מופעי חנוכה

חנוכה בזול: האם גם לכם מגיעות הנחות להצגות?

מכרטיסי אשראי עד קבוצות בפייסבוק: בדקנו איפה אפשר לקבל הטבות ומבצעים שווים למופעי החג

יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

חנוכה בפתח. מדובר בחופשה היחידה שיש לילדים במהלך החורף, וגם היא לרוב גשומה ולא מתאימה לטיולים – וכך הפך חנוכה לחג הפסטיגלים ומופעי הילדים. ככל שהמופעים משתכללים וכוכבי ילדים פופולריים יותר מגויסים למשימה, כך העלות של כל אירוע כזה הופכת יקרה יותר משנה לשנה. עבור משפחה ממוצעת עם 2-3 ילדים ולפחות מבוגר אחד, מדובר בבילוי שיכול להגיע למאות שקלים. אבל כמובן שהישראלים לא פראיירים, ויש דרכים מצוינות שיאפשרו לכם להוזיל את העלות של ההרפתקה הזו וליהנות עם הילדים במופע בלתי נשכח. איך? הנה כמה דרכים.


1. הטבות למחזיקי כרטיסי אשראי:

כמעט כל המופעים מעניקים הטבה למחזיקי כרטיס של אחת (או יותר) מחברות האשראי. לרוב מדובר במבצעי 1+1. בדקו באתר חברת האשראי ותוכלו להפחית את ההוצאה בחצי (!). שימו לב: מלאי הכרטיסים מוגבל והם בדרך כלל אוזלים מהר כך שכדאי להזמין מוקדם.


2. מנויים:

עיתונים שונים (ידיעות אחרונות למשל) מעניקים למנוים שלהם זכאות לכרטיסים מוזלים למופעי חנוכה במקומות טובים. ההטבה מוגבלת לרוב במספר הכרטיסים.

מופעי חנוכה

3. מועדוני הסופרמרקטים:

רשתות המזון השונות מציעות הטבות לא רעות למופעי חנוכה בתנאים מסוימים. לדוגמא: חברי מועדון שופרסל יוכלו לרכוש כרטיסים ב-69 שקלים ל"הייסקול פסטיגל", בקנייה של 50 שקלים ומעלה ממוצרי המותג הפרטי. רמי לוי נותן חסות מסורתית למופע "גיבורי האור", ומחיר הכרטיס לקהל הרחב הוא 19.90 שקלים. לרוכשים יש גם הפתעה: הבת של רמי לוי משתתפת בהצגה.


4. קרנות השוטרים, חבר וכוחות הביטחון:
למחזיקים בתעודות אלה יש הנחות והטבות כמעט לכל המופעים של 2016. בדקו באתרי המועדונים.

מופעי חנוכה

5. בהצדעה:

אתר ההטבות של משרתי המילואים. באמצעות הזנת המספר האישי הצבאי תקבלו הטבות שונות והנחות למופעי חנוכה.


6. הסתדרות המורים:

אם אתם או מישהו מהסבים והסבתות בסביבה משתייכים להסתדרות המורים, שיחקתם אותה ותוכלו לקבל הנחות לא רעות בכלל למופעים.


7. קבוצות בפייסבוק:

יש לא מעט קבוצות בפייסבוק שיכולות לחסוך לכם הרבה כסף. בקבוצה של אמהות קונות ביחד למשל, תוכלו להתעדכן על הנחות והמלצות למופעי חנוכה מוזלים ולהתארגן על כרטיסים בהנחה.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;