חנויות אונליין

לקנות בגדים מחו"ל במחירים סבירים לגמרי

הן אופנתיות, לא יקרות – ועושות משלוחים לישראל: 5 חנויות אונליין שאתן חייבות להכיר

יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

אחרי שנים בהם שלחנו כל חבר שטס לניו יורק ל-Woodbury Common בג'רסי לקנות לנו נעלי נייקי זולות, או את קרובי המשפחה מלונדון לפריימרק כדי להביא לנו בגדי ילדים – העולם סוף סוף הבין שישראל היא מעצמת קניות מקוונת ששווה להשקיע במשלוחים אליה. אסוס (Asus) למשל מייצרים כיום קוד קופון מיוחד ורלוונטי לישראלים ומבצעים מתואמים קלנדרית (למשל שמלות לבנות בהנחה לפני שבועות), ואימפריית בגדי הילדים נקסט (Next) השיקה גרסה בעברית לטובת עשרות אלפי ההורים הישראלים שמסתערים על סניפי הדואר ויוצאים משם עם השקיות המוכרות. אסוס ונקסט לא לבד. קיבצנו עבורכם חמש חנויות אונליין פחות מוכרות לקהל הישראלי, שמאפשרות משלוח לארץ וקניה זולה ומשתלמת במיוחד. מוכנים? מתחילים.


Shein

רבים מהבגדים שנמכרים באינטרנט מגיעים מסין, ולכן כבר כמה שנים לא מעט סוחרים סינים מעדיפים לדלג על התיווך ולהציע את סחורתם ישירות ללקוחות בכל העולם. ברוב המקרים המוכרים מציעים משלוח בחינם וגם דואגים להסברים מפורטים באנגלית תקנית; מבטחים את תהליך הרכישה; ובעיקר מציעים סחורה שלא נופלת מזו שבחנויות אונליין בעלות מוניטין. בקנייה הראשונה ניתן לקבל קופון של 15% הנחה.  
מחירים: החל מ-55 שקלים.  
דמי משלוח: בחינם.  


HQhair

אתר ששייך לקבוצת The Hut שמתמחה במוצרי שיער ומוכר גם בשמים, איפור ואקססוריז. בין המותגים אפשר למצוא שם את ד״ר האושקה, גרנייר, לוריאל, פופה, רימל, שוורצקוף, בובי בראון, DECLÉOR, אליזבת ארדן ועוד. טווח המחירים סביר לגמרי למוצרי ביוטי וטיפוח. לעיתים האתר מציע קוד שנותן הנחה נוספת במחיר. שווה גם לבדוק את איזור המבצעים, שמציע שלל קודים להנחות.
מחירים: החל מ-30 שקל.
דמי משלוח: חינם ללא אפשרות מעקב אחר החבילה, או החל מ-2 ליש"ט (כ-12 שקל) עם מעקב.

חנויות אונליין

Strawberrynet

חנות ביוטי מקוונת שמקורה בהונג קונג – ומתורגמת כולה לעברית. כאן תמצאו מוצרי איפור, בישום וטיפוח במחירים טובים. היא כוללת את כל המותגים השווים, מוצרים משלימים (מברשות איפור ושיער מצוינות) וקטגוריית גברים מכובדת.
מחירים: החל מ-20 שקל.
דמי משלוח: חינם. המשלוח מגיע תוך עשרה ימי עסקים.


Allsole

חנות נעליים בריטית במחירים מצוינים ומבחר נהדר. מחזיקים מותגים לנשים גברים וילדים דוגמת קלארקס, מייקל קורס, מליסה, ugg ועוד רבים וטובים. מבחר גדול, מבצעים שווים וקופונים שימושיים. מומלץ להציץ בקטגוריית הסייל המצוינת.
מחירים: החל מ-50 שקל.
דמי משלוח:  חינם.


Romewe

בגדי נשים במחירים נהדרים. שמלות בייסיק בשישה דולר, נעליים בעשרים דולר וקטגוריית סייל מצוינת. ניתן לראות באתר מה מתחדש בכל יום ושלא כמו הרבה אתרים שמוכרים בגדים זולים, יש כאן גם דגש על עיצוב, טרנדיות ושיק אמיתי.
מחירים: החל מ-25 שקל.
דמי משלוח: חינם.


Mybag

חובבות התיקים (כולן, לא?) – האתר הזה הוא בשבילכן. תיקים וארנקים של מיטב המותגים במחירים טובים עם קטגוריית סייל מהממת. תוכלו למצוא באתר תיקי מעצבים של מייקל קורס, רבקה מינקוף, טד בייקר ועוד במחירים משתלמים במיוחד. אמנם לא מדובר באתר לואו-קוסט, אבל איפה עוד תוכלו למצוא ארנק של פורלה ב-30 פאונד?
מחירים: החל מ-100 שקל.
דמי משלוח: חינם.


Everything5pounds

מכירים את החנויות האלה של הכל בדולר או בשנקל? אז הנה אחד בו הכל בחמישה פאונד, ועם ערכו הירוד לאחר עזיבת האיחוד – מומלץ להסתער כעת על המלאי. כאן תמצאו מבחר עצום של פריטים ממחלקת נשים, גברים, ילדים, נעליים, צעצועים ופריטים לבית והכל (הכל!) בחמישה פאונד. אי אפשר להכחיש שהדברים נראים מעט זולים אם כי מעוצבים לא רע בכלל. בקטגוריית הילדים איתרנו את כל כוכבי דיסני, כולל אלזה ואנה כמובן, והכל במחיר מצחיק. קנינו.
מחירים: 5 פאונד, להכל.
דמי משלוח: החל מ-51 שקל, תלוי בגודל החבילה. משתלם רק אם קונים הרבה פריטים.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;