בואו נתקדם: ככה סוגרים ביטוח רכב אונליין

להשוות מחירים בקלות, לקבל מידע זמין 24/7 ולחסוך בזמן ובכסף – עוברים לרכישת ביטוח רכב דרך האינטרנט עם ישראכרט ביטוח, ולא מביטים לאחור

יום שלישי, 28 בדצמבר 2021

זוכרים את המקום הזה שנקרא סופרמרקט, ואיך פעם היינו ממש מבלים בו זמן ומחפשים בין המדפים, עם עגלה אמיתית, תור בקופה ושקיות שצריך לסחוב הביתה - במקום להקליק על המוצר שאנחנו באמת צריכים? זוכרים איך נראה סניף בנק מבפנים או משרד נסיעות? בעידן שבו רוב השירותים והקניות שלנו נעשים במרחב הווירטואלי, אנשים כבר לא יכולים לדמיין שפעם היה צריך להגיע לחנות רק בשעות מסוימות ולקבל שירות מאנשים אחרים בנושאים שממש מתבקש לסגור לבד כמו קניות לבית, העברת כסף או רכישת חופשה.

באותו אופן השתנה גם שוק הביטוח, כאשר תחום ביטוח הרכב הפך לסמן המוביל שלו במהפכת הדיגיטל. מעולם אפור ומיושן של סוכנים וחברות ביטוח ותיקות, דרך תחילת המילניום שבה החלו לפעול החברות הישירות ועד לעולם שבו כל השחקנים נמצאים במגרש הדיגיטלי והלקוחות כבר רגילים לאופציה של ביטוח רכב באינטרנט. בימים אלה משיקה קבוצת ישראכרט שירות חדשני, המאפשר ליהנות מהאמינות, המקצועיות והעוצמה של קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, גם בתחום ביטוח הרכב אונליין. הבשורה בשירות ישראכרט ביטוח היא אלגוריתם חכם שמסנן עבורנו את הצעות הביטוח ומציג את ההצעה המשתלמת ביותר, בהתאמה אישית ללקוח.

יתרונות רכישת ביטוח רכב אונליין: מאפשרת להשוות וחוסכת זמן וכסף

כיום זה פשוט מאי פעם לסגור ביטוח רכב דרך האינטרנט, כשכל השרשרת מתבצעת תוך דקות מהחיפוש ועד שיש לנו ביטוח חובה וביטוח מקיף ביד. גם לאחר הרכישה, פעולות רבות ניתנות לביצוע בשירות עצמי כמו עדכון פרטים והגשת מסמכים באזור האישי באתר, ורוב החברות מציעות לצד המענה הטלפוני גם שירות לקוחות בדיגיטל באמצעות המייל, וואטסאפ, צ'אט עם נציג ואפילו בוטים. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של רכישת ביטוח רכב אונליין:
חיסכון בזמן ובכסף. להתקשר לכמה חברות ביטוח, להשוות מה מכוסה בכל הצעה ומה לא (כדאי לוותר על רכב חלופי? מה גובה ההשתתפות העצמית בכל חברה?), להתמקח – כל אלה פעולות שגוזלות הרבה זמן ונחסכות בקלות ברכישת ביטוח רכב באינטרנט. סקר השוק האינטרנטי בדרך כלל יהיה מפורט יותר ונוח להשוואה, מה שיסייע לנו לחסוך לא מעט כסף.

נוחות ונגישות. כיום רוב הממשקים של רכישת ביטוח רכב אונליין הם ידידותיים ופשוטים, מתוך מטרה להקל עד כמה שניתן על הליך ההצטרפות. גם בתהליך הרכישה וגם לאחריו, אין כמו הזמינות והקלות שבה אפשר לגשת לנתוני ביטוח הרכב מכל זמן ומכל מקום, לנהל את הפוליסה, להוסיף כיסויים במקרה הצורך, להתעדכן בזמן אמת ולא להמתין בתור לנציג שירות.

אפשר להשוות. השוואת מחירים בדיגיטל היא ברורה ונוחה, שלא לדבר על חסכונית, לעומת סקר שוק טלפוני. כך אפשר לבחור בהצעה המתאימה לנו ביותר, בלי לשלם מחיר מופרז על חידוש הביטוח הקיים בחברה שאולי לוקחת אותנו כמובן מאליו.

ים של הצעות: איך משווים ביטוח רכב באינטרנט?

כדי למצוא את הצעת הביטוח שתכסה אותנו באופן המיטבי ותתאים לתקציב מומלץ קודם כל לעשות השוואת מחירים, שבעידן הדיגיטלי הפכה לכלי עבודה בסיסי וזמין. אפשר לעשות זאת באתר של חברת ביטוח ספציפית או להשתמש באתרי השוואות מחירים – פשוט להכניס את פרטי הרכב והנהג, ולקבל הצעה. אבל למי יש זמן לבדוק ולהשוות בין עשרות הצעות? מה מסתתר באותיות הקטנות, ואיך אפשר להשוות בין הצעות שלא כוללות את אותם סעיפים – מביטול השתתפות עצמית ותיקון במוסך מורשה, ועד שחזור צרור מפתחות אבוד? אין ספק שהמגוון הרחב שקיים בכיסויים ובתוספות השונות, בעיקר בביטוח המקיף, הופך את העסק למאתגר. 

עם זאת, המגוון הזה הוא גם ביטוי למהפכה צרכנית מבורכת שעבר תחום ביטוח הרכב, והיא מהפכת הביטוח בהתאמה אישית. ביטוח רכב בהתאמה אישית)*.  חלק מחברות הביטוח כבר לא מסתמכות על קריטריונים אחידים כמו גיל הנהג וסוג הרכב, כפי שהיה נהוג בעבר, ומאפשרות ללקוחות לבנות את הפוליסה בהתאם למאפיינים אישיים כמו סטטוס (למשל סטודנטים או הורים צעירים), קילומטראז' שנתי ואפילו סגנון הנהיגה. ככל שהנתונים מנבאים סטטיסטית חשיפה נמוכה יותר לסיכון, יכולה חברת הביטוח לאפשר מחיר אטרקטיבי יותר – כך שמומלץ מאוד להשוות בין הצעות שמתאימות לצרכים שלנו.

עובד בשבילנו: ביטוח רכב אונליין של קבוצת ישראכרט

הרעיון מאחורי השירות של ישראכרט ביטוח הוא להפוך את תהליך רכישת ביטוח רכב אונליין לפשוט וחדשני, ולחסוך זמן, כסף והתלבטויות. האלגוריתם החכם מחפש הצעות שכבר מותאמות ללקוח, לסוג הרכב ולהרגלי החיים שלו, ומציג למעשה שתי הצעות בלבד: ההצעה הטובה ביותר מבחינת היקף הכיסוי לרכב והמאפיינים הייחודיים שהלקוח הגדיר, והצעה נוספת שהיא הזולה ביותר – אך עדיין מספקת כיסוי מתאים.

האלגוריתם החכם של ישראכרט בוחר, מנתח ומשווה בין הצעות מ-4 חברות ביטוח מובילות ( איילון, הפניקס, כלל, AIG) בשקיפות מלאה ובעמלה אחידה, כך שהמחויבות היא קודם כל ללקוח. בזכות הגב הפיננסי של קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, יכולה ישראכרט ביטוח להשיג עבור לקוחותיה את הצעות הביטוח הטובות ביותר – הן מבחינת מחיר והן מבחינת כיסוי. מעטפת השירות של ישראכרט, בדיגיטל ובמענה הטלפוני, היא גם זו שתסייע לנו במקרה שנצטרך להפעיל את הביטוח ולמצות את הזכויות לפי תנאי הפוליסה. לסגירת ביטוח רכב אונליין בראש שקט. היכנסו לישראכרט ביטוח, וקבלו כבר עכשיו הצעה לביטוח רכב בהתאמה אישית

*לחיצה על הקישור תעביר אותך לטיפול ישראכרט סוכנות לביטוח (2020) בע"מ, גוף מפוקח הנושא באחריות למוצר הביטוח

*ישראכרט סוכנות לביטוח (2020) בע"מ, היא סוכנות ביטוח מקבוצת ישראכרט, בעלת רישיון מאת הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון. יובהר כי האמור לעיל כולל מידע אינפורמטיבי כללי ואינו מהווה תחליף לתהליך התאמת פוליסת ביטוח לצרכים הפרטניים של מועמד לביטוח בידי בעל רישיון בתחום הביטוח. כמו כן אין לראות בו המלצה להצטרף לפוליסת ביטוח רכב מסוימת

 


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;