בוטיק אונליין

Wigig רוצה שתקנו מהר, אחרת ייגמר

בוטיק אונליין טרי המציע מותגי מעצבים עם טוויסט מפתיע: כל פריט מוצע רק ל-10 ימים. מדור ביקורת על חנויות רשת חדשות

יום ראשון, 8 במאי 2016

החנות: wigig, בוטיק אונליין לבגדי מעצבים

הבעלים: קרן ותומר בנקר, בעלי החנויות הוותיקות עלמה ובנקר בתל אביב. השניים השיקו את החנות ביחד עם אושיית האופנה והאינסטגרם נסטיה ליסנסקי.

מתי פתחו: במהלך פברואר 2016.

מה מציעים: פריטי מעצבים ומותגים מהארץ ומחו"ל.

הטוויסט: כל פריט מוצע לתקופת זמן מוגבלת בלבד, טקטיקה שנועדה לייצר תחושת דחיפות: תקנו מהר כי אולי תכף ייגמר. מכאן גם נגזר השם wigig: ראשי תיבות של When Its Gone Its Gone. זהו חלק מטרנד עולמי של פלאש סיילס: סיילים בהנחות ענק (עד 80%) לזמן קצוב שיכול להגיע גם ל-24 שעות בלבד. ב-wigig כל מכירה מוצעת למשך 10 ימים, שאחריהם הפריטים (המיועדים רק לנשים בשלב זה) מפנים את מקומם למלאי חדש.

חוויית קניה: האתר מאופיין בבחירה קניינית מוקפדת לפי טעמם של צוות בנקר, בשילוב עם עיצוב מהודק וקריאייטיב עדכני, ברוח האינסטגרם של ליסנסקי שאחראית על הצילומים באתר. לצד כל פריט, המצולם היטב על דוגמנית, מפורט אחוז ההנחה ותיאור מהימן ושימושי. באמצעות זום ומאוס-אובר ניתן להתרשם היטב מן הפריטים וחוויית הקניה היא פשוטה, נוחה ואופנתית. רוכשות מתקדמות יוכלו גם לקנות פריטים היישר מחשבונות האינסטוש המפולטרים לעילא של ליסנסקי, בנקר ו-wigig.

איך המבחר: ניתן למצוא כאן מעצבים ישראלים דוגמת סבינה, לסטר, דנה סידי, גלביה, נטע אפרתי ועוד לצד מותגים בינלאומיים מובילים כמו קאשרל, מארוטי, רפטו, אמריקן וינטג' ועוד. המבחר גדול, במיוחד בקטגוריית הבגדים, וגם טווחי המידות הגיוניים. קטגוריית התיקים והנעליים דורשת עוד הרחבה על מנת לענות על מנעד רחב יותר של דגמים ואפשרויות.

בוטיק אונליין

אפשרויות תשלום: מתקבלים כל סוגי כרטיסי האשראי, ואפשר גם בפייפאל.

איך שולחים: שיטת המשלוח פשוטה ומאפשרת שליח עד הבית, דואר רשום או איסוף עצמי.

דמי משלוח: 15 שקלים לשליח. איסוף עצמי בחינם.

עוד משהו: כאלה שחושקות בפריט שכבר איננו, יוכלו להירשם לעדכון מחדש אם וכאשר הפריט ישוב לאתר. כרגע האתר פתוח לכולם, בהמשך הכניסה אליו תהיה מותנית בהרשמה למועדון לקוחות.

למי זה מתאים: לכל מי שאוהבת מותגים ומחפשת אותם במחירים ברי השגה.

איך זה במובייל: האתר רספונסיבי, התצוגה טובה והגלישה נוחה גם בסלולר וגם בטאבלטים. משתווה לדסקטופ ברמת חוויית המשתמש.

שורה תחתונה: חנות מקסימה וההנחות באמת שוות. למשל, תיק של רפטו עולה 690 שקלים במקום 2,290 שקלים (70% הנחה). בדקנו: זהו אכן מחירו המקורי של התיק באתרים הבינלאומיים ובחנות הדגל של הרשת בפריז. הבחירות האופנתיות מדויקות וטובות: זה לא מרגיש כמו אאוטלט אלא כמו בוטיק אונליין עשוי היטב שמשדך בין לקוחות אוהבות מותגים לספקים שיש להם מלאים גדולים ורוצים למכור אותם כדי להחזיר את ההשקעה ולקנות סחורה עדכנית. כולם יוצאים מרווחים, רק כדאי לשמור על עירנות. לאתר WIGIG


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;