מאפשרים לך לבחור קוד סודי משלך

מאפשרים לך לבחור קוד סודי משלך

    מהיום בחירת הקוד הסודי של כרטיס האשראי עוברת לידיים שלך!

    כך ניתן לאחד את הסיסמאות לקוד סודי אחד עבור כל כרטיסי האשראי וגם להחליף את הקוד הסודי בקלות ובמהירות:

    ניגשים לאחד ממכשירי משיכת המזומן*.

    1. מקלידים את הקוד הסודי הנוכחי ולוחצים על "פעולות נוספות > החלפת קוד סודי". אם שכחת את הקוד אפשר לשחזרו כאן, באפליקציה או דרך המענה הקולי בטלפון 03-6364513.
    2. בוחרים קוד חדש בן 4 ספרות, מאמתים את הבחירה ולוחצים על כפתור "אישור".
    3. מקבלים הודעת אישור במכשיר משיכת המזומן, שהקוד הסודי עודכן ונכנס לתוקף. 

    חשוב לדעת!

    1. לתשומת ליבך, לא ניתן לחזור על אותן ספרות 4 פעמים ולא להשתמש ב-4 ספרות בסדר עולה או יורד, לדוגמה: 1234, 2222.
    2. כדי להגדיר קוד סודי חדש, עליך להשתמש בקוד הסודי הנוכחי, שכחת אותו? אין בעיה! ניתן לשחזר את הקוד בקלות באתר באפליקציה או בטלפון 03-6364513.
    3. שירות בחירת קוד סודי בכרטיסים בנקאיים נתמך בכל אחד מהמכשירים למשיכת מזומן של הבנק בו מתנהל חשבון הכרטיס.
    4. בכרטיסים חוץ בנקאיים של קבוצת ישראכרט, שירות בחירת קוד סודי יתאפשר במכשירים התומכים בשירות של מגוון הבנקים.

    אין לשמור את הקוד הסודי בצמוד לכרטיס ואין למסור לאף גורם את הקוד.

    שאלות ותשובות

    איך אני בוחר קוד סודי?

    • מכניסים את הכרטיס לאחד ממכשירי משיכת המזומן.
    • מקישים את הקוד הסודי הנוכחי המוגדר בכרטיסך. במידה ואינך זוכר את הקוד ניתן לשחזרו בקלות כאן, באפליקציה או דרך המענה בטלפון הקולי 03-6364513
    • בוחרים בתפריט המכשיר למשיכת מזומן את האפשרות להחלפת הקוד סודי של הכרטיס. ייתכן והגישה לשירות תהיה תחת תפריט פעולות נוספות.
    • בוחרים קוד חדש בן 4 ספרות שקל לזכור ומאשרים בשנית את הבחירה.
    • מקבלים הודעת אישור במכשיר למשיכת מזומן שהקוד הסודי החדש התעדכן בהצלחה ונכנס לתוקף.

    אני יכול לבחור כל קוד שארצה?

    אפשר לבחור כל קוד סודי בן 4 ספרות אפילו, קוד זהה לכל הכרטיסים שלך, אך לא ניתן לחזור על אותן 4 ספרות ולא להשתמש ב-4 ספרות בסדר עולה או יורד לדוגמה: 1234, 2222.

    אני לא זוכר את הקוד הסודי של הכרטיס, מה עליי לעשות?

    במידה ואינך זוכר את הקוד הסודי באפשרותך לשחזרו בקלות באתר, באפליקציה או במענה הקולי: 03-6364513.

    קיבלתי הודעה במסרון (SMS) ש/ינוי הקוד הסודי הסתיים בצורה לא תקינה, מה עליי לעשות?

    לטובת המשך שימוש תקין בכרטיסך, עלייך לגשת למכשיר למשיכת מזומן ולנסות לבצע בשנית את פעולת בחירת הקוד הסודי. במידה והפעולה לא מצליחה בשנית, באפשרותך לצור עמנו קשר בטלפון 03-6364488.

    אם אינך זוכר את הקוד הסודי של הכרטיס, ניתן לשחזרו בקלות כאן, באפליקציה או בטלפון 03-6364513.

    קיבלתי הודעה שהבקשה להחלפת הקוד הסודי טרם הסתיימה, מה עליי לעשות?

    במידה ותהליך החלפת הקוד הסודי טרם הסתיים, יהיה עלייך להמתין עד כשעה לקבלת מסרון (SMS) המאשר כי הפעולה הושלמה בהצלחה. במידה והפעולה לא תושלם בהצלחה יהיה עלייך לגשת למכשיר למשיכת מזומן בשנית ולבצע את פעולת בחירת הקוד מחדש.

    בחרתי קוד סודי חדש לכרטיס שלי ולא הצלחתי לבצע עסקאות/למשוך כסף?

    ייתכן ובקשתך לבחירת קוד סודי חדש לא נקלטה בהצלחה בכרטיס. לטובת המשך שימוש תקין בכרטיסך, עלייך לגשת למכשיר משיכת מזומן ולנסות לבצע את פעולת בחירת הקוד הסודי מחדש.

    במידה והפעולה לא מצליחה בשנית, באפשרותך לצור עמנו קשר בטלפון 03-6364488.

    אם אינך זוכר את הקוד הסודי של הכרטיס, ניתן לשחזרו בקלות כאן, האפלקציה או המענה הקולי בטלפון 03-6364513.

     

    * בחירת קוד סודי במכשיר הכספומט / ATM הוא בהתאם לזמינות השירות במכשירי הכספומט / ATM של הבנק. השירות אינו זמין בשלב זה לכרטיסים בנקאיים מקומיים בלבד של הבנקים מזרחי טפחות ובנקים מקבוצת הבינלאומי.