תושבי העוטף ואזורי הלחימה, המשפחות וכוחות הביטחון, בתקופה מורכבת וקשה זו, גם אנחנו בישראכרט משתדלים לעשות מה שניתן על מנת להקל עליכם ככל שאפשר.

    קיבצנו לנוחיותכם שאלות ותשובות שכיחות שעולות במוקד השירות שלנו בימים אלו

    מוקד ייעודי:

    פתחנו מוקד ייעודי לתושבי העוטף והצפון, ומשפחות הנפגעים והנעדרים.
    בכל שאלה או בקשה, ניתן לפנות למוקד זה בטלפון: 03-6364257

    שעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.

    הקלות לתושבי העוטף, נפגעי מלחמה וכוחות המילואים:

    • דחיית תשלומי הלוואה קיימת בשלושה חודשים ללא ריבית, בפנייה למוקדי השירות.
    • פטור ממגוון עמלות בתעריפון ישראכרט לכרטיסים בהרשאה לחיוב חשבון למשך 3 חודשים

    זכאים להטבה:

    -  תושבים בטווח 30 ק"מ מעוטף עזה

    -  מפונים מבתיהם בצפון או בדרום בהתאם לרשימת הישובים של פיקוד העורף

    -  בעלי קרבה ראשונה לנפגעי המלחמה

    -  אוכלוסיית משרתי מילואים בצו 8

    שאלות ותשובות:

    1. אלו דחיות ניתן לבקש במסגרת ההקלות?
    דחיית תשלומים בהלוואות קיימות - אשראי מהיר בכרטיס והלוואה לכל מטרה.

    2. האם דחיית התשלומים בהלוואות נושאת ריבית?
    מדובר בדחייה של תשלומי הקרן והריבית. הדחייה אינה נושאת ריבית. לצורך קבלת דחייה זו יש לפנות למוקד הטלפוני.

    3. אני מעוניין לדחות את תשלומי ההלוואה בשל המצב הביטחוני, אך איני נמנה על האוכלוסייה הזכאית להקלות מה עלי לעשות?
    באפשרותך לפנות למוקד ישראכרט בטלפון 6272* לבקש לדחות את תשלומי ההלוואה. דחיית התשלום כרוכה בתשלום ריבית.

    4. אלו עמלות בתעריפון ישראכרט נכללות תחת הפטור?
    העמלות הנכללות הן עמלות תעריפון ישראכרט לכרטיסים המחויבים בהרשאה לחיוב חשבון (כרטיסים חוץ בנקאיים) וכוללות עמלת דמי כרטיס, עמלת הנפקת כרטיס חליפי במקרה של אובדן או גניבה ולמעט עמלות עסקאות או משיכות מטבע חוץ.

    הפטור מעמלת דמי הכרטיס יינתן החל מחודש דצמבר 2023 עבור חיובי נובמבר 2023. בכרטיסים בנקאיים הפטור מעמלות יינתן על ידי הבנק.

    5. האם עליי לפנות אליכם על מנת לקבל את הפטור בעמלות?
    לקוחות המתגוררים בטווח של עד 30 ק"מ מעוטף עזה ולקוחות המתגוררים ברשימת הישובים שפונו על פי הגדרת פיקוד העורף וכתובתם מעודכנת במערכות החברה, יקבלו את הפטור באופן אוטומטי.

    6. האם מוקדי השירות של ישראכרט פועלים במתכונת רגילה?
    כן. מוקדי השירות שלנו פתוחים ואנו עושים את מירב המאמצים לתת מענה מהיר ככל שניתן. למידע על מוקדי השירות יש ללחוץ כאן > ניתן לקבל גם שירות בוואטסאפ - 054-8947598

    7. האם בעקבות המצב יש שינוי בביצוע עסקאות בכרטיסי האשראי?
    לא. עסקאות בכרטיסי האשראי ממשיכות להתבצע כרגיל. ניתן לצפות ולבצע מעקב אחר העסקאות בכרטיס בלחיצה כאן >

    8. מה עלי לעשות במקרה ויש צורך לחסום את כרטיס האשראי?
    ניתן לבצע את החסימה בשירות עצמי באתר או באפליקציה בלחיצה כאן >

    9. מה עושים במקרה שפג התוקף של כרטיס האשראי ולא התקבל כרטיס חדש?
    ניתן להשתמש בכרטיס האשראי עד ליום האחרון של החודש המוטבע על גבי הכרטיס. הכרטיס החדש נשלח, ולרוב גם מגיע עוד לפני סיום התוקף של הכרטיס הקיים. במקרה בו פג תוקף הכרטיס לפני הגעת הכרטיס החלופי, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון *6272

    10. איך ניתן להגדיל מסגרת בכרטיס האשראי?
    ניתן להגיש בקשה להגדלת מסגרת באפליקציה או באתר בלחיצה כאן >

    11. כיצד ניתן לדחות את החיוב בכרטיס האשראי?
    ניתן להגיש בקשה לפריסת החיוב - בלחיצה כאן >

    12. כיצד ניתן לשנות את מועד החיוב?
    שינוי מועד חיוב בכרטיס ניתן לבצע באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון *6272

    13. יש לי שאלה אחרת שאינה מופיעה בשאלות והתשובות
    למידע נוסף ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הטלפוני - *6272 או בוואטסאפ 054-8947598

    • חשוב לוודא שפרטי ההתקשרויות שלך (טלפון נייד ומייל) מעודכנים כדי שעדכונים חשובים בנוגע לכרטיסיך יגיעו אליך, לעמוד עדכון פרטים >
    • בכפוף לאישור החברה ותנאיה.
    • אי עמידה בפרעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה ישראכרט בע"מ ו/או פרימיום אקספרס בע"מ  ו/או או ישראכרט מימון בע"מ ו/או הבנק.

    שנדע רק ימים שקטים, ישראכרט