כניסה לטרקלין דן

מחכים לטיסה? כך תוכלו להמתין בטרקלין דן בפחות מ-170 שקל

אילו הטבות מציעות חברות כרטיסי האשראי, באיזה סוגי כרטיס תתבקשו להציג קופון, ומי זכאי להיכנס גם בלי כרטיס אשראי

יום שלישי, 16 במאי 2017

כולנו מתים על הרגע הזה: הכניסה לנמל התעופה בן-גוריון, כאשר אנחנו יודעים שעוד שעות ספורות נעלה על מטוס שייקח אותנו למקום רחוק מכאן. אבל לפני שנצפה בדיילת מדגימה את הוראות הבטיחות, אנחנו עוד צריכים לעבור את כל שרשרת הבידוק, לשלוח את המזוודות, לבזבז כסף בדיוטי-פרי ולהמתין לעלייה למטוס.

לפחות את החלק האחרון, שפעמים רבות יכול להימשך גם זמן רב, ניתן להעביר בצורה נעימה יותר. בנתב"ג יש שני טרקליני המתנה, שאותם מפעילה רשת מלונות דן. בטרקלינים אלה, הנמצאים בשרוולים B ו-C של השדה ופועלים 24 שעות ביממה, ניתן להמתין לטיסה בכורסאות נוחות שלצדן מבחר עיתונים ומגזינים. אפשר גם להתחבר ל-WiFi של המקום ולגלוש באינטרנט עם הטאבלט או לעבוד עם הלפטופ. בטרקלין פועל בכל שעה מזנון עם מאכלים, קינוחים, קפה ושתייה קלה וחריפה.

כל מי שנוסע לחו"ל יכול להיכנס לטרקלין דן, בתמורה לתשלום של 170 שקל. חברות כרטיסי האשראי השונות מציעות בחלק מכרטיסיהן כניסה לטרקלין דן במחיר מוזל, ובמקרים מסוימים אפשרות לכניסה בחינם. מה צריך  לעשות כדי לקבל את ההטבה? בדקנו עבורכם:


ישראכרט    

 כרטיס  MasterCard Corporate – מי שמחזיק בכרטיס כזה מקבל כניסה לטרקלין דן בחינם במידה שבמועד החיוב האחרון הוציא בכרטיס 2,000 שקל לפחות (ההטבות מיועדות תמיד לבעל הכרטיס בלבד, אלא אם צוין אחרת). לפני הכניסה לטרקלין יש להפיק קוד באמצעות מעבר לעמוד זה ובחירה ב״טרקלין דן״ בתפריט המופיע בצדו הימני. לסיום, יש להעביר את הכרטיס בעמדת הקבלה של הטרקלין. את ההטבה ניתן לנצל פעם בחודש.

כניסה לטרקלין דן

כרטיס MasterCard Platinum - מחזיקי כרטיס זה זכאים להיכנס לטרקלין תמורת תשלום של 69 שקל במקום 170 שקל, ללא התניית שימושים. לפני הכניסה לטרקלין יש להפיק קוד באמצעות מעבר לעמוד זה  ובחירה ב״טרקלין דן״ בתפריט המופיע בצדו הימני. לסיום, יש להעביר את הכרטיס בעמדת הקבלה של הטרקלין.



World Elite MasterCard – בעלי כרטיס מסוג זה זכאים לכניסה בחינם לטרקלין ללא כל הגבלה.


אמריקן אקספרס    

אמריקן אקספרס פלטינה – נושאי כרטיס זה זכאים לכניסה בחינם, ללא התניית שימושים וללא צורך הורדת קוד קופון מאתר ההטבות. בנוסף, אפשר להכניס לטרקלין אנשים נוספים תמורת 490 נקודות לאדם.

מועדון אל על FLY CARD PREMIUM – בעלי כרטיס זה ישלמו 69 שקל עבור כניסה לטרקלין דן, ללא התניית שימושים וללא צורך בהורדת קוד קופון מאתר ההטבות.

אמריקן אקספרס Business בהסדר Corporate – מי שיש לו כרטיס כזה זכאי לכניסה בחינם לטרקלין בהורדת קוד קופון מאתר ההטבות או מהאפליקציה של אמריקן אקספרס. זאת, רק במידה שבמועד החיוב האחרון הוציא בכרטיס 2,000 שקל לפחות. את ההטבה ניתן לנצל פעם בחודש.

אמריקן אקספרס Business במועדון Members ו-New Members – בעלי כרטיסים אלה זכאים לכניסה חינם לטרקלין בהורדת קוד קופון מאתר ההטבות או מהאפליקציה של אמריקן אקספרס, במידה שבמועד החיוב האחרון הוציאו בכרטיס 2,000 שקל לפחות. הזכאות מוגבלת ל-4 כניסות בשנה. בנוסף, הם יכולים להכניס אנשים נוספים לטרקלין בעלות של 69 שקל, בהורדת קוד קופון מאתר ההטבות או מהאפליקציה של אמריקן אקספרס.


ויזה כאל    

עד סוף מאי 2017 יכולים מחזיקי כרטיסי האשראי של חברת כאל לבחור אחת מכמה הטבות טרום טיסה. כניסה לטרקלין דן בעלות של 30 שקל היא אחת מהטבות אלו. כדי לנצל אותה יש להירשם ולשלם מראש. ההטבה היא למחזיק הכרטיס, וכאמור תקפה עד 31.5.17.    


לאומי קארד  

ההטבות בלאומי קארד פועלות בשיטה של קרדיטים להטבות (הקרויות "פינוקים"), שנצברים לפי מידת ההוצאות בכרטיס. משתמשי הכרטיס יכולים להיכנס לאתר החברה, להזין את פרטיו ולראות אם הם זכאים לכניסה לטרקלין. במידה שבכרטיס יש הוצאות – התשובה תהיה חיובית והלקוח יקבל כניסה בחינם לטרקלין בתמורה להורדת קרדיט אחד של "פינוק". הטבה זו ניתנת לניצול פעם אחת בחודש, והיא אישית למחזיק הכרטיס (כלומר: הוא לא יכול להכניס איתו אנשים נוספים מבלי שהם יצרכו לשלם את עלות הכניסה המלאה).


האם אפשר להיכנס לטרקלין דן ללא כרטיס אשראי?    

נוסעי המחלקות הראשונות ומחלקות העסקים של חברות התעופה השונות מקבלים בעת הבידוק לטיסה שובר כניסה בחינם לאחד מהטרקלינים הפרוסים בנתב"ג - טרקלין דן או טרקלין המלך דוד, שאליו ייכנסו נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים של אל על.

במודל תשלום אחר פועל מועדון הטרקלינים המוביל בעולם, Priority Pass, שמציע מספר תוכניות חברות שנתית, המקנות כניסה מוזלת או חינמית למאות טרקלינים ברחבי העולם. התוכנית הבסיסית עולה 99 דולר ומאפשרת להיכנס לטרקלין דן במחיר של 27 דולר (לכם ולמי שבא אתכם). התוכנית שעלותה 249 דולר מאפשרת 10 כניסות חינם בשנה (27 דולר למצטרפים אליכם). התוכנית היקרה יותר, שעולה 399 דולר, מאפשרת כניסה בלתי מוגבלת בחינם (עדיין תשלמו 27 דולר לנלווה).


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;