סייבר מאנדיי

היכונו ל-28 בנובמבר: מדריך המלצות לסייבר מאנדיי

חג השופינג אונליין מתקרב: איפה לקנות בשמים במבצעי כסאח, איך למצוא קופונים ואיזה אתר מציע משלוח חינם לישראל

יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

נובמבר הוא חודש קניות מסורתי בעולם. רגע לפני עונת החגים (חג ההודיה, כריסמס) – החנויות בכלל וחנויות האונליין בפרט מזדרזות לצאת במבצעים שווים על מנת למצות את פוטנציאל הקניות. הסייבר מאנדיי הוא יום קניות שחל ביום שני שמיד אחרי חג ההודיה – והשנה זה יקרה ב-28/11. הוא נועד במקור לתת קונטרה מקוונת מצד אתרי קניות באינטרנט לחנויות הפיזיות שמקיימות את הבלאק פריידיי. כיום הבלאק פריידיי נחגג גם ברשת, אך כמובן שמרבית האתרים ממשיכים באופן מסורתי לחגוג גם את הסייבר מאנדיי ולרקוד על שתי החתונות.  

סייבר מאנדיי נולד ב-2005, במטרה לפצות את הצרכנים האמריקאים שחזרו לעבודה מתוסכלים מ"יום שישי השחור" לאחר שלא הצליחו למצוא את המוצר שחיפשו או לא היה להם כוח לעמוד בתורים. יום שני בעבודה היה זמן מעולה לחפש מבצעי אינטרנט מאוחרים, והרעיון השיווקי הצליח בענק. היות שאז לרוב האמריקאים לא היתה גישה לאינטרנט מהיר ולרבים מהם לא היה כלל חיבור אינטרנט יציב – ככל שעברו השנים כך הלכו וגדלו היקפי הקניות ביום זה.

אז איפה אפשר למצוא מציאות שוות בסייבר מאנדיי? אספנו לכם רשימת מלצות.


www.cybermonday.com  

תחנת חובה בדרך לסייבר מאנדיי. אתר זה מרכז עבורכם את כל המבצעים הכי חמים ומומלצים ליום הזה. יש שם מעל 700 רשתות קמעונאיות, בהן אפל, נורדסטרום והום דיפו. המבצעים והקופונים מתעדכנים כאן כל הזמן ורובם רלוונטיים גם לישראלים.

סייבר מאנדיי

HQhair    

אתר ששייך לקבוצת The Hut המתמחה במוצרי שיער, ומוכר גם בשמים, איפור ואקססוריז. בין המותגים אפשר למצוא כאן את ד״ר האושקה, גרנייר, לוריאל, פופה, רימל, שוורצקוף, בובי בראון, DECLÉOR, אליזבת ארדן ועוד. טווח המחירים סביר לגמרי למוצרי ביוטי וטיפוח. בסייבר מאנדיי יש מבצעי כסאח טובים במיוחד.


MODCLOTH     

אתר בריטי מלא קסם, שמציע שמלות ערב נהדרות בסגנון וינטג' אמיתי. העיצובים ייחודיים, טווח המידות פונה גם לפלאס-סייז והאיכות נחשבת משובחת. עלויות המשלוח לישראל משתנות בהתאם להזמנה. טווח המחירים הגיוני בהחלט, מתחיל ב-60 דולר לשמלה ויכול להגיע עד 300 דולר למי שממש רוצה להשקיע.


Book Depository   

חברה שנרכשה על-ידי אמזון ומציעה ספרים מכל המינים והסוגים במחירים נמוכים. יש קטגוריות ספרות נוחות מחולקות לז'אנרים שונים. האתר נוח לשימוש, הניווט טוב מאוד והשירות מצוין. אפשר למצוא כאן גם צעצועים ממותגים נלווים לספרים, מוצרים משלימים וגם פאזלים וכלי כתיבה. טווח מחירים: 20-200 שקלים. והמשלוח לישראל? בחינם.  


SHOPBOP   

שופבופ הוא אתר שמרכז את מיטב המעצבים העולמיים, ובאופן משמח ביותר – עושה משלוחים לישראל. מדובר בגן עדן לחובבות מותגים, אם כי – שימו לב – רוב הפריטים לא זולים במיוחד. הסייבר מאנדיי הוא לפיכך הזדמנות לאתר מציאות. הסינון נוח ביותר (המלצה שלנו: התחילו לסנן מהזול ליקר כדי לקבל מושג כללי על טווח המחירים). על מנת להתמקד במותגי מעצבים ניתן לגלוש ישירות לבוטיק המעצבים שיציג בפניכם את כל הפריטים הרלוונטיים במקום אחד. שופבופ בוחר את הפריטים הטרנדיים ביותר של גדולי המעצבים. למרות שניתן למצוא בו גם כמה פריטים קלאסיים ועל זמניים, עיקר הדגש כאן הוא על טרנדים עכשוויים. עלויות המשלוח משתנות בהתאם להזמנה, והפריטים מגיעים מהר וביעילות.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;