אלבום תמונות דיגיטלי

6 אתרים מומלצים להכנת אלבום דיגיטלי ליום המשפחה

הגיע הזמן לשלוף את התמונות מהסמארטפונים ולהכין ספר זכרונות משפחתי. מדריך תכל'ס

יום חמישי, 16 בפברואר 2017

כבר שנים שהתמונות המשפחתיות של כולנו הולכות ומצטברות להן בכרטיס הזיכרון של הסמארטפון ומדי פעם מתרוקנות לתוך תיקייה נשכחת במחשב. יום המשפחה הוא הזדמנות מצוינת לתת להן את הכבוד הראוי ולהוציא אותן סוף סוף לאוויר העולם. כשביד מונח אלבום מעוצב ומלוטש עם מיטב התמונות שצילמנו, זה סוג אחר של חוויה: כיף לדפדף בו בתשומת לב, לחלוק את הזכרונות וכמובן גם להשוויץ בפני אורחים וחברים.

שירותי עיצוב האלבומים בהדפסה דיגיטלית הופכים את המשימה הזאת לקלה במיוחד. העיקרון פשוט: מעצבים את האלבום – אונליין או על ידי הורדת תוכנה למחשב – עם ממשק פשוט שמאפשר להשתמש בתבניות מוכנות מראש, לבחור רקעים, גודל, איכות דף, רזולוציית הדפסה וכו'. בסוף התהליך אלבום התמונות הדיגיטלי מגיע אליכם עם שליח בתוך מספר ימים. עם השנים רוב אתרי עיצוב האלבומים הפכו די דומים זה לזה, לכן לציידי הדילים שמביניכם מומלץ לחפש הנחות באתרי הקופונים. אספנו בשבילכם את אתרי העיצוב האלבומים המובילים בישראל.


Zooma (זומה)    

פלטפורמה שמציעה את כל הכלים הדרושים להכנת אלבום: אפשרויות עריכה מתקדמות, מגוון פורמטים, רקעים, אפקטים וכו'. זומה, שירות שהוא שיתוף פעולה בין נציגת פוג'י-פילם בישראל והוצאת הספרים "ספר עם מסר", מאפשרת גם להדפיס אלבומי HD באיכות הדפסה גבוהה ומעקב הזמנה אונליין.
למה כן: יש גם אפשרות להדפסה על חומרים מיוחדים כמו זכוכית, אלומיניום או קאפה.
למה לא: ממשק האונליין מוצע באנגלית בלבד.


סיבוק  

הממשק של סיבוק מנסה להקל על חיי המשתמש בעיקר בכל מה שקשור לתוכן. רוצים ליצור ספר מחזור או ספר ילדים? סיבוק כבר יציע לכם טקסטים מוכנים מראש. לכל מי שחדש בתחום הם מציעים גם אלבומים מוכנים מראש שרק צריך לשבץ לתוכם את התמונות. סיבוק גם מציעים לייצא את האלבום למצגת פלאש ששומרת את הדפים כתמונות שאפשר לשתף ברשתות החברתיות.
למה כן: שירות מהיר במיוחד (2 ימי עבודה).  
למה לא: חלק מהטקסטים בעברית בתוך האתר לגמרי לא ברורים.

אלבום תמונות דיגיטלי

לופה  

מחלוצות התחום ואחת הפופולריות בישראל. התוכנה פועלת בצורה אינטואיטיבית ונוחה, עם נגישות גם מהסמארטפון או מהטאבלט. מגוון הרקעים והמדבקות גדול במיוחד, ובמהלך כל תהליך עיצוב אלבום התמונות הדיגיטלי אפשר לראות תצוגה מקדימה של איך ייראה המוצר המוגמר.
למה כן: עיצוב מיוחד לספרים עם הציורים של הילדים.    
למה לא: התמונות לא תמיד מתיישרות אוטומטית.


פיק א בוק    

שירות האלבומים הדיגיטליים של פיק א בוק עובד עם נציגת אפל בישראל ומציע ממשק ידידותי, אפשרות לגימור מאט ואף צבירת נקודות על כל הזמנה.
למה כן: כריכת פסיפס ייחודית.
למה לא: מבחר מצומצם יחסית של תבניות מוכנות מראש.


וואלה! פרינט    

השירות של קבוצת וואלה. למי שמעוניינים להדפיס כמויות גדולות של אלבומים (ספרי מחזור, גני ילדים וכו'), וואלה! פרינט מציעים מבצעים מיוחדים להזמנות של למעלה מ-5 יחידות.
למה כן: בכל חודש נוספים עיצובים חדשים לרקעים, לאלבומים ולמדבקות.
למה לא: תוכנת עריכה בסיסית יותר.


רואה עולם  

למי שמעוניין לקחת את עיצוב אלבום התמונות הדיגיטלי שלו לשלב הבא ולהכין אלבום בעיצוב אישי לחלוטין, מומלץ לגלוש לבלוג "רואה עולם". מיכל בן ארי מנור מזמינה אתכם "לצאת מהקופסה" של שירותי האלבומים הדיגיטליים הרגילים, ולהשתתף בסדנה שבו היא מלמדת את אמנות עיצוב האלבומים מהבסיס: תיעוד יצירתי של אירועים, איך בוחרים מבין שלל התמונות שצילמנו, כיצד מארגנים אותן נכון, שילוב אלמנטים גרפיים וכו'.
למה כן: עומק וטאץ' אישי.
למה לא: לא מתאים למי שמעוניין לייצר אלבום בשיטת "זבנג וגמרנו".


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;