בדרך למטוס עוצרים לארוחת גורמה

יותר מ-13 מיליון נוסעים דירגו בסקר בינלאומי: אלו 10 שדות התעופה הטעימים ביותר בעולם

יום ראשון, 29 במאי 2016

אוכל טעים וטיסות לא תמיד הולכים ביחד. נוסעים רבים מתלוננים על האוכל במטוסים, וגם בשדות תעופה רבים קשה למצוא ארוחה טובה, שלא לומר גורמה אמיתי. אבל לא תמיד זה המצב: ישנם טרמינלים על פני הגלובוס שמציעים למבקרים בהם חוויה קולינרית משודרגת. אתר הצרכנות הבינלאומי הנחשב Skytraks, שמתמחה בתחום תיירות התעופה, ערך סקר בנושא בקרב למעלה מ-13 מיליון לקוחות של חברות תעופה מ-106 לאומים שונים. התוצאה: דירוג יוקרתי של 10 שדות התעופה הטעימים ביותר בעולם – שמציעים את הסעודות הטובות ביותר. שיהיה בתיאבון, ואל תשכחו לשמור קצת מקום לאוכל במטוס – ולו רק בשביל החוויה.

מקום 10: שדה התעופה הבינלאומי חמאד בדוחה, קטאר
נכון, בתור ישראלים לא סביר שתנחתו בזמן הקרוב בקטאר. אבל אם בכל זאת יוצא לכם להגיע לשם, כדאי לדעת שבשדה התעופה חמאד בעיר דוחה ניתן למצוא מגוון רחב של ארוחות בסגנונות שונים: מאוכל ערבי, דרך אוכל הודי ועד פיצות וכריכים אורגניים. מי שמחפש מסעדת שף, יוכל למצוא את מבוקשו במסעדה האיטלקית "סופראפינו" של השף מאסימו קאפרה.מקום

9: שדה התעופה מינכן, גרמניה
מהמזרח התיכון לאירופה: בטרמינל של מינכן תוכלו ליהנות מארוחה בחצר הפנימית של המסעדה הבווארית Airbrau. המסעדה מציעה לאורחיה מנות בוואריות מסורתיות טעימות, וגם בירה שמיוצרת במבשלת הבירה של המסעדה עצמה. אם יתמזל מזלכם, אולי גם תתפסו הופעה חיה בזמן הארוחה – פינוק נוסף שלא תמצאו בהרבה שדות תעופה.מקום

8: שדה התעופה הבינלאומי קנסאי באיזומיסאנו, יפן
העיר איזומיסאנו ממוקמת במערב מחוז אוסקה ביפן. שווה לכם לנחות שם, כי שדה התעופה בעיר כולל מתחם מזון עשיר עם שלל בתי קפה ודוכני מזון יוקרתיים וטעימים במיוחד. שם יתאפשר לכם לטעום, בין השאר, מנות יפניות מסורתיות כמו אוקונומיאקי – פנקייק יפני ייחודי – של מסעדת Boteju, שנחשב לטעים במיוחד. 

שדות תעופה

במקום 7: שדה התעופה הבינלאומי של וינה, אוסטריה
הקינוחים המרשימים שאוסטריה מפורסמת בהן לא פוסחים על שדה התעופה בעיר הבירה שלה. נוסעים ששוהים בשדה יכולים ליהנות משטרודלים וטארטים משובחים, וגם משלל ממתקים בעבודת יד. תוכלו גם לקפוץ לסניף של רשת הקונדיטוריות האוסטרית הנודעת Demel ולהתענג על כל ביס.

מקום 6: שדה התעופה הית'רו בלונדון, אנגליה
לא כולם רואים באנגליה מעצמה קולינרית, אבל שדה התעופה הית'רו בלונדון עשוי להפתיע אתכם. תוכלו למצוא שם לא רק סניפים של רשתות מזון פופולריות כמו "ג'ירף", שמציעה לסועדיה פיש אנד צ'יפס לצד מגוון מנות של איטריות, אלא גם את מסעדת Plane Food של השף הסלב גורדון ראמזי. אחת ממנות הדגל של המסעדה היא עוף בקארי וחמאה עם אורז וחומוס מטוגן.

מקום 5: שדה התעופה צ'ובו בנגויה, יפן
זו כבר הפעם השנייה שהיפנים עושים את דרכם לרשימה. בטרמינל בנגויה, העיר הרביעית בגודלה ביפן, תוכלו לטעום מזון יפני אותנטי, כולל מנות ראמן מהבילות, לצד מנות ממגוון ארצות מוצא נוספות כמו קוריאה, סין, צרפת ואיטליה. מסעדת "סוזונאמי" תגיש לכם מנות מסורתיות מנגויה, שמבוססות בחלקן הגדול על דגים.

מקום 4: שדה התעופה הבינלאומי אינצ'און בסיאול, דרום קוריאה
משתוקקים לדים סאם איכותי? תוכלו למצוא את מבוקשכם בשדה התעופה של סיאול, בירת דרום קוריאה. הנוחתים במקום יגלו ערב רב של מסעדות אלגנטיות לצד דוכני מזון מהיר, ויוכלו ליהנות משלל מנות קוריאניות ידועות כמו מקרל עם אורז, קימצ'י, מיני איטריות ודים סאם כמובן.

מקום 3: שדה התעופה סינגפור צ'אנג'י, סינגפור
שדה התעופה הזה מארח נציגויות של בתי אוכל פופולריים במיוחד ברחבי העיר-מדינה הזאת, שידועה בקולינריה המשובחת שלה. מומלץ מאוד לבקר במסעדת Seafood Paradise, וכדאי גם לטעום סושי עטוף בבוריטו בסניף של Sushi Burrito.

מקום 2: שדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג בצ'ק לאפ קוק, הונג קונג
כן, גם המקום השני ברשימה שייך למזרח אסיה. הפעם מדובר בשדה התעופה המרכזי של הונג קונג, שידוע במסעדותיו המובחרות שמגישות אוכל מקומי איכותי. במקום ניתן למצוא גם מנות בנוסח פקין, ס'צואן ושנגחאי, כולל דברי מאפה מפתים.

מקום 1: שדה התעופה הבינלאומי נאריטה בנריטה, יפן
אין ספק שהיפנים הם המנצחים הגדולים בדירוג שדות התעופה הזה. הטרמינל המרכזי נריטה, שממוקם בסמוך לטוקיו, דורג כזה שמציע את האוכל הטוב ביותר בעולם. הוא ידוע בעיקר בזכות אוכל יפני מסורתי משובח המוצע בו – מקערות ראמן נדיבות ועד סושי משובח. אל תפספסו את Sushi Kyotatsu – בית ממכר לסושי שנודע בסושי הטרי במיוחד שלו.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;