משלוח מארה''ב לישראל

מה עושים כשהחנות לא עושה משלוח מארה"ב לישראל

עוד ועוד ישראלים מגלים את הטריק: שימוש בכתובת אמריקאית בשביל לקנות בחנויות אונליין שלא שולחות לארץ מוצרים. כך זה עובד

יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

אתם נכנסים לחנות בגדים אונליין אמריקאית, מתלהבים מההיצע, בוחרים כמה פריטים, מכניסים כרטיס אשראי – ואז מגלים שהחנות לא עושה משלוח מארה"ב לישראל. רגע אחרי שסיימתם לנגב את הדמעות, נספר לכם שיש דרך לעקוף את המכשול המבאס הזה. ולא, אנחנו לא מדברים על להעיק על החברים שלכם שטסים לניו יורק עם רשימת קניות. הדרך הטובה ביותר להזמין מאתר אמריקאי שלא עושה שילוח לישראל היא להשתמש בחברות שילוח שעושות שימוש בטריק נחמד: הן יוצרות עבורכם כתובת אישית בארצות הברית – אליה נשלח המוצר מהחנות – ואז שולחות אליכם בעצמן את המוצר הביתה לישראל.

אז איך זה עובד? קודם כל נכנסים לאתר חברת השילוח. יש המון כאלה:  מאסטופBuy America   BUY2USA, ואחרות. כעת נרשמים לשירות: יש למלא את פרטי הכתובת שלכם בישראל (באנגלית כמובן), שם פרטי, שם משפחה וטלפון. כשתקבלו את החשבון תראו שבסעיף השולח רשום "כתובת אמריקאית".

בשלב הבא, כאשר אתם רוכשים בחנות אונליין אמריקאית אתם כותבים במעמד הרכישה את הכתובת שקיבלתם מחברת השילוח. לאחר מכן, החנות בה קניתם שולחת את המוצר לכתובת שנתתם – שהיא למעשה מחסן גדול שחברת השילוח מחזיקה בארצות הברית. כשהמוצר יגיע לכתובת הזו, תקבלו על כך הודעה. משלב זה ידאגו לכם לכל התהליך: העברת המוצר לישראל, שחרורו מהמכס ושילוחו עד בית הלקוח. המעוניינים יוכלו גם לרכוש מהאתר ביטוח לתכולת החבילה. השיטה הזו עשויה להשתלם מאוד כשרוכשים מוצרים שעולים הרבה בארץ ומעט באתרים בינלאומיים (פליימוביל למשל).

משלוח מארה''ב לישראל

שימו לב: כאשר אתם מבצעים את הרשימה תצטרכו להזין שתי כתובת – כתובת לתשלום וכתובת למשלוח. בסעיף הכתובת למשלוח עליכם להזין את הכתובת האמריקאית שקיבלתם מחברת השילוח. הכתובת לתשלום אינה חובה, אך אם אתם זקוקים לקבלה/חשבונית תוכלו להזין את הכתובת הישראלית שלכם.וכיוב'. בהתאם לנתונים האלה תוכלו לראות כמה עולה המשך משלוח החבילה לישראל.

באפשרותכם לבחור באיזו דרך לקבל את החבילה. האפשרויות: Airmail – זהו דואר רגיל. הכי זול, הכי איטי וללא מספר מעקב; USPS – זהו שירות הדואר של ארצות-הברית. הוא נשלח כדואר רשום עם מספר מעקב; DHL Express – משלוח מהיר ואמין עם שליח עד הבית. עולה כמובן יותר; TNT – זהו גם משלוח מהיר עם שליח עד הבית. ההבדלים בין החברות זניחים (עלויות שילוח משתנות, הטבות לחברים, שירות לקוחות מעט שונה וכדומה). לפעמים יש הוצאות נוספות, במיוחד אם עברתם גבול של 75 דולר.

5 דברים שכדאי לבדוק כשבוחרים חברת שילוח:

1. בדקו אם מחייבים אתכם על "חבילה נכנסת" – חיוב נוסף על עצם כניסת החבילה למחסן בארה"ב. יש חברות שעושות את זה ויש כאלה בהן זה כבר כלול במחיר.

2. קניתם כמה מוצרים מאותה חנות? בדקו אם יש אפשרות של איחוד חבילות.

3. בדקו האם יש באתר חברת השילוח מחשבון נוח של עלויות, שמשקלל עבורכם הכל.

4. האם יש לכם בחירה בין כמה אפשרויות משלוח (משלוח זול אווירי, עם מספר מעקב, עם שליח) או שנותנים לכם רק אופציה אחת או שתיים.

5. מה עלות התוספת על משקל החבילה? השוו בין החברות וקחו את זה בחשבון.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;