לא רק Airbnb: חמישה אתרים להשכרת דירה לחופשה בחו"ל

לא בכל המדינות בעולם אפשר היום להשכיר דירה לכמה לילות דרך אתר Airbnb. מגזין תכל'ס מצא כמה אלטרנטיבות מצוינות לחופשה הבאה שלכם בחו"ל

יום שלישי, 9 בינואר 2018

התאחדות המלונות בתל אביב פרסמה לאחרונה כי ב"עיר ללא הפסקה" הוצעו בסוף 2017 כ-8,000 חדרי מלון, לעומת כ-9,700 דירות Airbnb. אתר האינטרנט, שמתווך בין בעלי דירות לאלה המעוניינים לשכור דירה לצורך מגורים או נופש לטווח קצר, משפיע למעשה על תעשיית המלונאות כולה.

הפופולריות של Airbnb יצרה בעיה – אופי הפעילות גורם לכך שבמדינות מסוימות השכרת דירות דרך האתר עלולה להיחשב כהעלמת מס מהכנסות מהשכרת הדירה, ובשל כך מוטלים על מי שבכל זאת בוחרים לעשות זאת מגבלות וקנסות.

ב-2016 אושר בניו יורק חוק המטיל קנסות של אלפי דולרים על פרסום דירות באמצעות Airbnb, שמיועדות להשכרה לתקופה של פחות מחודש, וגם סן פרנסיסקו אימצה את המדיניות הזו. בברלין נלחמת העירייה בתופעה משום שהיא משפיעה על שוק הדירות השכורות לטווח ארוך. עיריית פריז הגדילה פי עשרה את הקנס על אלה שמשכירים דרך האתר ליותר מ-120 ימים בשנה, וברצלונה מחייבת את המשכירים לרשום את דירותיהם במנהל התיירות של קטלוניה, ואלה המפרים את החוק צפויים לקנסות כבדים.

השינוי שיצר אתר Airbnb הוביל לצמיחת אתרים מתחרים וגרם לענף התיירות לייצר אלטרנטיבות. יש כיום אתרים מתחרים שעליהם עדיין לא חלות מגבלות, והם מציעים דירות להשכרה במחירים לא פחות מפתים.

stayaka.com

חופשה חייבת להיות מפנקת וחווייתית וזהו האתר שמספק לינה ברמה גבוהה. אתר זה הוא הפתרון המושלם לאנשי עסקים, זוגות או משפחות שרוצים ללון כשבוע ואפילו יותר בניו יורק, בוורלי הילס, וושינגטון, פילדלפיה או לונדון. כל הדירות ב-AKA הן בעלות סטנדרט גבוה ואיכותי, וכוללות חדרים מרווחים, מטבח מאובזר, מיטות קינג סייז, מתקני כושר ושירות אישי עבור אלה השוהים זמן ארוך. רשת BBC הכתירה אותו כאתר המספק את האיכות הגבוהה ביותר בעולם לדירות להשכרה לטווח קצר וארוך.

והמחירים? סופ"ש ארוך במרכז מנהטן בין ה-22 ל-26 בפברואר יעלה לזוג בין 500 ל-710 דולר ללילה בדירת פאר. משפחה יכולה למצוא דיל גם בכ-900 דולר ללילה.

Tripping.com

זהו אחד מאתרי התיירות הפופולריים בעולם והוא מציע יותר מ-8 מיליון דירות בכ-150 אלף יעדים בעולם. לאתר יש שותפות עם אתרים דוגמת Booking.com, Roomorama ו-Homestay, ויתרונו בכך שהוא מנוע חיפוש גדול לאתרים המתווכים דירות להשכרה לטווח קצר, ומאפשר למצוא את העסקאות הכי זולות ומומלצות.

והמחירים? זוג שרוצה לבלות סופ"ש ארוך בברצלונה בין ה-1 ל-5 במרץ יכול למצוא דירה בטווח מחירים שנע בין כ-260 ל-550 דולר ללילה. משפחה עם שני ילדים יכולה למצוא דירה במחיר שנע בין כ-280 לכ-650 דולר ללילה.

FlipKey

עם כ-300 אלף נכסים בכ-160 מדינות האתר הזה מהווה חלופה צנועה ונוחה ל-Airbnb מבחינת המשכירים, שכן אין עליו מגבלות או איסורים. האקסטרה שמספק האתר הוא דירוגים של אתרי תיירות שונים בעיר שבה תבחרו לבלות – ממוזיאונים ומסעדות ועד לאטרקציות לילדים, כך שאפשר להזמין את מקום הלינה קרוב למקומות ששווים ביקור.

והמחירים? זוג שירצה לחוות חופשה רומנטית בפריס בסופ"ש שבין ה-15 ל-19 במרץ ימצא בגדה הדרומית של הסיין דירות במחיר נמוך שנע בין 150 ל-400 דולר ללילה. משפחה בת ארבע נפשות תמצא דירות במרכז העיר במחיר שנע בין 250 ל-500 דולר ללילה.

Onefinestay

האתר מציע חלופה "מלונאית" לאלה שאינם ששים להתנגב במגבות של בעלי הדירה. האתר מתווך דירות מעוצבות שמטופלות ומתוחזקות על-ידי צוות מקומי, שמקבל את השוכרים ומטפל בכל בעיה בזמן החופשה. השירות האיכותי זמין במספר ערים גדולות בלבד כמו מיאמי, רומא, פריז וניו יורק. והמחירים? זוג שרוצה לבלות סופ"ש בסוף פברואר במרכז לונדון ישלם על דירה מעוצבת מחיר שנע בין כ-450 לכ-790 דולר, וטווח מחירים זה רלוונטי גם למשפחה בת ארבע נפשות.

Couchsurfing

האתר הזה מתאים להרפתקנים שמטיילים לבד ורוצים לחסוך בעלויות הודות לטוב לבם של המקומיים. העיקרון פשוט: האתר מקשר בין מטיילים לאוכלוסייה מקומית, שיש באפשרותה וברצונה להציע לינה ללא תשלום. לאתר רשומים מיליונים ברחבי העולם, וזאת דרך מיוחדת להכיר אנשים ומקומות.

והמחירים? האירוח לא כרוך בעלויות, מלבד החזר הוצאות המארח על אוכל ושתייה.  


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;