10 רשתות שחבל שאין בארץ

מויקטוריה'ס סיקרט ועד יוניקלו: אלה הרשתות שממש חייבות כבר להגיע לישראל, כי נמאס לנו לבקש טובות מחברים שטסים לחו"ל

יום ראשון, 8 במאי 2016

פעם לכל אחד הייתה "דודה מאמריקה" שמביאה לו פריטים שווים שאין להשיג בארץ הקודש. ואז רשתות אופנה ומותגים בינלאומיים החלו לגלות את ישראל: איקאה וגאפ, זארה ומנגו, H&M ולאוקיסטן. היום יש פה כמעט הכל, אבל עדיין יש כמה רשתות בינלאומיות שפשוט מסרבות לעשות עלייה ומחייבות אותנו לבקש טובות מחברים שטסים לחו"ל ומעקמים לנו את האף עם תירוצים מעצבנים ("אין לי מקום במזוודה!"). אספנו לכם 10 רשתות כאלה, בתקווה שמישהו ירים את הכפפה.

1.פריימרק: לואו-קוסט אופנתי
רשת הכלבו הבריטית, שנולדה באירלנד בשנת 1969, חולשת על אירופה עם 215 סניפים. היא מציעה סחורה איכותית ואופנתית במחירים זולים ומשתלמים במיוחד. בעיני רבים נחשבת פריימרק (Primark) ליורשת העוד יותר זולה של H&M השוודית. הסלוגן שלה הוא "היראו טוב – שלמו פחות". בחנויות הענק של פריימרק תוכלו למצוא בגדים, הנעלה, מוצרים לבית ועוד באיכות טובה ובמחירים אטרקטיביים. כמה אטרקטיביים? ב-Halloween האחרון אפשר היה להשיג תחפושות דיסני מקוריות ב-70 ₪ בלבד.
לאתר פריימרק


2. ספורה: הפואטיקה של הקוסמטיקה
היכל הקוסמטיקה האירופאי מציע חווייה אסתטית שהוא חלומה של כל נערה - הפואטיקה של הקוסמטיקה. מדפים מדפים של מותגי קוסמטיקה במנעד מחירים רחב. למעשה כמעט כל פריט ביוטי, כולל כמובן מברשות איפור ואקססוריז נלווים, נמצא תחת ידיהן המיומנות והעטויות כפפה לבנה (סימן ההיכר של יועצות היופי שמרחפות בין הקונות) של המאפרות החביבות. המחירים בחנויות אינם זולים במיוחד ודי דומים למחירים בבתי הכלבו הגדולים. אבל בכל זאת, מדובר בחוויית קנייה מפנקת ונוחה כאשר כל המותגים תחת קורת גג אחת.
לאתר ספורה


3. מוג'י: גדולים ביפן
אצל היפנים כמו אצל היפנים – מינימליזם, ניקיון ואסתטיקה במובן העמוק של המילה. רשת החנויות מוג'י מציעה את כל זה ועוד הרבה. מוצרים פונקציונליים, מחירים נוחים ותחושה רעננה של מקדש יפני נקי, מסודר, שקט. פריטים לבית ופריטי לייף סטייל בפלטת צבעים מונוכרומטית עם השראה ממסורות קדומות של דיוק וארגון, בדגש על חומרים טבעיים ואיכותיים. הכל מסודר, מובנה, ממוקד מטרה ויפה להפליא. נראה את הישראלי שינסה לבלגן את מדף ניירות המכתבים.
לאתר מוג'י


4. Cos: הכי יפה כשנוח
הו, cos. פשוט תבואו כבר. המותג הוותיק, האירופאי, המהודק והאינטליגנטי מבית H&M מציע מלתחה שלמה, עשויה היטב ולא מתאמצת שמתכתבת בעדינות עם טרנדים ומקפידה על גזרות נקיות ועל צבעוניות שקטה וחכמה. קהל היעד: נשים עובדות בנות 30 פלוס עם מודעות מסוימת לאופנה. כאלה שהן הכי יפות כשנוח להן ואוהבות לצאת מהבית במיטבן. המחירים סבירים ביותר ביחס לביגוד ברמה כה גבוהה של רשתות אופנה מובילות. הפריטים קלאסיים, כאלה שימשיכו איתכן לפחות עוד עונה או שתיים, ויש גם מחלקת גברים וילדים נאה. מדובר במותג שעושה עבודה דומה לפריטים של מעצבות ישראליות, רק בתמחור יותר הגיוני ועם מגוון הרבה יותר רחב.
לאתר Cos

5. ויקטוריה'ס סיקרט: זה הסוד שלה
הרשת האמריקאית הגדולה בארצות-הברית לייצור והפצת מוצרי הלבשה תחתונה. מבחר, שלל מידות, עיצובים נהדרים וחוויית קניה מעולה ולא מעיקה (הלבשה תחתונה זה טריקי) הופכים את Victoria's Secret לרווחית במיוחד, ובצדק. תוסיפו לזה מיתוג סקסי וכיפי, תצוגת אופנה מפורסמת ופריטי הלבשה תחתונה באמת מוצלחים בטווח מחירים מצוין – ותקבלו עוד רשת לוהטת שהיינו מתרגשים לראות סוף סוף בארץ.
לאתר ויקטוריה'ס סיקרט


6. זארה הום: אולי תגיע בקרוב
מה שזארה עשתה לארון הבגדים שלנו (רק טוב), זארה הום יכולה לעשות לבית. מבחר משגע של פריטי עיצוב מושלמים, לא יקרים, יפיפיים ומעוררי התמוגגות. זארה הום מציעה הכל לבית: מפות מהודרות, ידיות מעוצבות, גופי תאורה, מצעים, שולחנות, סרוויסים וכלי מטבח, פריטים נהדרים לחדרי ילדים, ציורים ועציצים ועוד ועוד. כל הפריטים, ברוח העיצוב של זארה, מהדהדים טרנדים אבל שומרים על קלאסיקה, איכות ותמחור הגיוני. לאחרונה פורסם שהרשת במו"מ לפתוח סניף בקניון גינדי פאשן תל אביב. תחזיקו אצבעות חזק.
לאתר זארה הום


7. בארנס אנד נובל: סיפור קסום
דואופול הספרים הישראלי משווע לעוד מתחרים ואין חנות ספרים חביבה עלינו יותר מאשר בארנס אנד נובל. מדובר בחברה אמריקאית שהפכה את חוויית רכישת הספרים לאגדתית. עם 658 חנויות רשת קמעוניות ו-705 חנויות ספרים בשטחיהן של אוניברסיטאות ומכללות, מדובר באחת מהחברות החזקות בתחום הספרות, התוכן, המדיה דיגיטלית והמוצרים החינוכיים. היינו שמחים לאמץ את חוויית הקניה בבארנס אנד נובל, הדומה לביקור נעים בספריה רחבת ידיים, שמאפשרת התרשמות אמיתית מספרות טובה. תוסיפו לזה את קומת הילדים הקסומה, המשובצת כורסאות קטנות, מרחב נעים ושעות סיפור קבועות לקטנטנים, ותבינו למה אנחנו כל כך רוצים לראות סניף ישראלי שכזה.
לאתר בארנס אנד נובל


8. אורבן אאוטפיטרס: בייסיק עם קריצה
אמנם הרשת האמריקאית הזו ידועה בעיקר בזכות הג'ינסים המשובחים שלה, במחירים הגיוניים להפליא, אבל היא כל כך הרבה יותר מזה. אורבן אאוטפיטרס, שהחלה את דרכה ב-1970 בפילדלפיה, הפכה בשנים האחרונות לשם נרדף לקוליות, איכות וטרנדיות בדגש על אופנה היפסטרית. היא מונה מאות חנויות ברחבי העולם ובעיקר בארצות-הברית. הדגשים: בגדי בייסיק עם קריצה, אביזרים שאי אפשר להשיג ברשתות אופנה אחרות ופריטים איכותיים ושווים במיוחד. לפני מספר שנים הם החלו לעשות משלוחים לישראל, אחרי שנים של ביקוש מהקהל הישראלי. יש שמועות על מגעים להביאה לארץ, אבל לצערנו בינתיים אין שום ידיעה מבוססת.
לאתר אורבן אאוטפיטרס


9. ויליאם סונומה: טעימות מרגריטה בחנות
רשת ויליאם סונומה האמריקאית היא ענקית הבישול של היבשת והפכה כבר מזמן לאגדה בתחום עיצוב המטבח, אביזרים משלימים וסינרים לוהטים ואופנתיים. זהו מקדש לכל חובבי הבישול והאפיה ולכל מי שאוהב אוכל (שזה כולם לא?). תמצאו בה עיצוב מרהיב, ריח נפלא ומעורר תיאבון ומוצרים נהדרים: החל מקולף שום, דרך מד חום לבשר וכלה בפלנצ'ה ייעודית לדגים. למתמידים חשוב לדעת כי בסניפי הרשת תמיד מוצעות טעימות חינם שוות במיוחד, ממרגריטות ועד אומלט טבעוני אותו יכינו לכם במקום.
לאתר ויליאם סונומה


10. יוניקלו: המעיל שהפך ללהיט
"ותביא לי מעיל יוניקלו". מוכר לכם? רשת הקז'ואל היפנית המצליחה עשתה מהפכה עם מעילי היוניקלו הקלים שלה, מלאי סגנון ונוחות, שמתגלגלים לתוך התיק בקלות וכבר זכו לאינספור חיקויים. רשת האופנה, שהוקמה לפני 30 שנה, פונה לכל הגילאים עם מחלקות ילדים, נשים וגברים. היא משלבת עיצוב יפני וחומרים משובחים, גם בבגדים הבסיסיים ביותר. הג'ינסים באיכות נהדרת, רוב הסריגים מבוססי צמר קשמיר והכותנה עבה ונעימה למגע. הסניפים צבעוניים, רחבי ידיים, קלים להתמצאות וידידותיים. התוצאה: רשת בייסיק לכל המשפחה מהטובות בעולם.
לאתר יוניקלו


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;