חנויות אינטרנטיות

"חשוב לעדכן את האתר, אחרת ההשקעה תרד לטמיון"

ארמו דריהם מודאג מהקרינה הסלולרית, וכשנתקל בפתרון הוא החליט למכור אותו בחנות אונליין. מה הוא למד בדרך ואיזו עצה יש לו למי שרוצה לפתוח חנות ברשת? כתבה רביעית בסדרה

יום שלישי, 23 במאי 2017

ארמו דריהם מודאג מהקרינה שפולטים הסמארטפונים שלנו. לכן, כאשר הוא נתקל בחומר מיוחד שלאחר שמורחים אותו על מסך הטלפון הוא גם מגן על המכשיר וגם מפחית את קרינתו – הוא מיהר לחתום על הסכם זיכיון בין היצרן לבין חברת "הר של הצלחה וברכה", שבה הוא עובד כסמנכ"ל פעילות.

"ה-Nano fix it הוא מגן מסך מחומר טיטניום, הפועל בטכנולוגיית ננו", מסביר דריהם. "הוא מתפקד כמעין כיפת ברזל של סמארטפונים. בדיקות במעבדות בעולם ובארץ הוכיחו שהוא מפחית קרינה. המכון הטכנולוגי בחולון בדק אייפון וגלקסי שעליהם נמרח החומר הזה – שהוא בלתי נראה ולא משפיע על תפקוד המכשיר – ומצא שהקרינה הופחתה ב-89% וב-90%. החומר גם מונע שריטות ושברים במסך ובמצלמת הטלפון – שכן דרגת החוזק שלו היא דרגה אחת מתחת לזו של יהלום. הוא גם מצמצם את מספר החיידקים שמצטברים על המסך".

לצד שיווק מגן המסך ב-150 נקודות מכירה ברחבי הארץ, מוכרת אותו החברה גם ברשת – באתר סחר שהקימה על פלטפורמת "החנות האינטרנטית שלי" של ישראכרט. בחנות המקוונת ניתן לבחור מארבעה סוגים של המוצר: מגן מסך לסמארטפון, מגן מסך לטאבלט ושתי חבילות משולבות המספקות פתרונות לכל סוגי המכשירים.   ארמו דריהם מודאג מהקרינה הסלולרית, וכשנתקל בפתרון הוא החליט למכור אותו בחנות אונליין. מה הוא למד בדרך ואיזו עצה יש לו למי שרוצה לפתוח חנות ברשת? כתבה רביעית בסדרה

חנויות אינטרנטיות

"פלטפורמת החנויות האינטרנטיות הזו היא במה טובה לחשיפת מוצרים, במיוחד כאשר עסק עושה את צעדיו הראשונים בעולם הסחר המקוון", אומר דריהם. "הפלטפורמה של ישראכרט בנויה בצורה נוחה מאוד וניתן לבנות בה אתר סחר באופן קל. זכיתי לתמיכה כל הדרך, ליוו אותי מ-א' עד ת'".

דריהם מוסיף כי בחברה הופתעו לטובה מההיענות. "הערכנו שייקח זמן מה עד שהמוצר יתחיל להימכר דרך האתר, אבל כבר לאחר מספר שבועות התחיל זרם של הזמנות – ובמספר גבוה מזה שלו ציפינו".


איך אתם מפרסמים את המוצר ברשת?

"עשינו כמה קמפיינים בפייסבוק. בנוסף, יש לנו שיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות כמו קרנות השוטרים, מועדון לקוחות קלאב 50 והסתדרות המורים. אנחנו מעלים מודעות לאתרים שלהם".


תוכל לתת כמה טיפים למי שפותחים חנויות אינטרנטיות?

"בעלי חנויות אינטרנטיות צריכים להבין מי קהל היעד שלהם ולבנות אתר בצורה שמתאימה לו. לקהלים שונים מתאימים אתרים שונים, ואם אתה לא בונה את האתר בצורה הנכונה, אתה עלול לפספס". בנוסף, אומר דריהם, "חברות רבות מעלות אתר ואחרי כמה חודשים מזניחות אותו. חשוב להזין חומרים, לעדכן כתבות. אחרת ההשקעה תרד לטמיון.

"עצה כללית יותר שאני יכול לתת כאיש שיווק, היא להציג מוצר אחד במחיר אטרקטיבי במיוחד – אפילו כזה שלא מרוויחים עליו הרבה – כדי למשוך בעזרתו גולשים לאתר הסחר, ושם להציג בפניהם בנוסף גם מוצרים אחרים, יקרים יותר".


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;