פעילות ליום המשפחה

9 הצעות שוות לפעילות יום המשפחה עם הילדים

מרוץ קארטינג להורים וילדים, מרתון משחקים של פעם או אולי טיול סגוויי משותף: קבלו כמה רעיונות מחוץ לקופסה שיעבירו לכם את יום המשפחה בכיף

יום ראשון, 19 בפברואר 2017

בתוך שגרת היומיום המסחררת, טוב שיש מועדים כמו יום המשפחה כדי להזכיר לנו לעצור לרגע ולבלות זמן איכות עם האנשים האהובים עלינו ביותר. יום המשפחה, שיחול השנה ב-26 בפברואר, הוא הזדמנות נפלאה לפעילות מגבשת שתעצים את הלכידות המשפחתית. ליקטנו בשבילכם כמה רעיונות כיפיים ליום המשפחתי ביותר בשנה.


זולה משפחתית בספא  

גם אם המחשבה על בילוי משפחתי זורקת אתכם ישר למחוזות ההמולה והבלגן, תופתעו לגלות שפעילות ביום המשפחה יכולה לספק גם חוויה שקטה ומרגיעה. ספא "שמים וארץ" בקיבוץ העוגן שבעמק חפר מארגן ימי כיף משפחתיים שייתפרו לפי מידותיכם: זולה פרטית, עיסויים, סדנאות (כמו הומור, חשיבה חיובית או מדיטציה) וארוחה מפנקת הן רק חלק מהאפשרויות המוצעות כחלק מיום שלם של שאנטי.


חורכים את המסלול במרוץ קארטינג למשפחות    

משפחות חובבות אקסטרים יכולות לבלות יום משפחה מלא אקשן ואדרנלין על מסלול המרוצים. המרכז המוטורי בילו BMC יקיים מרוץ משפחות תחת הכותרת "מרוץ המשפחה המהירה בישראל". התחרות פתוחה למשתתפים מגיל 8 ומעלה ובסיום יתקיים טקס הענקת פרסים למשפחות הזוכות. הזדמנות מעולה לתרגל עבודת צוות משפחתית בהילוך גבוה.

פעילות ליום המשפחה

מגששים באפילה בחוויה על-חושית

"דיאלוג בחשיכה" במוזיאון הילדים בחולון הוא חוויה חד פעמית ופוקחת עיניים שמאפשרת להיכנס לשעה קלה לעולמם של האנשים שלא יכולים לראות. במהלך הסיור מבקרים בחללים שונים: טבע, פארק, שוק, בית קפה וכו' – הכל בחושך מוחלט ובהנחיית מדריכים מוגבלי ראייה. חוויית העיוורון הזמני מחדדת את שאר החושים באופן מפתיע, מלמדת אותנו לסמוך על עצמנו ועל הסובבים אותנו, ואחרי שמתרגלים לחושך אפילו נוצרת תחושת שחרור מרגיעה.


נושמים אוויר הרים על סגוויי  

חובשים קסדה, עולם על הסגוויי ומסתובבים ברחבי ירושלים בחוויית ריחוף מתגלגלת (וגם ידידותית לסביבה!). הסיורים מופעלים על ידי מספר לא קטן של חברות ויוצאים מנקודות שונות ברחבי העיר – העיר העתיקה, טיילת ארמון הנציב, אזור ימין משה ואזור הכנסת וקריית המוזיאונים. את הסיורים מובילים מדריכים מקצועיים והם כוללים את כל אמצעי הבטיחות הנדרשים.


נוגעים בשמים מעל תל אביב  

אין חוויה משפחתית רומנטית יותר מאשר להיכנס כולם לסל עצום ולהמריא ביחד אל השמים. בגני יהושע שבפארק הירקון בתל אביב מחכה לכם כדור פורח ענקי שייקח אתכם לגובה של 120 מ' ממנו תקבלו תצפית פנורמית של 360 מעלות על כל העיר. צוות המפעילים של הכדור דואג שחוויית הריחוף תהיה בטיחותית ומוגנת ומלווה את המשפחות במהלך כל הטיסה.


עושים ג'אגלינג חקלאי בצפון  

שילוב בין פעילות חקלאית לקרקס? למה לא בעצם? במושב יוגב שבעמק יזרעאל תוכלו לבלות יום שלם עמוס חוויות – כתב חידה שפותרים תוך כדי סיור בין גינות ירק וצמחי מרפא, סדנאות ג'אגלינג וחד-אופן, מופע קרקס, פינת ליטוף עם חמורים ועזים ננסיות, קטיף עצמי של ירקות אורגניים ועוד שלל אטרקציות.


פעילות עם משמעות בלב תל אביב  

במרכז "מהותי" בלב תל אביב מציעים פעילויות חווייתיות לגילאים שונים, שהמשותף לכולן הוא ערכיות בשילוב עם הנאה. המתחם הוא גדול, צבעוני ומזמין. הפעילויות מתבססות על טכנולוגיה, יצירתיות והדרכה אישית. הסיור החדש של מהותי משותף להורים וילדים, והוא מציע מסע מרגש של היכרות עצמית וכניסה אל הנפש פנימה. המבקרים עוברים בין תחנות אינטראקטיביות, כשבכל אחת מהן יש הפעלה יצירתית ומעוררת מחשבה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. את כל הפעילויות מלווים מדריכים מקצועיים.

וגם: שתי פעילויות שאפשר לעשות בבית


צוללים לקערת הפונדו    

אחרי שנרגעתם מהפעילות בחוץ או בבית, אפשר להתכנס ביחד במטבח ולרקוח שיקוי קסמים חם – מגבינה או משוקולד. פונדו הוא המאכל המשפחתי האולטימטיבי: כולם יושבים מסביב לקערה וטובלים מאכלים שונים בתוך העיסה החמה. חלק מהכיף המשפחתי בהכנת הפונדו הוא לא רק רקיחת הנוזל, אלא גם לחשוב ביחד על רעיונות מקוריים ומוזרים למאכלים שאפשר לטבול בתוכו.


שוקעים בנוסטלגיה של אבא ואמא      

יום המשפחה הוא היום המושלם להזכיר לילדים שגם אתם הייתם פעם בגילם – דרך המשחקים. מרתון "משחקים של פעם" היא ההזדמנות שלכם לשלוף את הגומי, חבל הקפיצה ושלל משחקי יומולדת "וינטג'" כמו החבילה עוברת, השחלת נר לבקבוק, עטיפת ילדים בנייר טואלט, כסאות מוזיקליים, הליכה עם כפית בפה וכל הדברים שנהנינו לעשות פעם ועכשיו ניהנה מהם אפילו יותר – ביחד עם הילדים שלנו (גם אם הם יצחקו עלינו קצת).


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;