הזמנת תחפושות

להתחפש למרילין מונרו ב-15 דולר

רוצים להיות פופאי ואוליב ליום אחד, או שאתם אולי מעדיפים נקניקייה בלחמניה? קבלו חמש חנויות אונליין בהן אפשר להזמין תחפושות מגניבות לפורים

יום שלישי, 21 בפברואר 2017

המרוץ אחר התחפושת המקורית, הזולה והקלה להשגה הפך בשנים האחרונות לספורט לאומי, הרבה בזכות אתרי התחפושות מחו"ל. במקום להתרוצץ בין המוני הורים וילדים שמציפים את החנויות, אפשר להתרווח על הספה, לקבל השראה מהמגוון המסחרר ולהזמין תחפושת מקורית וזולה בעשרות אחוזים במרחק כמה הקלקות עכבר.  

אספנו עבורכם את אתרי הזמנת התחפושות המובחרים שמציעים גם משלוח לישראל במחירים סבירים וללא צורך בחברת שילוח חיצונית (עדיף להימנע מהזמנות שעלותן הכוללת עולה על 75 דולר כדי להימנע מתשלום מכס בישראל). שימו לב לזמני המשלוחים כדי שב-11 במרץ, חג פורים, יישאר לכם רק לשים על הילדים (או עליכם) את התחפושת ולצאת לחגוג.


HalloweenCostumes  

אתר אמריקאי צבעוני ועליז שמציע מבחר עצום של תחפושות ואקססוריז. מלבד הקטגוריות הרגילות – ילדים, תינוקות ומבוגרים – האתר מציע גם שתי אופציות מגניבות במיוחד: תחפושות לזוגות (כיפה אדומה והזאב, פופאי ואוליב, קוקה-קולה ודיאט קולה) ותחפושות קבוצתיות (משפחת סימפסון, מלחמת הכוכבים, משפחה משנות ה-70). הממשק נוח ופשוט. אפשר למיין את התחפושות לפי מחיר או לפי נושאים ויש גם אזור עם הנחות ענק (תחפושת מרילין מונרו ב-15 דולר למשל).
משלוח לישראל: בסביבות 15 דולר.


AbFab  

אתר בריטי עם שיק בריטי, מה שאומר הרבה תחפושות שובבות וסליזיות עם טוויסט מהוגן.נוח מאוד לחפש באתר לפי נושא (שנות ה-80, בעלי חיים, סרטים מצוירים), בעיקר כשמגיעים לקטגוריה המצחיקה והמקורית "תחפושות של מאכלים ומשקאות למבוגרים" (תחפושת הנקניקייה בלחמנייה משעשעת במיוחד).
משלוח לישראל: 15.99 ליש"ט, וניתן לקנות במחיר המשלוח הזה מספר תחפושות

הזמנת תחפושות

AliExpress  

אימפריית המכירות המקוונות של סין חזקה מאוד גם בתחפושות ודואגת לעדכן בכל שנה את המלאי לפי הטרנדים הלוהטים ביותר. כמו בכל הזמנה מעלי אקספרס, עדיף לא להתפתות למחירים הסופר-זולים וקודם כל לוודא שמדובר במוכר אמין. חשוב לשים לב גם לאחריות שנותן המוכר לזמן אספקת המוצר, כדי להיות בטוחים שהתחפושת תגיע עד פורים.
משלוח לישראל: לרוב ללא עלות, תלוי במוכר.  


Costume Kingdom  

אתר אמריקאי ידידותי למשתמש, עם אפשרות להזמנת תחפושות מושקעות במיוחד, גם אם המבחר מעט יותר קטן משל המתחרים והמחירים קצת פחות תחרותיים. למי שנותרו השנה ללא השראה לתחפושת מקורית, באתר יש אזור בשם “Ideas” עם שלל הצעות, רעיונות ומדריכים לשדרוג התחפושת (איפור, תסרוקות וכו').
משלוח לישראל: 29.95-12.95 דולר - תלוי במידת הדחיפות.    


Ebay    

השועל הוותיק של עולם הקניות ברשת ממשיך להיות אחד המקורות העיקריים לאיתור והזמנת תחפושות מקוריות. כמו עם עלי אקספרס, גם ב-ebay חשוב למצוא את המוכרים שמדורגים כ-Top Seller ולסנן את החיפוש לפי אפשרות המשלוח לישראל. מלבד המבחר הגדול והאפשרויות למשלוח מנקודות שונות בעולם, הערך המוסף של ebay הוא דווקא באופציה למכירות פומביות שיכולות להוזיל את העלות.
משלוח לישראל: משתנה ממוכר למוכר.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;