אפליקציות שימושיות

יזם קטן, אפליקציות גדולות

הן יאפשרו לכם לשמור מסמכים ואקסלים, לעקוב בצורה מסודרת אחרי חשבונות הבנק, לחתום על הצעות מחיר באופן דיגיטלי ואפילו ידאגו שתנוחו לפעמים: קבלו 7 אפליקציות שימושיות לעסקים קטנים שפשוט יקלו עליכם את החיים

יום שלישי, 28 ביוני 2016

לצד אינספור הקשיים המלווים הקמה וניהול של כל יזם קטן, מדובר במשימה שהרבה יותר קל להתמודד איתה היום לעומת לפני 10 או 20 שנה. לרשותם של העצמאים עומדות שלל אפליקציות, כלים ויישומים שעוזרים לנהל את העסק ביתר קלות ויעילות בעזרת המחשב והסמארטפון. גישה למסמכים, תיעוד דיגיטלי, יצירת קשר בלחיצת כפתור, שיחות וידאו – אלה רק חלק קטן מאינסוף הפתרונות שמציעה הטכנולוגיה לכל בעיה וסיטואציה. הנה 7 כאלו, שיהפכו את חייו של כל יזם קטן לנוחים בהרבה.

1. Google Drive/Dropbox:
כל עסק מחזיק מסמכים, מצגות, אקסלים ותמונות שמשמשים אותו לפעילות השוטפת. אלא שליזמים קטנים לרוב אין תקציב לשכירת שרתים משלהם או אחסון בענן פרטי. גוגל דרייב ודרופבוקס מאפשרים לכם לשמור באופן מקוון כל מסמך הנוגע לעסק ולשתף אותו עם מספר בלתי מוגבל של אנשים רלוונטיים. הם מאפשרים גם לעבוד יחד על מסמך משותף, לערוך מצגת במקביל ועוד שלל אפשרויות נוחות ביותר לאחזקה, אחסנה, עריכה וגיבוי של כל מסמך רלוונטי.
למי זה מתאים? לכל מי שמנהל חשבון ג'ימייל (עבור גוגל דרייב) וגם ללא קשר (דרופבוקס). מאוד נוח, קל, אינטואטיבי ושימושי, הן באפליקציית המובייל והן בדסקטופ (מחשב/לפטופ).
לאתר  Dropbox     לאתר Google Drive


2. Fuze:
אפליקציית מובייל שמאפשרת לכם שיחת ועידה בווידאו. האפליקציה מאפשרת צילום בטכנולוגיית HD עם טכנולוגיית קול מצוינת שתאפשר לכם לנהל שיחת וידאו איכותית מכל מכשיר כמעט – עד 25 משתתפים. האפליקציה היא חינמית בגרסתה הבסיסית, תמורת 15$ תוכלו לייצר שיחת וידאו גם עבור 125 משתתפים (גרסה חינמית של 30 יום מוצעת למי שמתלבט אם לשדרג).
למי זה מתאים? למי שעובד עם חו"ל, למי שלא מעוניין לצאת מהבית ומרגיש בנוח לנהל ישיבות וידאו, למי שזקוק לתיאום בין שלל גורמים מרוחקים. לאפליקציית Fuze

אפליקציות שימושיות

3. Triplt:
אם העסק שלכם מחייב אתכם לטוס הרבה לחו"ל – זו האפליקציה בשבילכם. היא תוכננה במיוחד לקהל עיסקי שמבלה זמן יקר בנסיעות ובטיסות מסביב לעולם, ומאפשרת לרכז ולעקוב אחרי כל הטיסות, הנסיעות, נסיעות המונית, השכרות הרכב וחדרי המלון הרלוונטיים. אפשר לשמור חשבוניות, להתאים את האפליקציה ליומן האישי ולעדכן שינויים תוך כדי.
למי זה מתאים? ליזמים צעירים ונטולי שירותי מזכירות, ולכל מי שמרבה בנסיעות עסקים ואוהב ללכת על בטוח. לאפליקציית TripIt


4. DocuSign Ink:
אפליקציה שימושית המאפשרת חתימה על חוזים ועל הסכמים בצורה מקוונת לחלוטין. באמצעות חתימה אלקטרונית ומערכת אבטחה מיוחדת, המערכת מאפשרת למשתמשים להחליף ביניהם חוזים וחתימות מבלי לצאת מהמשרד.
למי זה מתאים? בעיקר למי שכבר מכיר את הצד השני לעסקה. אין תחליף ללחיצת היד הבוטחת ולהבנה של פנים מול פנים מול לקוחות חדשים. לאפליקציית DocuSign Ink


5. Evernote:
נוטים לשרבט לעצמכם רעיונות באמצע נסיעה? מתעוררים באמצע הלילה עם הברקה שחייבת תיעוד? אפליקציית Evernote מאפשרת לכם לתעד, לארגן ולשמור בזמן אמת את המחשבות והרעיונות שלכם תוך סינכרון, תיוג, מיון ויצוא למשתתפים נוספים. ניתן להוסיף הערות בצורה של טקסט, תמונה, קובץ, הקלטה ועוד – וכך לוודא שהרעיונות שלכם לא בורחים לשום מקום.
למי זה מתאים? לכל מי שצמוד לסמארטפון והעבודה שלו דורשת רישום שוטף של רעיונות, קריאייטיב ומחשבות.  לאפליקציית Evernote


6. חשבונית ירוקה:
תוכנה ישראלית שמאפשרת הפקת חשבוניות, קבלות והצעות מחיר אונליין, עם מסמכים מעוצבים ומאושרים על-ידי רשות המיסים הישראלית. במקום להסתבך עם פנקס החשבוניות והקבלות המיושן – כל מה שצריך זה להזין פרטים רלוונטיים, והשאר אוטומטי. אין יותר מעקב ידני, אין יותר חישוב מסורבל של המע"מ, והחתימה הדיגיטלית היא מוכרת וחוקית בכל הרשויות. החשבוניות נשלחות אל הלקוחות במייל והעתק מגיע גם למייל שלכם. ניתן לייצא דוח מסודר להנהלת החשבונות שלכם ואין חשש שהחשבוניות ילכו לאיבוד. כך תקבלו מעקב מסודר של כל התקבולים בצורה נוחה ומפוקחת.
למי זה מתאים? למי שעובד עם קהל ישראלי בעיקר (הממשק והמייל שנשלח הוא בעברית) ומוכן להתקדם הלאה מבחינה טכנולוגית. לאתר חשבונית ירוקה


7. 30/30:
אפליקציה שימושית ומקורית שמיועדת בעיקר ליזמים ועצמאים שעובדים לבד – וזקוקים למסגרת. מדובר למעשה בטיימר שמחלק את הזמן שלכם בין 30 דקות עבודה ל-30 דקות מנוחה. הרעיון הוא שבמהלך 30 דקות רצופות מהפעלת האפליקציה המשתמש מתחייב לעבוד, כשיישומים שונים (ובמיוחד משחקים ורשתות חברתיות) במכשיר נחסמים לפרק זמן זה. לאחר מכן, המכשיר מצפצף והמשתמש מקבל 30 דקות במהלכן הוא מתחייב שלא לגעת בעבודה כלל ורק לאוורר את הראש. ניתן להגדיר את חלוקת הזמנים באופן שונה, ולכוון לוחות זמנים בהתאם ללוח הפגישות שלכם להגברת היעילות.
למי זה מתאים? למי שעובד לבד וזקוק למשמעת עצמית.
30/30 לאנדרואיד   30/30 לאייפון


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;