מקים אתר מכירות באינטרנט? הנה כמה דברים שלא ידעת שחברת האשראי יכולה לעשות עבורך

מפריסת תשלומים ללקוחות בחו"ל ועד להנחות בשילוח: פלטפורמת  Isracard Global מספקת מגוון רחב של שירותים לעסקים שפועלים אונליין

יום רביעי, 3 בינואר 2018

הישראלים כבר מזמן התמכרו לקניות דרך האינטרנט. ממחקר של חברת פייפאל שפורסם לאחרונה עולה כי כמחצית מהישראלים שנוהגים לבצע רכישות באינטרנט מוציאים בין 500-300 שקל בחודש, ואחד מכל עשרה ישראלים מוציא לפחות 1,000 שקל בחודש ברכישות ברשת. המסר ברור: חנות מקוונת היא כלי הכרחי כמעט לכל בית עסק.

אז רגע לפני שאתם מתכננים את בניית האתר שלכם, בין אם הוא מיועד למכירות לצרכן הישראלי או כדי למכור לקהל בחו"ל, כדאי שתדברו עם חברת כרטיסי האשראי שלכם. היא יכולה לסייע לכם במגוון מנהלות, הרבה מעבר למה שחשבתם.

כדי לקבל שירותי סליקה, ידוע שבית עסק יכול להתחבר רק לחברות אשראי הנמצאות בטריטוריה הגיאוגרפית שלו, כך שאם בית העסק שלכם הוקם בישראל, תוכלו להתחבר לחברת אשראי ישראלית. אם במקרה הקמתם חברה גם במדינה זרה, תוכלו לקבל שירותי סליקה מחברת האשראי באותה מדינה.

ישראכרט למשל, היא חברת סליקה ישראלית שבאמצעות פלטפורמת התשלומים החדשה שלה – Isracard Global, נותנת לבעלי האתרים כמה כלים מאוד חשובים. צחי כהן, מנהל פעילות Isracard Global, מסביר: "הפלטפורמה החדשה נועדה למקסם את סיכויי ההצלחה של בית העסק במכירות דרך האתר לחו"ל, תוך שהיא מקלה על חייו בניהול האופרציה. הפלטפורמה כוללת מגוון רחב של שירותים, הכל נתמך תחת קורת גג אחת, דבר שמאפשר לבית העסק לחסוך לא מעט כסף וזמן יקר של התעסקות במנהלות שאינן בליבת העסק. את הזמן הזה הוא יכול להקדיש במקום זאת לפיתוח הפעילות העסקית שלו".  

לדברי כהן, "הפלטפורמה מודולרית, כך שהלקוח יוכל להחליט איזה מהשירותים להפעיל ואיזה לא. הוא יוכל לבנות חבילה לפי צורכי העסק שלו".

הנה כמה מהשירותים הכלולים בחבילה:

פריסת תשלומים ללקוחות מחו"ל: Isracard Global מאפשרת לבית העסק להציע ללקוחותיו בחו"ל פריסת תשלומים ללא ריבית, דבר שאנחנו הישראלים לוקחים כברור מאליו, אבל בחו"ל זו הצעה ייחודית שהופכת את העסקה למאוד אטרקטיבית. כהן מסביר, כי "לאור העובדה שבחו"ל תהליך קבלת אשראי הוא ארוך, ולא רק שהוא יקר הוא גם שולח את הצרכן לגורם אחר, הרי שפריסת תשלומים ללא ריבית המוצגת כאופציית תשלום בצ'ק אאוט, נטולת פריקשן, בהחלט יכולה להזניק את יחס ההמרה באתר שלכם".

הגנה מפני הונאות אשראי: ישראכרט מציעה שירות הגנה מבוסס טכנולוגיה מתקדמת, שבוחנת כל עסקה באתר שלכם בזמן אמת ומחליטה אם לאשר את העסקה או לדחות אותה. התוצאה היא כמות עסקאות מאושרות גבוהה יותר ורמת הכחשות עסקה מזערית.

שירותי סליקה מקומית בחו"ל: אם בעל האתר הקים חברה בחו"ל, לדוגמה בארה"ב, פלטפורמת התשלומים של ישראכרט תחבר אותו לחברת אשראי אמריקאית, שתספק לו שירותי סליקה מקומית. כהן מאמין כי "שירותים אלה ימזערו את עמלות הסליקה ויגדילו את אחוז אישורי העסקאות".

אמצעי תשלום אלטרנטיביים: הפלטפורמה של Isracard Global מעניקה תמיכה לאמצעי תשלומים אלטרנטיביים לכרטיס אשראי כמו PayPal, AliPay (במזרח הרחוק), iDEAL (בהולנד) וGiropay- (בגרמניה). למעשה, בסיוע הפלטפורמה, הצרכן יוכל לשלם בכל דרך שיבחר מכל מקום על גבי הגלובוס.

חיבור ישיר לזירות מסחר: ישראכרט מבינה שבית העסק נדרש לשלב בין מספר ערוצי מכירה ולמקסם את הסיכויים שלו להגיע אל הלקוחות. לדברי כהן, "אחד מערוצי המכירה המשמעותיים הוא זירות המסחר הבינלאומיות כגון אמזון, eBay ו-Tmall. Isracard Global מספקת כלי אוטומציה לייעול מערך המכירות בכלל הערוצים – באתר בית העסק, במובייל ובזירות המסחר, תוך שילוב כלים פיננסיים ותפעוליים הרלוונטיים לטריטוריה של זירת המסחר. לדוגמה, ישראכרט תסייע לבתי עסק ישראליים לקדם את מוצריהם בזירות מסחר בסין ולפתוח בישראכרט חשבוןALIPAY , שבאמצעותו יתקבלו הכספים מהלקוחות הסינים היישר לחשבונם בישראל".

דחיית תשלומים והנחה בעמלת המרה: בעל אתר סחר בדרך כלל משקיע לא מעט כדי לקדם את מוצריו באמצעות פרסום בפייסבוק ו/או בגוגל. התשלום לגופים אלה מתבצע בדולרים וחשבון בית העסק מחויב באופן מיידי. "ישראכרט זיהתה את הלחץ על תזרים המזומנים של בית העסק", מסביר כהן. "מעתה נספק ללקוחות ישראכרט גלובל כרטיס אשראי בתנאי חיוב של שוטף + 30. מעבר לכך יספק הכרטיס הנחה משמעותית על עמלת ההמרה".

חשבונית חתומה דיגיטלית: חשבונית זו נשלחת באופן מיידי ללקוח לאחר שביצע עסקת רכישה באתר, ללא צורך בפעולות ידניות של בעל העסק.

שירותי שילוח אקספרס לחו"ל: ישראכרט, בשיתוף פעולה אסטרטגי עם DHL, מאפשרת לבית העסק לתפעל את שירותי הלוגיסטיקה מתוך פלטפורמת התשלומים וגם ליהנות מהנחות שילוח ייחודיות.

גם אתם מחפשים פתרון סליקה ושירותים משלימים לעסקים שלכם בחו"ל? להרשמה ל- Isracard Global היכנסו לכאן


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;