קניות באמזון

המטרה: שופינג חכם באמזון

הירשמו לחודש ניסיון, נצלו את הנחת הסטודנטים ועוד 10 טיפים שיהפכו אתכם למקצוענים. קניות באמזון: כתבה שניה בסדרה

יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

בכתבה הקודמת הסברנו לכם מה זה בכלל אמזון, מה אפשר לקנות שם ואיך הכי טוב להתחיל. אבל קניות באמזון זה לא רק למתחילים: מי שיודע איך להתמצא ולהתעמק באתר השופינג המעולה הזה, יוכל לחסוך לא מעט זמן וכסף ולעשות קניה חכמה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טריקים ושטיקים לשימושכם.


1. שלחו לכתובת אמריקאית:
אמזון האמריקאי עושה משלוחים לישראל, אבל לא בכל המוצרים. לשם כך מומלץ להשתמש באתרי שילוח דוגמת מאסטופ, BUY2USA, Buy America ואחרים. הללו יוצרים לנרשמים שלהם כתובת אמריקאית, כך שגולש שנרשם לאתר מקבל כתובת אישית בארצות הברית, הגולש יכול להשתמש בכתובת במעמד הרכישה בכל חנות מקוונת שמבצעת משלוחים לארה"ב בלבד. כשהמוצר שהוזמן מגיע למחסני אתר השילוח בארה"ב, נשלחת על כך הודעה ללקוח. משלב זה ידאגו לכם לכל התהליך: העברת המוצר לישראל, שחרורו מהמכס ושילוחו עד בית הלקוח. המעוניינים יוכלו גם לרכוש מהאתר ביטוח לתכולת החבילה. השיטה הזו עשויה להשתלם מאוד כשרוכשים מוצרים שעולים הרבה בארץ ומעט באמזון (פליימוביל למשל).


2. בדקו ב"אמזונים" השונים את אותו המוצר:
לעיתים תוכלו לגלות באמזון הצרפתי או הגרמני למשל (שלרוב כן שולח לארץ) תמחור טוב יותר בעבור מוצר זהה.


3. הצטרפו לתוכנית Subscribe and save:
זוהי תוכנית שמאפשרת לכם לקבל הנחות משמעותיות, מידע על מבצעים, משלוח חינם ואפילו 15% הנחה על ההזמנה כולה! שווה ביותר.

קניות באמזון

4. הירשמו לחודש ניסיון לאמזון פריים (Amazon Prime):
זהו שירות הפרימיום שכולל משלוחים מהירים והנחות ספציפיות עם מוצרים שתרכשו. ההרשמה לחודש ראשון חינם תעניק לכם הטבה של משלוח אקספרס חינם ושלל הנחות שוות. אל תשכחו לבטל את תקופת הניסיון לפני שהאתר מתחיל לחייב אתכם באופן אוטומטי עם תום החודש הראשון.


5. אמזון משפחה:
תוכנית Amazon Family מוענקת בחינם למי שכבר רשום כלקוח פריים ומאפשרת מבצעים נהדרים על מוצרי ילדים ותינוקות. אם אתם מרבים להזמין מוצרים מהקטגוריה – מדובר בהטבה מאוד משתלמת שיכולה להגיע ל-20% הנחה.


6. בדקו את מבצעי היום:
בכל יום אמזון מציעה מבצעים יומיים בעמוד Deal of the day. שווה להציץ שם פעם ביום ולראות אם יש משהו רלוונטי.


7. בדקו את עמוד הקופונים:
לאמזון יש עמוד קופונים עם מבחר הטבות. אל תשכחו לעבור שם לפני שאתם משלמים.


8. הנחת סטודנטים:
אז מסתבר שגם לאמזון יש הנחה מיוחדת למגזר המחוזר הזה. אם אתם סטודנטים תוכלו להירשם, באמצעות הצגת תעודה, לשישה חודשים בהם תזכו להטבות כמו משלוח אקספרס בחינם, מבצעים על מוצרים רלוונטיים ועוד.


9. התקינו תוסף של השוואת מחירים:
יש אפשרות להתקין תוסף שמשווה מחירים כך שאין חשש שתצאו פראיירים (Priceblink.com לדוגמה).


10. ותרו על משלוח פריים והרוויחו הטבה:
אם אתם לקוחות פריים ובחרתם במשלוח ארוך טווח במקום במשלוח האקספרס שמגיע לכם בחינם, אמזון יפרגנו לכם הטבה לרכישה הבאה. בהנחה שלא מדובר בקניה דחופה – זה משתלם מאוד.


11. בדקו את Amazon Outlet:
כמו כל אאוטלט – גם כאן תוכלו לאתר מציאות שוות.


12. טרייד אין:
בקניות באמזון תוכלו לעשות טרייד אין עם מוצרים ישנים שלכם (מוצרי אלקטרוניקה למשל) ולקבל זיכוי תמורת המוצר לרכישה באתר. איך זה עובד? שולחים את המוצר, פיזית, לאמזון ומקבלים תמורתו זיכוי לרכישה באתר. 


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;