שירות לקוחות לשוהים בחו''ל
*שירות הוואטסאפ פעיל בימים א-ה בין 9:00-15:00, ביום ו' שירות הוואטסאפ לא פועל.
בנושא אובדן כרטיס/השלמת ביצוע עסקה המענה יינתן ע״י נציג בזמינות של 24/7
*שיחות גוביינא - דרך המרכזייה הבינ"ל במקום שהותך או באמצעות אחת החברות בארץ המפעילה שירות שיחות בינ"ל ומטלפון נייח בלבד | אם השיחה מתבצעת מטלפון סלולרי בשיחת גוביינא, יתבצע חיוב בגין זמן אוויר ע"י החברה הסלולרית כמקובל במקרים אלו. אם השיחה מתבצעת מטלפון סלולרי ללא שיחת גוביינא יתבצע חיוב במלוא עלות השיחה על פי זמן אוויר על ידי החברה הסלולרית
על מנת שנוכל להבטיח לך שירות יעיל זמין גם בחו"ל, יש לעדכן אותנו בפרטי הנסיעה שלך.
לעדכון פרטי הנסיעה
באפשרותך לשלוט על ההוצאות בזמן אמת ולצפות בפירוט העסקאות שלך בחו"ל, בכל רגע נתון ומכל מקום.
לצפייה בפירוט העסקאות שלך בחו"ל
חיובים בחו"ל מחויבים מייד עם קליטת החיוב (בהתאם לסוג הכרטיס) במערכות קבוצת ישראכרט.
ניתן לפרוס את החיוב לתשלומים קבועים במועד החיוב החודשי וליהנות מראש שקט.
לפריסת התשלומים >>
לחץ כאן לדיווח על אובדן וגניבה בחו"ל.
כמו כן ניתן לדווח על אבדן/ גניבה של כרטיס האשראי בחו"ל בטלפון: 03-6364400, השירות פעיל 24/7.
במידה ועסקה לא עברה בכרטיסך בחו"ל, ניתן לפנות למוקד אשר יסיע לך בהמשך התהליך וזמין עבורך 24/7 במגוון הערוצים
חשוב לדעת: כיבוד כרטיס בחו"ל, תלוי, בין היתר, בבית העסק בחו"ל ובארגון כרטיסי האשראי הבינלאומי.
בכרטיסים שהונפקו ע"י ישראכרט, לא ניתן לעשות שימוש במדינות אויב או מדינות שהוכרזו עליהן סנקציות בינלאומיות.
כידוע מתנהל סכסוך בינלאומי בין רוסיה לאוקראינה, ששותפות לו גם מדינות נוספות (כגון בלארוס). הסכסוך משפיע כמובן גם על המערכת הפיננסית במדינות הנ"ל, וגם על יכולת ביצוע עסקאות באופן סדיר.
נכון למועד זה, עסקאות בכרטיס מול רוסיה חסומות, וכן עשויות להיות חסומות עסקאות מול בלרוס, בהתאם להנחיות הארגונים הבינלאומיים ומדיניות קבוצת ישראכרט.