חנויות אונליין

כך תנצלו את שער היורו הנמוך לשופינג איכותי

יורו שווה 4 שקלים? ליש"ט שווה פחות מ-5 שקלים?! זמן מצוין לבקר בכמה חנויות אונליין אירופאיות ולגלות מחירים מפתיעים. הנה כמה המלצות

יום שלישי, 24 בינואר 2017

הטמפרטורות באירופה צונחות, ואתן גם היורו – שנכון לחודש דצמבר 2016 שערו מדגדג את ה-4 שקלים. המשמעות: ירידה של עשרות עד מאות שקלים במחירי המוצרים אליהם התרגלנו עד לפני כמה חודשים. תוסיפו לכך אוקיינוס של מבצעים לקראת חג המולד וערב השנה החדשה, צניחה גם של הפאונד הבריטי, ימי קניות מיוחדים וחיסול של קולקציות לקראת סוף השנה – ותקבלו הזדמנות לחגיגת קניות משמחת במיוחד.

במקביל, מגלות גם הרשתות והחנויות באירופה את השוק הישראלי והולכות ונפתחות בפניו – אם בהוספת ישראל כיעד לשליחויות, אם בהפחתת דמי השליחות ואם בהוספת גרסאות בעברית לאתרים שלהן.

כדי לעשות סדר ועל מנת שתספיקו ליהנות מרכישות שוות לפני שהשנה מסתיימת – הנה חמש חנויות אונליין אירופאיות ששוות ביקור מסודר.
 

HQhair
אתר ששייך לקבוצת The Hut המתמחה במוצרי שיער ומוכר גם בשמים, איפור ואקססוריז. בין המותגים אפשר למצוא שם את ד״ר האושקה, גרנייר, לוריאל, פופה, רימל, שוורצקוף, בובי בראון, DECLÉOR, אליזבת ארדן ועוד. טווח המחירים סביר לגמרי למוצרי ביוטי וטיפוח. לעיתים האתר מציע קוד שנותן הנחה נוספת במחיר. שווה גם לבדוק את איזור המבצעים, שמציע שלל קודים להנחה. משלוח חינם ללא מעקב, או החל מ-2 ליש"ט (כ-12 שקל) עם מעקב.
טווח מחירים: החל מ-2 ועד 155 פאונד למותגים היקרים יותר.


Lookfantastic

אתר אופנה שיקי ומקסים שמחולק לקטגוריות מגוונות – בגדי גברים, נשים וילדים, כלי בית, מותגי ספורט שווים, ועוד שלל פריטים שאתם בטח צריכים ואפילו לא ידעתם. דמי המשלוח נמוכים יחסית ועומדים על 5 ליש"ט להזמנה בגובה של 30 ליש"ט ומעלה. שווה הצצה.
טווח מחירים: החל מפאונדים ספורים ועד 155 פאונד.


The Hut

אתר ביוטי בריטי שמרכז את מיטב המותגים בתחום הקוסמטיקה, האיפור והשיער. מחולק לקטגוריות נוחות, שולח לארץ בדמי משלוח משתנים (תלוי בגובה ההזמנה).
טווח מחירים: החל מפאונדים בודדים ועד 2,000 פאונד לטלוויזיה של חברת אפל.

חנויות אונליין

THE OUTNET

תכירו את אתר העודפים של חנות האופנה היוקרתית ביותר ברשת – Net a porter. למי שחושקת בבגדי מעצבים בהנחות משמעותיות – זה המקום. מיטב מותגי יוקרה מציעים את העודפים שלהם תחת קורת הגג של האתר. תוכלו למצוא כאן הכל: פריטי לבוש, תיקים, נעליים, אקססוריז ותכשיטים, והכל בהנחות גדולות ואמיתיות של עד 70% הנחה. מדובר בגן עדן לפאשניסטות. דמי המשלוח והמיסים משתנים בהתאם לגובה הרכישה.
טווח מחירים: החל מ-10 ועד 3,000 פאונד. האתר יקר יחסית: רוב הפריטים מעל 150 פאונד.


M&S

אתר הבית של רשת מרקס אנד ספנסר הבריטית. הרשת עושה כיום משלוחים לארץ בלי בעיות, ומאפשרת לכם ליהנות מחנות הכלבו המסורתית. תוכלו למצוא כאן כמעט הכל: החל מבגדים, עבור דרך כלי בית נהדרים, מחלקת ילדים מצוינת ואפילו עד אוכל ופרחים.
טווח מחירים: החל מפאונדים ספורים ועד 1,500 פאונד.


Book Depository

חברה בריטית שנרכשה על ידי אמזון ומציעה ספרים מכל המינים והסוגים במחירים נמוכים ועם שירות מצוין. האתר נוח לשימוש, הניווט מצוין, יש קטגוריות ספרות נוחות המחולקות לז'אנרים שונים. אפשר למצוא באתר גם צעצועים ממותגים נלווים לספרים, מוצרים משלימים וגם פאזלים וכלי כתיבה, והמשלוח – חינם.
טווח מחירים: 100-10 יורו.


Berlin Buy

אתר ישראלי דווקא, שמביא מוצרים מגרמניה במחירי ברלין. האתר מצהיר על עצמו שהוקם על מנת לתת מענה ליוקר המחיה בישראל ולצמצם פערי תיווך בין הצרכנים למשווקים. חנות האונליין מציעה למכירה מותגים בקטגוריות שונות ומגוונות, החל מהלבשה והנעלה, דרך צעצועים ומוצרי תינוקות ועד משחות שיניים ומוצרי ניקיון. האתר מעט מיושן בנראות שלו, אבל המחירים טובים ועלות המשלוח (דרך DHL בשיתוף דואר ישראל) משתנה בהתאם למשקל החבילה.
טווח מחירים: החל משקלים ספורים ועד 2,000 שקל לשואב אבק של דייסון.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;