אפליקציית ישראכרט מציגה ANYPAY - תשלום מהנייד בטאץ'

    מה זה ANYPAY?
    ANYPAY הוא אמצעי תשלום חדשני (ומאובטח לחלוטין!) באפליקציית ישראכרט, המאפשר לך לשלם בטאצ', באמצעות הנייד.

    פשוט מצמידים את המכשיר הנייד (המובייל) למסוף התשלומים של בית העסק – וזהו! התשלום מתבצע אוטומטית מכל כרטיס מאסטרקארד שבחרת לצרף ל-ANYPAY.

    חשוב להדליק את המסך (שלא יהיה במצב הולד בו הוא בצבע שחור).

    מי יכול להצטרף ל- ANYPAY?
    לקוחות ישראכרט מחזיקי כרטיס מאסטרקארד חוץ בנקאי, כרטיסים בנקאיים של בנק יהב, בנק מזרחי וקבוצת הבינלאומי.

    אני לא רואה את כל הכרטיסים שלי בתהליך הרשמה ל-ANYPAY, למה?
    בתהליך ההרשמה ניתן לראות רק כרטיסים מסוג מאסטרקארד שניתן לשייך לשירות.

    מה עליי לעשות כדי לצרף כרטיס נוסף לANYPAY?
    זה פשוט! עליך להיכנס ל-ANYPAY (בתוך האפליקציה של ישראכרט), לבחור את הכרטיס שברצונך לצרף, לאשר את תנאי השימוש, וסיימת.

    אם יש לי כמה כרטיסים ב-ANYPAY, איך אוכל לבחור את הכרטיס שאיתו ארצה לשלם בקופה?
    הכרטיס הראשון שצירפת ל-ANYPAY ישמש ככרטיס הראשי לתשלום. במידה וברצונך לשנותו, יש ללחוץ על אחד הכרטיסים האחרים המוצגים לך במערכת ANYPAY, ולבחור בו ככרטיס הראשי או כאמצעי התשלום עבור אותה עסקה.

    האם אני יכול להירשם ל-ANYPAY מאותו כרטיס בשני מכשירים שונים?
    לא. הרשמה ל-ANYPAY ניתנת רק ממכשיר אחד.

    אני לקוח ישראכרט אבל לא משתמש באפליקציית ישראכרט, מה עליי לעשות?
    כדי ליהנות מתשלום בטאצ' עם ANYPAY, עליך להתקין תחילה את אפליקציית ישראכרט (בשלושה שלבים פשוטים) ולאחר מכן להצטרף מתוכה לשירות.

    אם אני לא לקוח ישראכרט ורוצה להצטרף לשירות, מה עליי לעשות?
    אה, זו הזדמנות מצוינת להצטרף אלינו ולהנפיק לעצמך כרטיס ישראכרט מסוג מאסטרקרד! יש לנו עוד הרבה שירותים דיגיטליים מתקדמים להציע לך. לחץ כאן לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיס ישראכרט טופ

    מה קורה אם אין לי רכיב NFC במכשיר?
    לצערנו לא ניתן לשלם באמצעות ANYPAY ללא רכיב NFC.

    אני לא רוצה להגדיר את נעילת המכשיר, האם עדיין יש דרך לשלם באמצעות ANYPAY?
    לא. כדי לוודא אבטחה מקסימלית, אנחנו מחייבים להפעיל את נעילת המכשיר. זיהוי פנים / סיסמא / תבנית.

    מדוע אין תמיכה במכשירים עם מערכת הפעלה IOS ?
    כרגע אין תמיכה במכשירי IOS
    APPLE PAY כרגע לא נתמכים בארץ

    יש לי טלפון נייד של Xiaomi (שיאומי) ולא הצלחתי להירשם לANYPAY-, מה עושים?
    על מנת ליהנות מהשירות, עליך:
    להיכנס להגדרות המכשיר, יישומים, ניהול יישומים, אפליקציית ישראכרט, הרשאות אחרות, הפעלת הרשאה "NFC"
    הגדרות מכשיר, חיבור ושיתוף, מיקום הרכיב המאובטח, לבחור "HCE".

    באיזה בתי עסק אני יכול לשלם באמצעות הנייד?
    בכל בית עסק שמותקנת בו תשתית תומכת תשלום בטאצ', דוגמת: רשתות דלתא, ZARA, H&M , אופטיקנה, ועסקים רבים אחרים. שיטת התשלום הזו הופכת בימים אלה לסטנדרט של בטיחות ושירותיות, בישראל ובעולם.

    האם תשלום ב-ANYPAY מספיק מאובטח?
    כן! בנוסף לתקני האבטחה המחמירים בעולם, אנחנו משתמשים בנעילת מכשיר הטלפון הנייד שלך כדי לוודא שאף אחד אחר לא יכול לשלם באמצעותו.

    האם צריך קוד סודי של כרטיס האשראי בתשלום ב-ANYPAY?
    לגמרי לא. התשלום שלך כבר מאובטח באמצעות תוכנות ההצפנה המתקדמות ביותר ובהתאם לסטנדרט הבינלאומי המחמיר של חברות האשראי המובילות בעולם.

    האם ניתן להשתמש בשירות בחו"ל?
    כמובן. בכל מסוף תשלום התומך בתשלום ב-EMV (סטנדרט האבטחה הבינלאומי של חברות האשראי המובילות בעולם).

    האם תשלום ב-ANYPAY כרוך בתשלום או בעמלה מסוימת?
    ממש לא. מדובר בעסקת כרטיס אשראי רגילה ללא תוספת תשלום או עמלה.

    מה עושים כאשר רוצים לשלם בקופה?
    תחילה במידה והמכשיר כבוי יש לעורר את המסך, לקרב למכשיר EMV (מסוף התשלום), לפתוח נעילה ע"י סיסמא / טביעת אצבע / זיהוי פנים, לקרב בשנית וזהו שילמת!
    לאחר התשלום תקבל הודעת פוש עם סכום החיוב למכשיר הטלפון שלך.

    אם פג תוקף כרטיס האשראי שלי ואני ממתין לחדש, מה עליי לעשות?
    אם שפעלת את הכרטיס החדש שלך זה יתעדכן אוטומטית במערכת והתשלום ב-ANYPAY ממשיך לפעול.
    ישנו צורך להפעיל את הכרטיס החדש שקיבלת בכדי שתוכל לשלם בטאץ' עם ANYPAY.

    האם ההטבות המתקבלות דרך כרטיס האשראי שלי תקפות גם בתשלום באמצעות ANYPAY?
    בוודאי! כל הזכויות – ההטבות, ההנחות והמבצעים, שיש לך בזכות הכרטיס, מתקיימות גם בתשלום עם ANYPAY.

    איפה אני רואה את כל העסקאות שביצעתי?
    בנוסף לאישור התשלום, המתקבל בנייד שלך באופן מידי, כל העסקאות מופיעות בדף פירוט עסקאות באתר, באפליקציה ובסטייטמנט החודשי, וזמינות לצפייה תוך כ-48 שעות מביצוען.


    איבדתי את הטלפון שלי, מה אני צריך לעשות?
    קודם כל, אל דאגה! אף אחד חוץ ממך לא יכול להשתמש ב-ANYPAY המותקן על הנייד שלך.
    ובכל זאת, כדי להיות הכי שקטים שאפשר, מומלץ להתקשר למוקד על מנת שנציג ישאכרט יציע לך את הפתרון הטוב ביותר עבורך.
    לחץ כאן כדי ליצור קשר

    עלי למסור את המכשיר לתיקון, מה עושים?
    לפני מסירת המכשיר לתיקון, כדאי להתקשר למוקד ישראכרט ולבצע חסימה זמנית של ANYPAY.
    עם קבלת המכשיר מתיקון יש להתקשר שוב למוקד כדי לבטל את החסימה.
    לחץ כאן כדי ליצור קשר

    עם מי יוצרים קשר במקרה של תקלה/שאלה?
    לחץ כאן על מנת ליצור איתנו קשר ולהשאיר פרטים