מתנות רומנטיות

לאהוב בלי להתרושש: מבצעי מתנות לוולנטיינ'ס

אהבה זה כואב בכיס? לא בהכרח. אתרים רבים יצאו במבצעים לרגל חג האהבה – ואתם יכולים גם להביא לבני הזוג מתנה מקסימה וגם לא לצאת פראיירים

יום שלישי, 7 בפברואר 2017

זוכרים שבסדרות האמריקאיות הילדים תמיד היו שולחים כרטיסי ברכה לוולנטיינ'ס? אז נכון שכרטיס ברכה מתקתק זה רומנטי ונעים, אבל היי, לא נתנגד אם בן/בת הזוג יצרפו אליו גם תשורה נאה, כאות לאהבת אמת כמובן.

בקיצור, ולנטיינ'ס דיי הוא הזדמנות טובה לשופינג רשת משובח, אבל כדי שלא תצאו מרוששים מהעניין הזה, והכי חשוב לא פראיירים, ריכזנו עבורכם שלל מבצעי רשת למתנות לחג האהבה. וזכרו, זו לא הוצאה – זו השקעה!  יש לציין שהמחירים מעודכנים לתחילת חודש פברואר, וכמובן עשויים להיות שינויים.


Shopbop  

אתר שופבופ המצוין מציע בדרך כלל פריטים לא זולים אך איכותיים וממיטב המעצבים. הפעם, תחת קטגוריית ולנטיינ'ס, תוכלו למצוא מתנות בטווח מחירים מעולה, שמתחיל ב-16 דולר ונגמר ב"עדיף שתקחו משכנתה". מדובר במתנות שוות ורומנטיות במיוחד.
אהבנו במיוחד: דובוני גומי שמפניה. גם רומנטי, גם מתוק, גם משכר, גם מקורי וגם לא יקר. 20 דולר.


Modcloth  

גם האתר הבריטי פתח קטגוריה חגיגית במיוחד, עטורת לבבות, קישוטים ומבצעים משתלמים. תוכלו לרכוש ב-150 דולר ומעלה ולקבל את המשלוח בחינם, שזה נחמד. למי שרוצה להשקיע קצת פחות יש שלל פריטים נהדרים בסגנון פופי ומקורי, החל מ-7 דולר.
אהבנו במיוחד: שמלת לבבות מלבבת, מחמיאה וסופר קולית, 80 דולר.


ויקטוריי'ס סיקרט 

אין יותר רומנטי מהלבשה תחתונה סקסית, וכזו יש בשפע בקטגוריית ולנטיין של אתר הלנז'רי ויקטוריי'ס סיקרט. החל מ-10 דולר תוכלו למצוא בקטגוריה פריטים משגעים, ובקנייה מעל 175 דולר תזכו לקבל משלוח חינם, באמצעות שימוש בקוד DELIVERY175.  
אהבנו במיוחד: חזיית תחרה סופר סקסית עם מפתח מיוחד וגב מעניין. 78 שקל בלבד.

אסוס  

קטגוריית ולנטיין משגעת ומקורית במיוחד עם שלל פריטים החל מ-4.5 דולר, שיגרמו לבן/בת הזוג שלכם לחייך. המשלוח חינם והמבחר מקסים.
אהבנו במיוחד: שלישיית שפתוני לחות שחבל לגעת בהם מרוב שהם יפים, כשבכל אחד מוטמן פרח מיובש בסגנון של פעם. לנשיקה מושלמת ובמקום פרחים. 29 דולר.


אמזון  

אמזון יצאו השנה עם כלבו ולנטיין המציע הנחות מיוחדות. יש שם שלל מוצרים - החל מגאדג'טים, דרך מתנות רומנטיות וכלה בספרים בלתי נשכחים. מדובר בחוויית קניות אמיתית, המבטיחה שכל אחד ימצא את המתנה המושלמת עבור בן/בת הזוג שלו. למי שרוצה לשלם קצת פחות – יש גם קטגוריית מבצעים מיוחדת של מתנות בפחות מ-20 דולר
אהבנו במיוחד: .סוכריות טיק טק במהדורת ולנטיין מיוחדת, שיבטיחו נשיקה רעננה לאורך זמן. 9.99 דולר.

 

J.crew  

גם בג'יי קרו האמריקאית יש קטגוריית ולנטיין רומנטית ומעוצבת להפליא. תוכלו למצוא בחנות שלל פריטים ורודים ומלבבים בסגנון האמריקנה המקסים והמוקפד של החברה. הפריטים מחולקים לקטגוריות (גברים, נשים וילדים) ומוצעים בטווח מחירים שיאפשר לכל אחד למצוא משהו.
אהבנו במיוחד: סריג אפור חתום בנשיקה – קלאסי, אלגנטי, עם קריצה. 402 שקל.  


סטרוברינט  

מגוון מוצרי איפור בדגש על שפתונים ונשיקות, בהתאם ליום החגיגי. לכבוד המאורע מוצעים שני קופונים באתר: האחד מעניק הנחה של 80 שקל על קנייה של 500 שקל ומעלה, והשני הנחה של 30 שקל על קנייה של 300 שקל ומעלה. באתר ניתן למצוא שלל מותגים מובילים ולהגיע מדוגמות לחג האהבה.
אהבנו במיוחד: ליפסטיק מועשר בלחות של קלרינס, לנשיקה לוהטת במיוחד, 99 שקל.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;