דיסינלנד שנחאי

עלילות מיקי מאוס בשנגחאי

בית מלון בסגנון "צעצוע של סיפור", שחייה באגם עם בת הים הקטנה וטיסה בשמי הפארק עם פיטר פן: הפארק החדש של דיסני, שנפתח ב- 16.6.16, כבר משגע את העולם. כל מה שצריך לדעת

יום חמישי, 16 ביוני 2016

יצא לכם לבקר באחד מפארקי השעשועים של דיסני בעולם – בקליפורניה, אורלנדו או פריז? עכשיו עצמו עיניים ודמיינו את זה יותר גדול, יותר מפואר ויותר דמיוני. פתחו את העיניים – והביטו בפארק דיסנילנד שנגחאי החדש, שנפתח היום. מדובר בפנטזיה ענקית שהעולם טרם ראה: דיסני מתיימרת להציג כאן את חופשת החלומות עבור הורים וילדים.
הפארק אמור להציע לכם את חופשת הילדים האולטימטיבית, כזו שעולה על כל דמיון: ההשקה החגיגית מציגה גרסה עתידנית ומטורפת לפארק שעשועים ראשון מסוגו, שכולל שני מלונות פאר, מתחם קניות עצום עם כל מוצרי דיסני כמובן, ושישה פארקים (!) – כל אחד תחת נושא שונה.

ואיך המחירים? לא זולים בכלל. מחיר כרטיס כניסה לפארק, לילד או למבוגר, עומד על כ-300 שקל (499 יואן סיני), תינוקות עד גיל שנה נכנסים חינם ומבוגרים מעל גיל 65 ישלמו כ-220 שקל (375 יואן). אם תרצו להתארח באחד המלונות בשטח הפארק (פירוט בהמשך), תיאלצו להיפרד מכ-1,100 שקל ללילה בחדר הבסיסי ביותר במלון דיסנילנד, או מכ-700 שקל ללילה במלון "צעצוע של סיפור".

הפארק הראשון בדיסנילנד שנגחאי נקרא "שדרת מיקי מאוס", ובו תחכה למבקרים קבלת פנים חמה עם כל הדמויות הקלאסיות שכולנו מכירים. מיני ומיקי, דונלד וגופי, גיבורי ספר הג'ונגל והנסיכות היפות – כולם במופע חגיגי מרהיב המקבל את פני הבאים בשערי השדרה.

דיסנילנד שנחאי
תמונות באדיבות חברת דיסני

הפארק השני נקרא "גני הדמיון": דמיינו גנים קלאסיים רחבי ידיים הכוללים רכיבה על גבו של דמבו הפיל, קרוסלה מרהיבה, לוח המזלות הסיני בצורת 12 דמויות של דיסני וגולת הכותרת – "העולם של מארוול", חוויית מולטימדיה מודרנית בכיכובם של ספיידרמן, קפטן אמריקה ושאר הגיבורים האהובים של יקום מארוול. החוויה תאפשר ללמוד לצייר את גיבור העל האהוב שלך, להצטייד בתחפושת זהה, להתנסות בחליפת איירון מן אמיתית ועוד.

הפארק השלישי
הוא "ארץ הפנטזיה". באווירה נסיכותית וקסומה תוכלו לבקר במערות קריסטל ולצאת למסע תחת האדמה במכרה היהלומים של שבעת הגמדים, לבקר בטירה מכושפת המארחת את כל הנסיכות, לטפס למגדל של רפונזל ולבקר בממלכת הקרח של אלזה ואנה. לצדו יהיו גם פארק "אי ההרפתקאות" ( אי אמיתי שבמרכזו הר געש ייחודי, כולל רפטינג ורכבות הרים מהמשוכללות בעולם), פארק "מפרץ האוצר" (כולל חוף ים מלאכותי ושחייה עם בנות ים) ופארק שישי, שהוא גולת הכותרת של דיסנילנד שנגחאי: "ארץ המחר". פארק זה מזמין אתכם למעשה אל העתיד עם רכבת הרים מטורפת, אופנוע וירטואלי, ביקור בעולם של מלחמת הכוכבים, טיסה פרטית נוסח באזז שנות אור ועוד שלל אטרקציות המבוססות על הדמיות, הולוגרמות וטכנולוגיות עתידניות שישאירו אתכם פעורי פה.

דיסנילנד שנחאי
תמונות באדיבות חברת דיסני

נשמע טוב? חכו, זו רק ההתחלה. אטרקציות נוספות שתוכלו לגלות בפארק הן מבוך עצום בנוסח אליס בארץ הפלאות (בדומה ליורודיסני בפריז), טיסה נדירה בשמי הפארק עם פיטר פן, ביקור ביער של פו הדב וחבריו ועוד.

ואיפה ישנים, אחרי כל האטרקציות האלה? אל דאגה: בפארק ייבנה בית מלון המעוצב לפי הלהיט הגדול של דיסני ופיקסאר "צעצוע של סיפור", שיכלול 800 חדרים, ובית מלון "דיסנילנד שנגחאי" שיכלול 400 חדרים. בסמוך לפארק השעשועים יוקמו מסעדות המותאמות לקהל הסיני ויהיה גם תיאטרון שיציג, בין השאר, גרסה מנדרינית ל"מלך האריות" – אחת מהפקות ברודווי המצליחות ביותר בהיסטוריה – במחירים שנעים בין 170 לכ-600 שקל לכרטיס.

דיסנילנד שנחאי
תמונות באדיבות חברת דיסני

5.5 מיליארד דולר הושקעו במיזם השאפתני של דיסני בשנחאי, והתוצאה אמורה להיות חד משמעית: חופשה מהאגדות למשפחות. אמנם קצת רחוק ולא זול – אבל תמיד אפשר לחלום.

רוצים לראות איך זה נראה?... דיסני שנחאי


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;