הופעות בחו"ל

7 אתרי כרטיסים שאתם חייבים להכיר

חולמים לראות את בוב דילן בטוקיו? את משחקי הליגה הספרדית? או סתם מיוזיקל שווה בלונדון? כך תעשו זאת בזול ובאלגנטיות

יום ראשון, 8 במאי 2016

אמנם סיה בדרך לארץ, סנטנה יופיע בקיץ בפארק הירקון ואפילו ג'ניפר לופז כבר אישרה הגעה – אבל למרבה הצער רוב האיוונטים הגדולים, ההופעות האגדתיות והמשחקים ההיסטוריים עדיין קורים בצדו האחר של נתב"ג.
לתת קפיצה קטנה לחו"ל כדי להשתתף באירועים המרגשים של העולם זה כבר מזמן לא משהו שרק עשירים עושים. היום זה כבר פשוט יותר מהזמנת סופ"ש באילת, ולפעמים אפילו זול יותר.
אז איך עושים את זה בקלות וביעילות? אספנו לכם 8 אתרי מכירות כרטיסים פופולריים לפינוקים והופעות בחו"ל: זולים (יחסית), נעימים ועושים את העבודה.


למוזיקלים: Ticketim

אתר ישראלי המציע מלבד כרטיסים להופעות הגדולות גם חבילות שכוללות טיסה ומלון. כך למשל, חבילה בסיסית הכוללת טיסה, מלון 3 כוכבים וכניסה להופעה של קולדפליי בקיץ הקרוב תעלה בין 655-929 יורו לאדם (תלוי במדינה, הלהקה מופיעה בכל אירופה). ואם בא לכם לשדרג את החבילה הבסיסית, גם זה אפשרי. לאחרונה התווספה אפשרות גם לרכוש אונליין ולא רק באמצעות נציג טלפוני.
למה כן: כי הכל מסודר מראש ולא צריך לטרוח.
למה לא: כי המחיר אותו משלמים בסוף שונה מהמחיר שמופיע על הכרטיס. יש לזה נימוקים באתר (עלויות נוספות ועוד) אבל זה עדיין מבאס.


לספורטיבים: Livetickets

כאן יש כרטיסים להופעות בחו"ל במגוון מחירים בהתאם למקום הישיבה לכל האירועים המרגשים של הספורט האירופאי: מהרולאן גרוס בפריז (22.5-5.6), דרך משחקי הליגה האנגלית (ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ועוד) והליגה הספרדית (אתלטיקו בברצלונה או במדריד) ועד משחקי יורו 2016 (ברחבי צרפת) וליגות אירופאיות נוספות. אמנם האתר מציע גם כרטיסים להופעות רוק, מיוזיקלס ותיאטרון, וכן להופעות של קרקס השמש בלאס ואגס ואירועים נוספים בעיר ההימורים, אבל האוריינטציה שלו היא בעיקר ספורטיבית.
למה כן: כי מגוון האירועים הספורטיביים עצום.
למה לא: מה שלא ספורט, אפשר למצוא בכל אתר אחר. אין כאן ייחודיות.

הופעות בחו"ל

לחובבי לונדון: Theatertickets24

לונדון מחכה לכם: באתר הזה תוכלו למצוא כרטיסים להופעות בחו"ל במחירים ממש טובים לכל מחזות הזמר המוצגים בעיר, במבחר מסנוור. מלך האריות, בילי אליוט ומאמא מיה הנצחיים, לצד מגוון עצום נוסף של מופעים. מלבד מחזות זמר, יש באתר כרטיסים לכל התיאטראות הנחשבים בלונדון, לבלט, לאופרה, לאירועי אמנות ולתערוכות. לדפדף באתר אחד ולראות את כל ההיצע המטורף שיש לעיר הזו להציע – חוסך הרבה זמן, חיפוש והתלבטויות.
למה כן: כי אפשר לקחת את הזמן ולהתלבט מול השפע.
למה לא: האמת, לא מצאנו סיבה.


לאוהבי פסטיבלים: Music festival wizard

בישראל זו תרבות בחיתוליה, אבל בעולם פסטיבלי מוזיקה ופסטיבלי נושאים הם עניין שגרתי, מרגש ושונה מכל מה שאנחנו מכירים כאן בארץ. האתר מציע סקירה רחבה של פסטיבלים על מאפייניהם המגוונים, באמריקה הצפונית והדרומית ובאירופה. מפסטיבל שירה, אמנויות ואוכל שנמשך שבוע באיווה, דרך פסטיבל מוזיקה דרום אמריקנית אלטרנטיבית במקסיקו ופסטיבל הג'ז בניו אורלינס, ועד פסטיבל טכנו באמסטרדם שנמשך 18 שעות. אפשר לנווט באתר לפי ערים, ז'אנרים וחודשי השנה. כל אחד מהאירועים מקושר לאתר הרשמי של הפסטיבל, משם אפשר ללמוד לעומק על האירוע ועל החידושים שצפוים בו לעומת פעמים קודמות.
למה כן: כי חובבי הפסטיבלים יגלו עולם נשגב.
למה לא: אם אין לכם עניין בפסטיבלים, אין לכם מה לחפש כאן.


לכל המשפחה: Ticketmaster

זהו אתר חובק עולם, הכולל אירועים והתרחשויות באירופה ובארצות-הברית, וגם בקנדה ובאוסטרליה. תוכלו למצוא באתר אירועי תרבות, ספורט ומוזיקה. יש גם קטגוריה ייחודית: מופעים למשפחה המתאימים לילדים, בהם מופעי קרקס, בלט על הקרח (חגיגות 100 שנים לדיסני), מחזות זמר לילדים (כמו בת הים הקטנה), פסטיבלים, ירידים ותערוכות (כמו תערוכת הלגו הגדולה באוסטרליה), מופעי מוזיקה לילדים ועוד. יתרונו של האתר בשפע שלו, וזה גם חסרונו – אפשר ללכת שם לאיבוד אם לא יודעים מה מחפשים. מצד שני, אם אתם מתכננים נסיעה עם הילדים בתאריכים מסוימים, תוכלו למצוא כל מה שאפשר במדינות אליהן אתם נוסעים.
למה כן: כי האתר נותן אינספור אפשרויות יוצאות דופן על פני הגלובוס.
למה לא: כי החיפוש מעט מסורבל והשפע עלול לבלבל.


לישראלים: Eventim

אתר ישראלי שמקיף את כל המופעים ואירועי התרבות המתוכננים בישראל, בטווחי זמן קצרים. ניתן לחפש באתר אירועים שמתרחשים החל מסוף השבוע הנוכחי ועד שבועיים קדימה. החיפוש נוח, מיידי ובעברית. האתר מחולק ל-5 קטגוריות: מוזיקה (הופעות חיות ואפילו מסיבות), הצגות ומופעי בידור, פסטיבלים, ספורט ותערוכות ואטרקציות. האתר גם מאפיין הנחות והטבות למגזרים שונים: בעלי כרטיסי אשראי (כמו ישרכארט), השתייכות לאיגוד מקצועי או מקום עבודה, מנויים של חברות תקשורת (כבלים, סלולריים) ועוד.
למה כן: כי באמצעות שיטוט באתר אפשר לגלות מה מתרחש מתחת לאף או בעיר השכנה.
למה לא: כי זה לספונטנים בלבד, לא ניתן להזמין אירועים לטווח ארוך.


וקטנה לסיום
אם הייתם פעם באחת ההופעות בישראל של Cirquedusoleil ונהניתם – כדאי לכם להכיר את האתר הבינלאומי שלהם. שם אפשר למצוא כרטיסים למופעים הכי חדשים שלהם, שלא מגיעים לארץ. הלהקה הקנדית שהפכה לאימפריה מריצה כ-20 מופעים שונים בו זמנית ברחבי העולם, מלבד 3-4 מופעים קבועים בלאס ואגס.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;