אפליקציות להזמנת טיסות

פשוט תורידו: 7 אפליקציות מומלצות להזמנת טיסות

הן ימצאו לכם טיסות במחירים מעולים בלי להתאמץ, ויש אפילו שתיים ישראליות. מדריך תכל'ס

יום חמישי, 5 בינואר 2017

מתכננים חופשה בחו"ל? הכיף מתחיל כבר מתכנון הטיול, המלונות, המסעדות, הקניות – וכמובן הזמנת הטיסה. האינסטגרם בהיכון, אתם כבר מפנטזים על הודעת "אני מחוץ למשרד" מקורית – ופתאום מתברר שכרטיסי הטיסה הם עסק יקר ומסובך יותר ממה שחשבתם. כדי לפשט לכם את התהליך וכמובן להוזיל אותו, אספנו לכם 6 אפליקציות להזמנת טיסות – שימושיות וחכמות במיוחד – שיעזרו לכם למצוא בקלות את הטיסה הזולה והנוחה ביותר ליעד שלכם בתאריכים שבהם אתם מעוניינים. אז יאללה להוריד לסמארטפון – ושתהיה טיסה נעימה.


1. חוליו Hulyo

אפליקציה כחול-לבן מצליחה עם מעל מיליון הורדות, שמפעילה החל מהשנה גם אתר נוח במיוחד.  חוליו חלוצה בעולם האפליקציות התיירותיות בישראל. היא מציעה טיסות של הרגע האחרון במחירים נמוכים במיוחד– עד שבעה ימים ממועד הטיסה, ולאחרונה החלה להציע גם חבילות נופש משתלמות. האפליקציה מציעה מושבים אחרונים בטיסות שסוכני הנסיעות וחברות התעופה לא הצליחו למכור. ייחודה של חוליו בכך שהיא עובדת מול רוב הספקים ומספר חברות תעופה, ולכן מציעה מגוון גדול מאוד של יעדים לחופשה ספונטנית. האפליקציה והאתר בעלי תהליך רכישה קצר וידידותי במיוחד. אגב, חוץ מטיסות מציעה האפליקציה גם מלונות בארץ ובחו"ל, טיסות בתוך ישראל, השכרת רכב והעברות.
להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד  


2. Hidden Flights

אפליקציה חדשה – גם היא ישראלית – שמבטיחה "טיסות במחירים מגוחכים" לחופשה העתידית שלכם. אתם בטח מכירים את התחושה של לחפש את העסקה הכדאית ביותר מתוך עשרות אתרים ואפליקציות, לשנות תאריכים ושוב לחפש. Hidden Flights עושה את העבודה הקשה הזאת עבורכם. היא מציעה לכם טיסות שאף אתר לא יודע למצוא, תוכלו לחפש שם טיסות למגוון ענק של יעדים לפי חיפוש גמיש וכך האפליקציה תמצא עבורכם את הדיל הטוב ביותר.

האפליקציה מציעה  טיסות למגוון יעדים במחירים שיכולים להתחיל בפחות מ-200 שקל ליעדי אירופה והחל מ-500 דולר ליעדים בארצות הברית. ניתן גם לבצע חיפוש לפי תאריך, יעד וסוג הטיול (שופינג, אקסטרים וכו') ודפדוף קל באפליקציה יציף לכם עשרות דילים שווים.
להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

אפליקציות להזמנת טיסות

3. KAYAK

מבין כל האפליקציות להזמנת טיסות – זו אחת הפופולריות בעולם. היא ידידותית מאוד למשתמש, משיגה תוצאות נהדרות מבחינת המחירים ומאפשרת לנרשמים לקבל התראה על שינויים במחיר החופשה המיועדת. החיפוש הוא כמובן בינלאומי, לכל היעדים.
להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד  


4. Expedia

אחד מהאתרים הוותיקים והפופולריים לחיפוש טיסות בפרט וחופשות בכלל. מפעיל גם אפליקציית מובייל נהדרת ומנוע חיפוש של למעלה מ-400 חברות תעופה ומאות אלפי בתי מלון.
להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד  


5.Skyscanner 

אפליקציית טיולים ומסעות פופולרית, שמתגאה ב-60 מיליון משתמשים שמשתמשים בה מדי חודש. היא חינמית, ומאפשרת השוואת מחירים בשלוש קטגוריות: טיסות, מלונות והשכרת רכב. לאחר בחירת תאריך הטיסה והחזרה ומספר הנוסעים, תוכלו לסנן לפי קטגוריות שונות כמו מחיר, חברת תעופה, משך הטיסה ועוד. האתר והאפליקציה תומכים ב-30 שפות ו-70 סוגי מטבעות.
להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד  


6. Priceline

חברה מובילה בעולם ההזמנות לטיסות ולבתי מלון באינטרנט, עם למעלה מ-170 אלף מלונות ברחבי העולם. הקבוצה מורכבת מארבעה מותגים: PriceLine, Agoda, Booking.com ו- Traveljigsaw (השכרת רכב). הקבוצה מספקת שירותי תיירות מקוונים באירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, באזור אסיה פסיפיק, המזרח התיכון ואפריקה.באתר החברה יש גימיק של מכרז הפוך: הנוסע הוא שמציע את המחיר לספק. במידה והספק מאשר את ההצעה שלך, אין אפשרות לבטל את ההזמנה. למרבה הצער השירות הזה לא זמין לבעלי כתובת ישראלית.
להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד  


7. rome2rio

אפליקציית תחבורה וטיסות שמציגה את כל האפשרויות התחבורתיות העומדות בפניכן כשאתם מעוניינים להגיע מנקודה A לנקודה B. היתרונות: אפשר לתכנן טיול שלם, כולל השוואות פנים ארציות (האם עדיף למשל לקחת טיסה או שיותר משתלם אוטובוס או רכב), טיסות בכל העולם ואפילו בדיקה פשוטה של כמה יעלה לכם להגיע נניח, מאשדוד לתל אביב.האפליקציה מציגה זמן, מחיר וכלי רכב (טיסה, מונית, אוטובוס, מעבורת, השכרת רכב ועלות דלק של נסיעה ברכב פרטי) והופכת את תכנון הטיול לחוויה כיפית ונוחה במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזין את נקודת המוצא והיעד ותקבלו פירוט נוח, מתומחר ומתוזמן שיסייע לכם לבחור את אופן ההגעה האופטימלי.
להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד  


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;