נקסט

15 טיפים לקנייה חכמה באתר נקסט

העיצוב טרנדי, ההיצע אדיר, המחירים מפתיעים ויש גרסה בעברית: אם אתם עדיין לא מכירים את אתר הקניות הבריטי הכי שווה ברשת, המדריך הזה הוא בשבילכם

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

נדמה שאפשר כבר להכריז את זה: אתר הקניות הבריטי נקסט (next) עשה מהפכה של ממש באופן בו הורים קונים בגדים לילדים בישראל בשנים האחרונות. למי שפספס (או לא ביקר לאחרונה בסניף דואר עמוס שקיות אפורות של הרשת): נקסט היא רשת האופנה וכלי הבית הגדולה ביותר בבריטניה, עם 597 חנויות ברחבי אנגליה ואירלנד וכמעט 200 זכיינים ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. במקביל לחנויות מפעילה הרשת גם חנויות מקוונות על פני הגלובוס, ומשווקת את בגדיה ואביזריה ל-72 מדינות ובכללן כאמור ישראל.
בשנים האחרונות הפך אתר נקסט למוקד עלייה לרגל לכל הורה שמעוניין בקולקציית בגדים אופנתית, מעוצבת נפלא ואיכותית בצורה מפתיעה ביחס למחיר. מדובר בהיצע אדיר של בגדים במחירים שאין להם מתחרים בארץ ובעיצוב טרנדי, כיפי ומהנה. חסכון בזמן, כסף ותמורה מלאה למחיר הביאו את האתר להצלחה מסחררת בישראל, כך שהיום הוא מתורגם לעברית במלואו – לנוחיות הרוכשות והרוכשים. בהחלט ניתן לומר שנקסט היא מתחרה אמיתית לחברות האופנה בארץ בקטגוריית הילדים, ושמגמת הורדת המחירים שנראית בשנתיים האחרונות קשורה קשר הדוק לאלטרנטיבה הבריטית.
אז איך מתחילים, מה צריך לדעת ואיך אפשר לחסוך עוד? קבלו מדריך מקוצר.

1. איך מתחילים: מומלץ לחפש לפי מין הילד, גיל ואז לפנות לקטגוריה המבוקשת (שמלות, גרביים, נעליים וכו').

2. איך ומה מחפשים: קיימות שתי אפשרויות חיפוש מרכזיות – לפי קולקציה או לפי קטגוריה. החיפוש הנוח ביותר הוא לפי קטגוריה, מין וקבוצת גיל.

3. דמי משלוח: חלק מהקסם של ההזמנה באתר היא האפשרות למשלוח חינם או דמי משלוח נמוכים. נכון להיום האתר שולח חבילות עם מספר שמאפשר מעקב אחרי החבילה באתר של דואר ישראל. זמן הגעת המשלוח לישראל בערך שבועיים. העלות: 15 ש"ח, אבל להזמנות מעל 75 ש"ח המשלוח הוא חינם.

4. מע"מ: הזמנות מעל 75 דולר חייבות במע"מ. שימו לב שהאתר כותב על גבי החבילה את סכום ההזמנה לפני כל ההנחות והקופונים. זהו המחיר עליו מסתכלים במכס כאשר מחליטים האם לחייב במע"מ או לא.

נקסט

5. שירות לקוחות: יש כמה דרכים אפשריות וכולן נוחות – דרך האתר, באמצעות אימייל, באמצעות הטלפון המופיע באתר והכי מהיר – מענה מהיר דרך עמוד הפייסבוק.

6. קבוצות פייסבוק ייעודיות: בשנים האחרונות נפתחו קבוצות פייסבוק ייעודיות לרוכשות הישראליות באתר נקסט. שתי הבולטות והגדולות שבהן הן Next for sale ו-Next IL. תוכלו למכור ולקנות שם פריטים שלא התאימו (במקום להחזיר), לברר מידות לדגמים ספציפיים ולשמוע על קופונים והנחות ספציפיות.

7. אפליקציית נקסט: מומלצת, נוחה, שימושית וידידותית – במיוחד לאמהות בחופשת לידה שמתחשק להן להזמין מהנייד באמצע הלילה.

8. אמצעי תשלום: אתר נקסט מקבל מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, ויזה, דיינרס ופייפאל.

9. החזרת מוצר: ניתן להחזיר פרטים לא מתאימים תוך 28 יום מתאריך קבלת החבילה. כמובן שכל הפריטים המוחזרים צריכים להיות חדשים וללא סימני שימוש כולל כל התגיות. כדי להחזיר צריך לקחת את השקית שהחבילה הגיעה בה, למלא את טופס ההחזר שמגיע עם החבילה – כולל סיבת ההחזר וכתובת השולח – ולהדביק על גבי החבילה. לא מקבלים החזר כספי עבור עלויות משלוח. עלות משלוח מישראל לאנגליה לדואר רשום עם מספר מעקב עומדת על בסביבות 20-25 שקלים.

10. תחלופה באתר: הקולקציות מתחלפות כל חודש בערך, והמידות אוזלות די מהר. אם יש פריט שאתם חושקים בו – לא מומלץ להתעכב ולהתלבט יותר מדי.

11. מותגים נוספים: מעבר למותג הבית (next) אפשר למצוא באתר גם מותגים אחרים דוגמת נייק, אדידס, ריפליי ועוד.

12. זמן משלוח: מומלץ לבדוק בסל קניות מתי צפוים להישלח המוצרים כדי שלא תחכו לשווא. בדרך כלל זה קורה תוך 7-10 ימי עסקים, אך לפעמים רשום שמדובר בשלושה שבועות ואז יש להמתין בסבלנות.

13. שינוי כתובת: מסיבה לא ברורה, אחרי שכבר הזמנתם לא ניתן לשנות את כתובת המשלוח אלא באמצעות שירות לקוחות. שימו לב שאתם שולחים לכתובת הנכונה (במקרה של מעבר דירה למשל).

14. מידות: יש באתר טבלת מידות נוחה. שימו לב שלפעמים מופיעות מידות בריטיות ולפעמים אמריקאיות. המידות טיפה גדולות בדרך כלל. שימו לב, חלק מהבגדים של ילדים מסומנים כך: slim fit (לילדים רזים); standard fit (מידה רגילה); plus fit (לילדים מלאים).

15. קטגוריות שוות: תחנות חובה באתר נקסט הן בגדי הים (זולים משמעותית מישראל ועם מבחר משגע), בגדי גוף לתינוקות, טישירטס לגן ושמלות בייסיק לפעוטות (עד גיל 5).


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;