בלאק פריידי

5 אתרי קניות מומלצים לבלאק פריידיי בסוף נובמבר

טירוף השופינג השנתי עוד רגע כאן, ואנחנו עושים לכם סדר: איפה תמצאו את הסיילים הכי שווים, ולמה זו הזדמנות מצוינת להצטייד בתחפושות לפורים הבא

יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

ודאי שמעתם על יום המכירות השנתי המכונה "בלאק פריידיי", אבל עד כמה אתם באמת מכירים את שלל האפשרויות הטמונות בו? "יום שישי השחור" הוא כינוי ליום הפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד, והוא קורה בכל שנה בסוף השבוע הרביעי של חודש נובמבר. השנה (2016) זה יוצא ב-25 בנובמבר, אבל טרפת הקניות צפויה להתחיל כבר יום קודם לכן. מקור השם מבוסס על הביטוי In the black שמשמעותו רווח (מקורו במוסכמה בעולם ראיית החשבון לפיה ערכים חיוביים, הכנסות ורווחים – מודפסים בדיו שחור, בעוד הפסדים והוצאות – מודפסים באדום).

זהו אכן יום שיא לצרכנות האמריקאית, כאשר כלכלנים רבים רואים ביום זה אבן בוחן להצלחת השוק הקמעונאי בארצות הברית. יום זה כולל מבצעי ענק שאמורים לאפשר את שגעת המתנות של עונת החגים הנוצרית ולתת הזדמנות לחנויות לצאת במבצעים באמצע העונה, לקראת הטירוף של כריסטמס. מדובר אגב בסיילים שמתקיימים גם בחנויות עצמן בארצות-הברית ולא רק ברשתות המקוונות.

לנו הישראלים זה רלוונטי מאוד שכן גם בארץ רשתות רבות רוכבות על האמתלה למבצע, כשחלקן מציעות הנחות בהתאם למתרחש בעולם. במקביל נערכים אתרי האינטרנט הבינלאומיים עם מבצעים באמצעות הנחות במשלוחים לארץ או בהנחות על מוצרים מסוימים. אז רגע לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי ומתיישבים על המחשב, הנה חמישה אתרים מומלצים ששווה לבדוק אותם בבלאק פריידיי הקרוב.


The Black Friday    

תחנת חובה שתעשה לכם סדר. מדובר באתר המתמחה במבצעי הבלאק פריידיי. יש באתר אפליקציות ומערכת התראות (למשל אם יש מבצע רק לשלוש שעות) והוא מרכז את מרבית המידע המופץ ברשת. שימו לב תמיד גם לעלויות המשלוח לארץ, שלא תמיד משתלמות.

בלאק פריידי

J.CREW     

רשת אמריקאית של ביגוד קלאסי, אלגנטי ועדכני. האיכות מעולה, המבחר מהמם, קטגוריית הנעליים פנטסטית וקטגוריית הגברים מוצלחת לא פחות. הגברת הראשונה מישל אובמה כבר הראתה שהבגדים מתאימים גם לנשים מכובדות עם שיק ומינפה את הרשת האהובה עוד קצת. זו רשת מעט קטנה ויחסית יקרה, שממוצבת גבוה אך מתמקדת באופנת בייסיק וקז'ואל.


אורבן אאוטפיטרס    

רשת אמריקאית עם נגיעות וינטג' היפסטריות, שמציעה בגדים משובחים ומעוצבים היטב. הג'ינסים השווים של BDG, מצעים מיוחדים, טופים עם סטייל ואקססוריז מושלמים. קטגוריית נשים וגברים ופריטים משלימים לבית במחירים טובים מאוד. בבלאק פריידיי יוצאים בדרך כלל במבצעים אטרקטיביים – כדאי לעבור גם שם.


The Disney Store   

זוהי החנות הרשמית של חברת דיסני, שכוללת את כל המותגים המשובחים והאהובים וכמובן תחפושות נפלאות ואיכותיות. מכיוון שהבלאק פריידיי מתקיים אחרי Halloween (ליל כל הקדושים, החג בו ילדי אמריקה מתחפשים), תוכלו למצוא את רוב התחפושות בהנחות משמעותיות מאוד. זה הזמן להיערך לפורים עם תחפושת דיסני מקורית – בסייל משתלם במיוחד. לא תתחרטו על זה כשיגיע פורים – ומחירי התחפושות בארץ יטפסו לשמיים.


אמזון  

בעבר אמזון הייתה מחלוצות המסחר באינטרנט והתפרסמה בעיקר במכירת ספרים. היום אפשר לקנות בה כמעט הכל, והיא בנויה מחנויות שונות המשתמשות בפלטפורמה. בשונה מזירות מסחר אחרות, באמזון תוכלו למצוא רק פריטים חדשים. היתרון הגדול כאן הוא בביטחון הגדול של קניה אצל מוכר ידוע, גדול ואחראי. השירות המהיר והטוב של אמזון הצליח ליצור לה שם של חברה אמינה וחזקה בכל העולם. בלאק פריידיי זו הזדמנות נהדרת למצוא מבצעים טובים. מומלץ להתמקד בגאדג'טים, אלקטרוניקה, לגו לילדים (זול משמעותית) וספרים כמובן.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;