המלצות לטיול

בדרך לחופשה עוצרים בפייסבוק

רוצים לקבל המלצות מגולשים אחרים איפה לאכול, מה יש לעשות ליד המלון שלכם ולאן אסור להתקרב? קבלו כמה קבוצות שימושיות

יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

הזמנתם חופשה בחו"ל? נהדר. גם אם נותר עוד זמן רב עד הטיול עצמו, ההתרגשות מתחילה כבר עכשיו. התכנון הוא שלב כיפי, משמעותי וחשוב בכל נסיעה. זה הזמן להיכנס לאתר המלון ולהציץ בתמונות של הבריכה, לחפש אטרקציות באזור ובילויים שונים. אבל מעבר לכל אלו, תמיד כדאי להסתייע גם בחכמת ההמונים ולהתייעץ עם גולשים אחרים: לקבל המלצות לטיול, לחלוק חוויות טובות ופחות טובות ולשמוע טיפים ממי שכבר ביקר במקום. איפה אפשר לעשות את זה? הנה חמש קבוצות פייסבוק שהן תחנת חובה לנוסעים.


חו"ל זה כאן
מספר חברים: 75,000
על מה מדברים: מתכננים חופשה? יש לכם שאלות? פה תוכלו לקבל ממקור ראשון שלל המלצות לטיולים, טיפים חיוביים ושליליים על אתרים, מקומות לינה, מסעדות, ביטוחים, השכרות רכב, טיולים מוכנים וכל נתון אחר שרלוונטי לטיולים ברחבי העולם – כולל תמונות, צילומים וסיפורים.
פוסט לדוגמה: "האם יש פה מישהו שלקח רכבת משדה התעופה של רומא לפירנצה? אשמח אם תוכלו לפרט האם כדאי לקנות כרטיסים מראש, או שעדיף לקנות כבר בשדה".


בדרך לחופשה  
מספר חברים: 9,500
על מה מדברים: הקבוצה הזו נועדה לעזור לחבריה לבחור את החופשה האולטימטיבית. הגולשים מתבקשים לתת אך רק המלצות לטיול מניסיון אישי, על מקומות שווים ומהנים – או לחילופין אזהרות על כאלה שלא. אין דבר יותר מבאס מלהחליט לנסוע לנופש רומנטי/משפחתי, לקחת ימי חופש מהעבודה, לנסוע רחוק ולגלות שהבריכה בתמונות היא בעצם בריכת גומי והארוחות גורמה שהובטחו מתאימות לחדר אוכל צבאי. מטרת הקבוצה לייצר מנוע חיפוש חברתי, יעיל, אמיתי ונטול פניות.
פוסט לדוגמה: "היי, אשמח לקבל המלצה למלון מעולה ברודוס מבחינת מיקום, שירות ואוכל. ולמי שהיה ברודוס, האם מומלץ לשכור רכב?".

המלצות לטיול

שותפים לטיול
מספר חברים: 30,000
על מה מדברים: פלטפורמה מצוינת למי שמחפש שותפים למסע גם בארץ וגם בחו"ל, ויש בה משתתפים מכל הגילאים, גם חובבנים וגם מטיילים מנוסים, שתמיד ישמחו לעזור לכם. אפשר כמובן גם לשאול ולהתייעץ כאן לגבי אתרים שונים, ולשתף מידע.
פוסט לדוגמה: "בן 28, מחפש שותפים לטיול בחוף המערבי – לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, לאס וגאס – בתחילת נובמבר ל-3-2 שבועות".


טיולים עם ילדים – טיולי משפחות
מספר חברים: 6,300
על מה מדברים: מדובר בהתארגנות של משפחות מטיילות בארץ ובעולם – החל מטיולים בירושלים ואילת ועד תאילנד וסופ"שים באירופה. הקבוצה, שהתחילה עם כ-60 משפחות, מונה כבר אלפים ומשתמשת בכוח המיקוח שלה כקבוצה כדי להשיג דילים טובים לחבריה לטיולים בארץ ובחו"ל.
פוסט לדוגמה: "האם יש מישהו שמתכנן/רוצה לטוס לאנשהו באירופה עם הילדים בחופש הגדול הזה? אני מאוד רוצה לטוס עם הבת שלי וחוששת בגלל המצב לטוס איתה לבד".


ישראלים מסבלטים בניו יורק
מספר חברים: 6,000
על מה מדברים: בית לפרסום מודעות של ישראלים שמחפשים לסאבלט ולהסתבלט בניו יורק. מיועד לאנשים פרטיים בלבד – קבוצה שהוקמה ללא מטרות רווח ומתוך רצון טוב בלבד. בנוסף תוכלו למצוא המלצות מצוינות לבילויים בעיר, דילים שווים וטיפים של מקומיים שמבינים ללבכם.
פוסט לדוגמה: "אהלן חבר'ה! מפרסמת בשביל חבר שמסבלט דירה מדהימה בטרייבקה לשלושה שבועות או פחות מה-30 בספטמבר עד ה-24 באוקטובר. חדר שינה אחד, ללא שותפים."


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;