קוסמטיקה אונליין

8 טיפים שווים במיוחד לקניית קוסמטיקה אונליין

מה צריך לבדוק כדי לא לשלם מחיר מופקע, האם כדאי לקנות קוסמטיקה סוג ב' ואיך הכי מומלץ להתנסות במוצרים חדשים: מדריך מעודכן

יום ראשון, 22 בינואר 2017

פעם היינו מבקשים מכל חבר או מכר רחוק שיעצור בשבילנו בדיוטי פרי ויקנה לנו את הבושם האהוב עלינו, את קרם הפנים היקר באופן שערורייתי או את המסקרה שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. היום, עם פריחתם של אתרי הקניות המקוונים, אנחנו יכולים להיות קצת פחות נודניקים כלפי הקרובים שלנו – ולרכוש לבד ברשת את כל המוצרים במחירים משתלמים.

לכאורה, רכישת בשמים ומוצרי קוסמטיקה אונליין זה הכי קל ונוח. לא מדובר בחולצה שצריך למדוד או בזוג נעליים שאולי לא יתאים לנו. המוצרים מוכרים, המותגים ידועים והקניה בטוחה. ועדיין, יש לא מעט דברים שצריך לשים אליהם לב ושיאפשרו לכם להוזיל עלויות. קבלו מדריך מקוצר שכדאי לקרוא לפני שאתם מתחילים בחגיגת הקניות.

1. שימו לב למותג: 
וכאן אנחנו מתכוונים פעמיים – גם למותג הקוסמטיקה וגם למותג החנות האינטרנטית. העדיפו לרכוש מותגים מוכרים וידועים, בחנויות אונליין מוכרות וידועות. חנויות מהמזרח עלולות למכור זיופים. כשמדובר בתיק מעצבים – מילא. כשמדובר בעור הפנים שלכם – עדיף לא לקחת סיכון עם מוצר נטול פיקוח. 

2. דייקו: 
לפני ביצוע ההזמנה, מומלץ להצטייד במספר הדגם או הגוון המדויק שאותו אתם צריכים. אם ראיתם מוצר באחד האתרים במחיר משתלם ואתם לא משוכנעים איזה גוון מתאים לכם, גשו לפני הרכישה להתנסות פיזית באחת החנויות.

3. עשו סקר שוק: 
למה לא לבדוק קודם כמה אפשרויות? קחו בחשבון שבהזמנה מחו"ל יש דמי משלוח ומיסים, וייתכן שדווקא המוצר שאתם צריכים נמצא בדיוק עכשיו במכירת חיסול או במבצע באחת מרשתות הפארם הישראליות – ומחירו שם נקודתית זול יותר בחישוב הכולל.

קוסמטיקה אונליין

4. השוו "תפוחים לתפוחים": 
בהשוואת מחירים של מוצרי קוסמטיקה אונליין תמיד כדאי לבדוק שאתם משווים בין מוצרים זהים. שימו לב לגודל המוצר שאותו אתם קונים כדי לקבל תמונה מדויקת של התמחור.

5. ואפשר גם לקנות מוצר בלי אריזה: על אותו משקל של הטיפ הקודם, יש אתרים שמוכרים את המוצר בלי האריזה – למילוי מחדש. זה מוזיל את המחיר ובהחלט שווה לשקול זאת כשמדובר באותו המוצר בדיוק. אם אין לכם היכן לאחסן את המוצר, תוכלו בכל חנות פארם לרכוש בזול אחסון בסיסי לאיפור וקוסמטיקה.

6. שקלו לרכוש טסטרים: 
יש חנויות קוסמטיקה אונליין שמאפשרות רכישה של טסטרים בהנחה נוספת. מדובר במוצרים מוקטנים שנועדו להיות טסטרים על מדפי חנויות פיזיות, לעיתים הם אינם ארוזים או שהם מגיעים בלי מכסה. זה בעצם כמו לרכוש סוג ב', אבל אין לכך משמעות לגבי איכות המוצר אז זה עשוי להיות משתלם מאוד. רק בדקו לפני הרכישה שבאתר מתחייבים שמדובר במוצרים חדשים ומלאים שלא נעשה בהם כל שימוש. טיפ נוסף – אם מדובר במוצר חדש שטרם ניסיתן – מומלץ לקנות טסטר או מוצר מוקטן על מנת להתנסות, ורק אז להזמין כמות גדולה יותר.

7. בדקו אם המוצר שקניתם בתוקף:
אם לא ניתן להבין, תמיד תוכלו לפנות לשירות הלקוחות על מנת לבקש את תאריך התפוגה של המוצר. קחו בחשבון שבעיקרון במרבית האתרים ניתן להחזיר מוצרי איפור סגורים תוך 7-14 ימים מיום הקבלה (תלוי בחנות). בדקו לפני שאתם פותחים את האריזה שהמוצר בתוקף ועונה על הדרישות.

8. קראו ביקורות על החנות: 
תמיד כדאי לקרוא ביקורות על אתר המכירה – לבדיקת אמינות ויעילות. כמובן שגם ביקורת על המוצרים הכרחית, בהנחה שמדובר במוצר שאינו מוכר לכם.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;