שמלות בזול

כך תנצלי את הסילבסטר לקנות שמלה מהממת במבצע

עולם האופנה חוגג את השנה החדשה, הזדמנות מצוינת לנצל את גל המבצעים כדי להצטייד ל-2017 בשמלת ערב. קבלי כמה המלצות

יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

הספירה לאחור מתחילה: עוד רגע נחגוג כולנו את ליל הסילבסטר, נתכנן עם מי להתנשק בחצות ונרקוד במאות מסיבות שיציפו את המדינה מצפון ועד דרום. אבל אפילו אם את מתכננת להישאר בטרנינג וליהנות מסדרה טובה בטלוויזיה תחת הפוך, הימים הקרובים הם הזדמנות נהדרת לרכוש שמלת ערב במחיר שווה – בזכות שלל המבצעים וההטבות שמציפים את אתרי האופנה מסביב לעולם. אז איפה מתחילים? קבלו כמה המלצות.


נורדסטורם

אתר נהדר ששולח מוצרים לארץ ומרכז מגוון מותגים. תוכלו למצוא שמלות של מעצבים דוגמת מייקל קורס, טורי ברץ׳ וקייט ספייד, לצד מחלקת אקססוריז משובחת הכוללת תיקים ונעליים של מיטב המעצבים. דמי המשלוח נמוכים יחסית ומשתנים בהתאם לערך ההזמנה.


J.CREW

רשת אמריקאית מעולה של ביגוד קלאסי, אלגנטי ועדכני. האיכות מעולה, המבחר מהמם ומה שטוב לגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה טוב גם לנו. יש באתר קטגוריית חתונות ומסיבות עם בגדי ערב ושושבינות שבהחלט יתאימו לכל מסיבה ואירוע. עלויות המשלוח משתנות, ופעמים רבות ניתן למצוא קוד הטבה שמאפשר הנחה בדמי המשלוח. מומלץ לעקוב.

שמלות בזול

MODCLOTH

אתר בריטי מלא קסם, שמציע שמלות בסגנון וינטג' אמיתי. אם את רוצה להתאבזר בפריטים מיוחדים לקראת השנה החדשה – זה המקום. העיצובים ייחודיים, טווח המידות פונה גם לפלאס-סייז והאיכות נחשבת טובה מאוד. עלויות המשלוח לישראל משתנות בהתאם להזמנה. טווח המחירים הגיוני בהחלט ומתחיל ב-50 דולר לשמלה ויכול להגיע עד 350 דולר למי שממש רוצה להשקיע.


אסוס

מי לא מכירה את אסוס? אתר קניות בינלאומי שווה בטירוף, שמציע אופנת נשים וגברים בריטית, נגישה, עדכנית ואיכותית ביחס למחירים. קטגוריית השמלות מעולה וכוללת מבחר עצום של שמלות אופנתיות בטווח מחירים רחב ובטווח מידות רחב לא פחות. תוכלו למצוא שמלות בזול – ב-20 פאונד – לצד שמלות מעצבים יקרות. רכישות עד 75 דולר אינן כוללות מס. היתרון: מבחר אדיר ופריטים נהדרים מבחינת לוק ומחיר. אסוס בדרך כלל מעניקים קוד הטבה למזמינים מישראל.אם תרכשו מוצרים ב-25 דולר ומעלה – תקבלו משלוח חינמי (מתחת ל-25 דולר תצטרכו להוסיף עוד 4 דולר דמי משלוח). לחברה מדיניות החזרה חופשית, כך שאם לא אהבתם משהו – ההחזרה לא תעלה לכם כסף.
המלצת מערכת תכל'ס


אורבן אאוטפיטרס

רשת אמריקאית שווה עם נגיעות וינטג' היפסטריות, שמציעה בגדים מעולים ומעוצבים היטב וקטגוריית שמלות סופר מגניבה. הם שולחים לארץ, אבל דמי המשלוח עדיין קצת גבוהים ביחס לחנויות בינלאומיות אחרות (עלות המשלוח: 113 שקל, אספקה תוך 10-12 ימי עסקים).


טופשופ

הרשת פתחה השנה אתר ישראלי שמאפשר להזמין לארץ את הפריטים המעוצבים שלהם. המבחר נהדר וכיף שאפשר להזמין מרשת בינלאומית בתוך הארץ, בלי להסתבך עם חישובים, מכס ודמי משלוח משתנים. קטגוריית השמלות כיפית ומעודכנת ושווה הצצה. משלוחים והחזרות חינם בהזמנה מעל 60 שקלים.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;