טיול לבד

ואם כבר לבד: 10 יעדים לטיול לבד בחו"ל

בנורבגיה האנשים חביבים, ביפן יש תאי שינה לבודדים ובצ'ילה המקומיים ידועים בהכנסת האורחים. מדריך למטייל סולו

יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

טיול לבד בחו"ל? זה נשמע הרפתקני, מפחיד, מעורר השראה ועוד המון דברים. בניגוד לאירופאים, שרבים מהם אוהבים לשוטט סולו בעולם, אנחנו הישראלים נוהגים להסתובב בחו"ל בלהקות. ובכל זאת, יש תקופות בחיים בהם נסיעה לבד היא אופציה נהדרת ומלאת שקט ושלווה, חיבור לעצמך ואפשרות למפגשים מסוג אחר עם אנשים ממדינות שונות. אבל לא כל היעדים בעולם אופטימליים למטיילים יחידים: יש מקומות עם פשע גואה בהם אתם עלולים למצוא את עצמכם נשדדים, באחרים האוכלוסיה לא הכי נעימה לזרים. אז קבלו את דירוג המדינות הכי ידידותיות ונוחות למי שבוחר לטייל סולו.


1. ניו זילנד:

מדינה בטוחה להפליא למטיילים בודדים – עם מקומיים מסבירי פנים, ידידותיים ביותר ומכניסי אורחים. בשילוב עם טבע מופלא, אטרקציות כגון רפטינג ובנג'י, נוף עוצר נשימה ומנטליות של מטיילים בודדים, ניו זילנד נחשבת למוצלחת במיוחד עבור מי שמעוניין לטייל לבד בבטחה.


2. נורבגיה:

מעבורת ששטה בין פיורדים עוצרי נשימה, אנשים חביבים ביותר, מלונות נוחים ובטיחותיים ובקתות אופציונליות למי שמעוניין בטרק הררי – טיול מומלץ ביותר, וקרוב לוודאי שתפגשו בדרך מטיילים יחידים נוספים.


3. שוויץ:

בחירה טבעית למטיילי הסולו. המקומיים לא מתערבים בענייניהם של התיירים, מנומסים ומאורגנים ביותר. טיול בהרים, סקי או הייקינג יפגיש אתכם עם מטיילים נוספים וחביבים שקרוב לוודאי יברכו אתכם לשלום בדרך בחיוך. מדינה בטוחה, נקיה מאוד ומאורגנת לעילא – שמבטיחה טיול נוח במיוחד.

טיול לבד

4. יפן: 

מדינה זו כאילו נולדה לטיול לבד, ויש אפילו תאי שינה שמיועדים למטיילי סולו. המדינה מאורגנת ונקייה להפליא ובטוחה יחסית למטיילים. שפע אטרקציות, גנים, מוזיאונים ואפילו סתם הליכה ברחוב – הכל הופך לחוויה ייחודית ומעניינת במיוחד.


5. אוסטריה: 

מדינה קטנה וקומפקטית, בטוחה, יפה ביותר וקלאסית למטייל הבודד. וינה היא אחת הערים שיותר קל להתמצא בהן לבדך, ואיש לא ירים גבה אם תבחרו לסעוד לבדכם ולהזמין שטרודל שלם רק בשבילכם. גם זלצבורג מקסימה וקטנה ויש בה שפע של מוזיאונים, אופרות והופעות שתוכלו ליהנות מהן.


6. ויאטנם:

בערים הגדולות של ויאטנם הרחובות צבעוניים ואף בטוחים. תוכלו ליהנות מהליכה יומיומית לשוק, טרקים מאורגנים וסגנון חיים אחר, כזה שיכיר לכם צד אחר של העולם.


7. צ'ילה:

הצ'יליאנים ידועים בהכנסת האורחים המקסימה שלהם. הם בשמחה יכניסו מטייל בודד לביתם ואף יתנו לו טיפים מקומיים להתמצאות. תוסיפו לזה נוף נהדר ואווירה משוחררת – ואתם מסודרים.


8. קוסטה ריקה:

ידועה כ"מדינה השמחה בעולם" וככזו שהמציאה את קונספט הטיולים הגדולים. מרכז אמריקה, איזור המורגל במטיילים, ערוך לטיילנים מהסוג הבודד וקרוב לוודאי שתפגשו מאות או אלפי מטיילים נוספים בדרך.


9. שבדיה: 

קל לטייל לבד בשטוקהולם – עיר קטנה יחסית, ציורית ומוקפת מים. תוכלו לבחור בנסיעה על אופניים, שיט, טיול בעיר וביקור בגלריות המקומיות. בתי הקפה המקסימים, החנויות והאווירה מסבירת הפנים – כלו אלו מאפשרים טיול סולו נהדר.


10. אינדונזיה: 

מקדשים, יוגה על החוף, אוכל נהדר בזול ושלל מטיילים שתפגשו בדרך, לצד כאלה שמחפשים אחר תשובה רוחנית. הזדמנות פז להתחבר לאני הפנימי שלכם, לראות עולם ולפגוש בתרבות אחרת ומעוררת מחשבה. מעניין זה בטוח יהיה.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;