בוקסינג דיי

בוקסינג דיי הוא יום הקניות הכי שווה שאתם לא מכירים

הוא אמנם לא מפורסם כמו בלאק פריידי וסייבר מאנדיי – אבל לא פחות שווה מהם. ב-26 בדצמבר יחגגו הבריטים את יום השופינג הלאומי שלהם, ואנחנו הכנו לכם מדריך להשתתפות אונליין בחגיגה

יום חמישי, 15 בדצמבר 2016

בתוך כל ימי המכירות המיוחדים שמתקיימים בעולם בחודשים נובמבר-דצמבר, יש יום אחד שהוא קצת פחות מפורסם מאחיו המתוקשרים (בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ויום הרווקים הסיני). תכירו את ה"בוקסינג דיי". מדובר ביום קניות בריטי שמתקיים ב-26 בדצמבר, יום לאחר חג המולד. זהו יום מכירות בו החנויות בבריטניה מציעות את כל המוצרים שלא נמכרו לפני החג – במחירים מוזלים.

שמו של הבוקסינג דיי אינו קשור בספורט האיגרוף אלא בקופסאות (Boxes) של מתנות חג המולד. ישנן כמה גרסאות למקור השם. חלק טוענים שביום זה ניתנו בעבר קופסאות המתנות מהמעסיקים לעובדים, אחרים אומרים שביום זה פתחו את הקופסה ששימשה לאיסוף תרומות לעניים בכנסיות בחג עצמו. כיוון שבוקסינג דיי הוא יום הקניות העמוס ביותר והיום שבו מתחילה עונת הסיילים, מדובר גם ביום בו אורזים מחדש את המתנות שהתקבלו בחג המולד (אלה שפחות קלעו) וחוזרים לחנויות להחליפן. למעשה זהו הזמן הטוב ביותר לעשות קניות בלונדון וברחבי בריטניה (אם אתם שם) או באתרי הקניות הבריטיים ששולחים קניות לישראל. אז מאיפה מתחילים ובאילו אתרים שווה להתמקד? קבלו מדריך מקוצר.


 נקסט 

בשנים האחרונות הפך אתר נקסט למוקד עלייה לרגל לכל הורה שמעוניין בקולקציית בגדים אופנתית, מעוצבת נפלא ואיכותית בצורה מפתיעה ביחס למחיר. מדובר בהיצע אדיר של בגדים במחירים שאין להם מתחרים בארץ ובעיצוב טרנדי, כיפי ומהנה. חסכון בזמן, כסף ותמורה מלאה למחיר הביאו את האתר להצלחה מסחררת בישראל, כך שהיום הוא מתורגם לעברית במלואו – לנוחיות הרוכשות והרוכשים.


Modcloth

אתר בריטי מלא קסם, שמציע שמלות נהדרות בסגנון וינטג' אמיתי. אם את בעניין של להפוך לנערת פינאפ או להתאבזר בפריטים מיוחדים – זה המקום. העיצובים ייחודיים, טווח המידות פונה גם לפלאס-סייז והאיכות נחשבת טובה מאוד. עלויות המשלוח לישראל משתנות בהתאם להזמנה. טווח המחירים הגיוני בהחלט ומתחיל ב-60 דולר לשמלה ויכול להגיע עד 300 דולר למי שממש רוצה להשקיע.

בוקסינג דיי

Fire Box 

אתר בריטי שעושה משלוחים לכל העולם ומושלם לקניית מתנות לחברים ההיפסטרים שלכם. מה תמצאו שם? גאדג'טים מכל מיני סוגים, אבזור מגניב לבית ואווירת בריטים מגניבים. מי מכם לא זקוק לחד קרן עצום מתנפח, ערכה של נצנצים לזקן או תאורה לאסלה?


Allsole 

חנות נעליים בריטית במחירים מבטיחים ומבחר נהדר. מחזיקים מותגים לנשים, גברים וילדים דוגמת קלארקס, מייקל קורס, מליסה, UGG ועוד רבים וטובים. מבחר גדול, מבצעים שווים וקופונים שימושיים.


Everything5pounds

אתר בו הכל בחמישה פאונד, ועם ערכו הירוד לאחר הברקזיט (פחות מ-5 שקלים נכון לסוף 2016) – מומלץ להסתער כעת על המלאי. כאן תמצאו מבחר עצום של פריטים ממחלקת נשים, גברים, ילדים, נעליים, צעצועים ופריטים לבית והכל (הכל!) בחמישה פאונד. אי אפשר להכחיש שהדברים נראים מעט זולים אם כי מעוצבים לא רע בכלל. בקטגוריית הילדים איתרנו את כל כוכבי דיסני, כולל אלזה ואנה כמובן, והכל במחיר מצחיק.


אסוס

אתר קניות בינלאומי שווה בטירוף, שמציע אופנת נשים וגברים בריטית, נגישה, עדכנית ואיכותית ביחס למחירים. אם תרכשו מוצרים ב-25 דולר ומעלה – תקבלו משלוח חינמי (מתחת ל-25 דולר תצטרכו להוסיף עוד 4 דולר דמי משלוח). לחברה מדיניות החזרה חופשית, כך שאם לא אהבתם משהו – ההחזרה לא תעלה לכם כסף.


Book Depository

מדובר בחברה שנרכשה על ידי אמזון ומציעה ספרים מכל המינים והסוגים במחירים נמוכים ועם שירות מצוין. האתר נוח לשימוש, הניווט יעיל וברור, ויש קטגוריות ספרות נוחות המחולקות לפי ז'אנרים. אפשר למצוא באתר גם צעצועים ממותגים נלווים לספרים, מוצרים משלימים וגם פאזלים וכלי כתיבה. והמשלוח – חינם.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;