חנויות אונליין

7 חנויות אונליין מעולות בלי דמי משלוח

אופנה, ספרים ותוספי תזונה: אספנו לכם את החנויות הכי שוות בעולם שלא יקחו מכם על המשלוח תוספת תשלום

יום חמישי, 10 בנובמבר 2016

כולנו רוצים להזמין דברים יפים מחו"ל, בטח ובטח כשברור לנו שמדובר במוצר שבארץ נמכר בעלות גבוהה יותר. אלא שאחד החסמים העיקריים הוא דמי המשלוח, שפעמים רבות הופכים את ההזמנה ללא משתלמת, או שקשה לאמוד את גובה המיסים הכרוכים בהזמנה ולכן רבים נמנעים ממנה. אז איזה חנויות אונליין עושות משלוחים לישראל ללא עלות? הנה כמה מהלוהטות שבהן.

אסוס

אתר קניות בינלאומי שווה בטירוף, שמציע אופנת נשים וגברים בריטית, נגישה, עדכנית ואיכותית ביחס למחירים. אם תרכשו מוצרים ב-25 דולר ומעלה – תקבלו משלוח חינמי.

למעשה עד לפני חודש בערך המשלוחים היו בחינם ללא קשר לגובה ההזמנה. לאחרונה החליטו באסוס לעשות צעד לשיפור השירות ולעבור לשילוח דרך חברת UPS. התוצאה: בכל הזמנה מתחת ל-25 דולר תידרשו להוסיף עוד 4 דולרים לחברת השילוח, כדי לזרז את תהליך השחרור מהמכס בארץ. החברה ממשיכה בפוליסת ההחזרה החופשית והנוחה שלהם, כך שאם לא אהבת משהו – ההחזרה לא תעלה לך כסף.


נקסט

אתר הקניות הבריטי שעשה מהפכה של ממש באופן בו הורים קונים בגדים לילדים בישראל בשנים האחרונות. למי שהצליח לפספס: נקסט היא רשת האופנה וכלי הבית הגדולה ביותר בבריטניה, עם 597 חנויות ברחבי אנגליה ואירלנד וכמעט 200 זכיינים ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. במקביל לחנויות הפיזיות, מפעילה הרשת גם חנויות אונליין על פני הגלובוס ומשווקת את בגדיה ואביזריה ל-72 מדינות ובכללן כאמור ישראל.

בשנים האחרונות הפך אתר נקסט למוקד עלייה לרגל לכל הורה שמעוניין בקולקציית בגדים אופנתית, מעוצבת נפלא ואיכותית בצורה מפתיעה ביחס למחיר. מדובר בהיצע אדיר של בגדים במחירים שאין להם מתחרים בארץ ובעיצוב טרנדי, כיפי ומהנה. בהזמנות מעל 75 שקלים – המשלוח הוא בחינם.

חנויות אונליין

Strawberrynet

חנות ביוטי מקוונת שמקורה בהונג קונג, ומתורגמת כולה לעברית. היא מציעה מוצרי איפור, בישום וטיפוח במחירים מצוינים, וכוללת את כל המותגים השווים, מוצרים משלימים (מברשות איפור ושיער מצוינות) וקטגוריית גברים מכובדת. המשלוח בחינם, ומגיע תוך עשרה ימי עסקים.


Shein

ממילא הכל מתחיל בסין, אז הנה – סין בלי תיווך. כבר כמה שנים שהסוחרים הסינים מעדיפים לדלג על משווקי המשנה ולהציע את סחורתם ישירות ללקוחות בכל העולם. המוכרים מציעים משלוח בחינם, דואגים להסברים מפורטים באנגלית תקנית, מבטחים את תהליך הרכישה ובעיקר מציעים סחורה שלא נופלת מזו של אתרים בעלי מוניטין מצוינים. בעת הקנייה הראשונה ניתן לקבל קופון של 15% הנחה.


HQhair

אתר ששייך לקבוצת The Hut שמתמחה במוצרי שיער, ומוכר גם בשמים, איפור ואקססוריז. בין המותגים אפשר למצוא שם את ד״ר האושקה, גרנייר, לוריאל, פופה, רימל, שוורצקוף, בובי בראון, DECLÉOR, אליזבת ארדן ועוד.

טווח המחירים סביר לגמרי למוצרי ביוטי וטיפוח. לעיתים האתר מציע קוד שנותן הנחה נוספת במחיר. שווה גם לבדוק את אזור המבצעים, שמציע שלל קודים להנחה. המשלוח חינם ללא יכולת מעקב אחר הסחורה בדרכה לישראל, או החל מ-2 ליש"ט (כ-10 שקלים) עם מעקב.


Book Depository

מדובר בחברה שנרכשה על ידי אמזון ומציעה ספרים מכל המינים והסוגים במחירים נמוכים ועם שירות מצוין. האתר נוח לשימוש, הניווט יעיל וברור, ויש קטגוריות ספרות נוחות המחולקות לז'אנרים שונים. אפשר למצוא באתר גם צעצועים ממותגים נלווים לספרים, מוצרים משלימים וגם פאזלים וכלי כתיבה. והמשלוח – חינם.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;