חנות אונליין

השף אבי לוי: "פתחנו חנות אונליין והספרים נחטפו"

אחרי שהוציא ספר בישול חדש, בוגר "מאסטר שף" ואשתו החליטו למכור אותו באינטרנט – וזכו להצלחה מסחררת. חנות האינטרנט שלי: כתבה שניה בסדרה

יום חמישי, 2 בפברואר 2017

לאבי לוי, הזוכה הגדול של העונה השניה של "מאסטר שף", יש סיפור חיים לא פשוט ומתכונים מחממי לב. זמן קצר לאחר זכייתו בתוכנית, הגשים לוי את חלומו ופתח בירושלים את "המוציא", מסעדה כשרה השוכנת בבית אבן עתיק סמוך לשוק מחנה יהודה ומגישה אוכל צפון אפריקאי אותנטי.

 המתכונים הביתיים, ששילבו חומרי גלם מקומיים, נגיעות מסורתיות מבית אמא וטכניקות פשוטות עם פרשנות מודרנית, כבשו את הקהל, ובינתיים לוי כבר פתח עוד מסעדה אחת. היה ברור שספר מתכונים זהו הצעד הבא. כך נולד הספר "טעמים של בית", שיצא באמצע 2016 וכלל את מיטב המתכונים: חמין משגע לשבת, דגים חריפים, סנדוויץ' אלג'יראי אמיתי, כבד קצוץ של אמא, כדורי מרציפן ממכרים ועוד עשרות מתכונים עממיים ואיכותיים.

חנות אונליין

לוי ואשתו אילנית, שמנהלת את המסעדה, התלבטו יחד מהי הדרך הטובה ביותר למכור את ספר המתכונים החדש. "יש המון אפשרויות ולא ידענו באיזה כיוון ללכת", מספרת לוי. "ידענו שלקראת החגים של ספטמבר זה זמן טוב לצאת כי אנשים מחפשים מתנות, ורצינו שיתאפשר לנו גם למכור בצורה עצמאית ולא רק דרך חנויות הספרים. החלטנו לפתוח חנות אונליין עצמאית, וקיבלנו המלצה על 'החנות האינטרנטית שלי'. מכיוון שהסליקה במסעדה שלנו היא של ישראכרט אז היינו כבר מחוברים אליהם וזה היה מאוד נוח. הגיע אלינו בחור אדיב ומקצועי שהסביר בפשטות איך מתפעלים את החנות, וגילינו שזה תהליך סופר קל וידידותי – גם מבחינה טכנית. שלב ההקמה הוא ממש פשוט וגם לא מסובך לתפעל את החנות".


מה היתרונות של חנות כזו?

"קודם כל זה נורא נוח למכור בחנות אונליין. ההקמה היא מהירה מאוד, הסליקה נוחה והיה לנו חשוב שהחנות תהיה מאובטחת כמו שצריך. אם היו בעיות טכניות, יש תמיכה והכל נפתר נורא מהר, עם מענה אדיב ומקצועי. גם פרסמנו כאמור לפני החגים אז הטיימינג היה נהדר".


איפה ואיך פרסמתם את החנות?

"פרסמנו בפייסבוק שלנו מודעה עם לינק לרכישה, והספרים נחטפו. בנוסף, 'החנות האינטרנטית שלי' מאפשרים לך לפרסם באמצעותם למי שצריך, ויכולים גם לסייע בעיצוב ובאפיון – ובעצם לתת תמיכה לכל הסיפור של החנות אונליין. אפשר להגיד שבתקופת החגים זו הייתה הצלחה מסחררת. פרסמנו הרבה והספרים נמכרו מצוין. עכשיו אנחנו נערכים לפסח ומקווים למכור לא פחות".


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;