אפליקציית קבוצת ישראכרט מציגה ANYPAY - תשלום מהנייד בטאץ'

    מה זה ANYPAY?

    ANYPAY הוא אמצעי תשלום חדשני (ומאובטח לחלוטין!) באפליקציית ישראכרט, המאפשר לך לשלם בטאץ', באמצעות הנייד.
    פשוט מצמידים את הטלפון הנייד (המובייל) לקופה במסוף התשלומים של בית העסק – וזהו! התשלום מתבצע אוטומטית מכל כרטיס מאסטרקארד שבחרת לצרף ל-ANYPAY.
    חשוב! לפני הצמדת הנייד למסוף התשלום, יש "לפתוח" את נעילת המסך שהתקנת במכשירך (קוד, טבעית אצבע, זיהוי פנים...). זהו עוד אחד מהאמצעים הרבים המבטיחים כי רק לך תהיה אפשרות לשלם באמצעותו.

    מי יכול להצטרף ל- ANYPAY?

    לקוחות קבוצת ישראכרט המחזיקים כרטיסי מאסטרקארד חוץ בנקאיים ודיירקט, כרטיסים בנקאיים של בנק הפועלים*, בנק יהב, בנק מזרחי וקבוצת הבינלאומי.
    השירות ניתן למכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 ומעלה ובעלי רכיב NFC.
    אם ברשותך מכשיר מבוסס מערכת הפעלה IOS (Apple), באפשרותך להצטרף לשירות Apple Pay דרך אפליקציית ישראכרט, וליהנות משירות התשלום בטאץ' ממכשירי אייפון ו-Apple Watch.
    *יתכנו כרטיסים בנקאיים של בנק הפועלים שהשירות אינו תומך בהם.

    אני לא רואה את כל הכרטיסים שלי בתהליך הרשמה ל- ANYPAY, למה?

    בתהליך ההרשמה ניתן לראות רק כרטיסים מסוג מאסטרקארד ודיירקט אותם ניתן לשייך לשירות.
    *יתכנו כרטיסים בנקאיים של בנק הפועלים שהשירות אינו תומך בהם.

    מה עליי לעשות כדי לצרף כרטיס נוסף ל- ANYPAY?

    זה פשוט! עליך להיכנס ל-ANYPAY (מתוך אפליקציית ישראכרט), לבחור את הכרטיס שברצונך לצרף, לאשר את תנאי השימוש, וסיימת.

    אם יש לי כמה כרטיסים ב- ANYPAY, איך אוכל לבחור את הכרטיס שאיתו ארצה לשלם בקופה?

    הכרטיס הראשון שצירפת ל-ANYPAY ישמש ככרטיס הראשי לתשלום. במידה וברצונך לשנותו, יש ללחוץ על אחד הכרטיסים האחרים המוצגים לך במערכת ANYPAY, ולבחור בו ככרטיס הראשי או כאמצעי התשלום עבור אותה עסקה.

    האם אני יכול להירשם ל- ANYPAY מאותו כרטיס בשני מכשירים שונים?

    זה לא אפשרי. ניתן לצרף ל-ANYPAY את אותו כרטיס רק ממכשיר אחד.

    אני מלקוחות קבוצת ישראכרט אבל אין לי אפליקציית ישראכרט, מה עליי לעשות?

    כדי ליהנות מתשלום בטאץ' עם ANYPAY, עליך להתקין תחילה את אפליקציית ישראכרט (בשלושה שלבים פשוטים) ולאחר מכן להצטרף מתוכה לשירות. חוץ מזה, האפליקציה מציעה עוד מגוון כלים שימושיים למעקב אחר עסקאות, לניהול הכרטיס ולמימוש הטבות, כך שיש לך עוד הרבה סיבות משתלמות להתקין אותה

    אם אני לא מלקוחות קבוצת ישראכרט ורוצה להצטרף לשירות, מה עליי לעשות?

    אה, זו הזדמנות מצוינת להצטרף אלינו ולהנפיק לעצמך כרטיס ישראכרט מסוג מאסטרקרד! יש לנו עוד הרבה שירותים דיגיטליים מתקדמים להציע לך. לחצו כאן לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיס ישראכרט TOP

    מה קורה אם אין לי רכיב NFC במכשיר?

    לצערנו לא ניתן לשלם באמצעות ANYPAY ללא רכיב NFC.

    אם אני לא רוצה להגדיר את נעילת המכשיר, האם עדיין יש דרך לשלם באמצעות ANYPAY?
    לא. כדי לוודא אבטחה מקסימלית, אנחנו מחייבים להפעיל את נעילת המכשיר באחד מהאמצעים המוצעים על ידי יצרן מכשירך, לבחירתך (טביעת אצבע, זיהוי פנים, סיסמא, תבנית...). ביטול נעילת המכשיר "חוסמת" באופן מיידי את השימוש בשירות ANYPAY.

    יש לי טלפון נייד של Xiaomi (שיאומי) ולא הצלחתי להירשם ל- ANYPAY, מה עושים?
    על מנת ליהנות מהשירות, עליך לבצע את הפעולות הבאות (זה רק נשמע ארוך):
    להיכנס להגדרות המכשיר > יישומים > ניהול יישומים > אפליקציית ישראכרט > הרשאות אחרות > הפעלת הרשאה "NFC"
    הגדרות מכשיר > חיבור ושיתוף > מיקום הרכיב המאובטח > לבחור "HCE"

    האם ANYPAY נתמך גם במערכת הפעלה IOS?
    אם ברשותך מכשיר מבוסס מערכת הפעלה IOS (Apple), באפשרותך להצטרף לשירות Apple Pay המקביל, דרך אפליקציית ישראכרט, וליהנות מתשלום בטאץ' ממכשיר האייפון או ה-Apple Watch שברשותך.

    באיזה בתי עסק אני יכול לשלם באמצעות הנייד?
    בכל בית עסק שמותקנת בו תשתית תומכת תשלום בטאץ'. מרשתות דוגמת: דלתא, ZARA, H&M, אופטיקנה, ועד בתי עסק מקומיים רבים (חנויות רחוב, מכולות שכונתיות, פיצוציות ועוד). למעשה, שיטת תשלום זו, שהופכת בימים אלה לסטנדרט של בטיחות ושירותיות בישראל ובעולם, נפוצה מעבר למה שאפשר להעריך. ממליצים לך לשאול בכל בית עסק או לחפש את אייקון "תשלום ללא מגע". 
    לרשימת הרשתות ובתי העסק המלאה

    האם התשלום ב- ANYPAY מספיק מאובטח?
    בהחלט! בנוסף לתקני האבטחה המחמירים בעולם, אנחנו משתמשים בנעילת מכשיר הטלפון הנייד שלך כדי לוודא שאף אחד אחר לא יכול לשלם באמצעותו.


    האם צריך קוד סודי של כרטיס האשראי בתשלום ב- ANYPAY?
    לגמרי לא. התשלום שלך כבר מאובטח באמצעות תוכנות ההצפנה המתקדמות ביותר ובהתאם לסטנדרט הבינלאומי המחמיר של חברות האשראי המובילות בעולם.

    האם ניתן להשתמש בשירות בחו"ל?
    כמובן. בכל מסוף תשלום התומך בתשלום ב-EMV (סטנדרט האבטחה הבינלאומי של חברות האשראי המובילות בעולם). כמו ישראל, גם במדינות רבות בעולם שיטת תשלום זו נפוצה ברשתות ובבתי עסק, מומלץ להתעניין עם הגעתך לקופה לפני התשלום.


    האם תשלום ב- ANYPAY כרוך בתשלום או בעמלה מסוימת?
    ממש לא. מדובר בעסקת כרטיס אשראי רגילה ללא תוספת תשלום או עמלה.

    מה עושים כאשר רוצים לשלם בקופה?
    תחילה פותחים את נעילת הנייד (טביעת אצבע, זיהוי פנים, סיסמא...), מקרבים אותו למסוף התשלום הממוקם ליד הקופה (זה שעד היום התבקשת להעביר בו את כרטיס האשראי), ממתינים רגע עד להודעה שהעסקה אושרה, וזהו, שילמת! לאחר התשלום תתקבל בנייד שלך הודעת פוש מיידית עם סכום החיוב של העסקה. את פרטיה המלאים ניתן לראות תוך כ-48 שעות באפליקציה או באתר ישראכרט.

    אם פג תוקף כרטיס האשראי שלי ואני ממתין לחדש, מה עליי לעשות?
    לאחר קבלת כרטיס בעל תוקף חדש, יש להפעילו בהתאם להוראות הרגילות שישלחו אליך, ואז ניתן להמשיך לשלם איתו בטאץ', מבלי צורך לצרפו שוב לשירות ANYPAY.


    האם ההטבות המתקבלות דרך כרטיס האשראי שלי תקפות גם בתשלום באמצעות ANYPAY?
    בוודאי! כל הזכויות - ההטבות, ההנחות והמבצעים, שיש לך בזכות הכרטיס, מתקיימות גם בתשלום עם ANYPAY.

    היכן ניתן לצפות בעסקאות ארנק שביצעתי?
    בעמוד ANYPAY באפליקציה מופיעות 5 העסקאות האחרונות שביצעת באמצעות השירות. מידע על כלל העסקאות שביצעת זמין באפליקציה באזור "פירוט חיובים ועסקאות".


    איבדתי את הטלפון שלי, מה אני צריך לעשות?
    קודם כל, אל דאגה! אף אחד חוץ ממך לא יכול להשתמש ב-ANYPAY המותקן על הנייד שלך.
    ובכל זאת, כדי להיות הכי שקטים שאפשר, מומלץ להתקשר למוקד על מנת שנציג ישראכרט יציע לך את הפתרון הטוב ביותר עבורך.
    לחצו כאן ליצירת קשר איתנו

    עלי למסור את המכשיר לתיקון, מה עושים?

    לפני מסירת המכשיר לתיקון, מומלץ לבצע הקפאת שימוש בכרטיס, ליתר ביטחון.
    איך? להיכנס ל-ANYPAY מתוך אפליקציית ישראכרט, לבצע הזדהות (sms, הזדהות בתבנית, סיסמא, טביעת אצבע), ולסמן בעמוד הראשי של ANYPAY את אפשרות הקפאת השימוש בכרטיס על ידי לחיצה על כפתור "הקפאה". 
    עם קבלת המכשיר מתיקון יש לחזור על הפעולה ולסמן את ביטול ההקפאה.

    עם מי יוצרים קשר במקרה של תקלה/שאלה?
    אפשר ללחוץ כאן כדי ליצור איתנו קשר ולהשאיר פרטים