יום הרווקים הסיני

הכינו את הארנקים: כל מה שרציתם לדעת על "יום הרווקים הסיני"

ב-11 בנובמבר יציינו בסין את חג יום הרווקים השנתי – הזדמנות מצוינת ליהנות מאלפי מוצרים במחירים מצחיקים. קבלו 8 המלצות להשתתפות בחגיגה

יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

בעבר הלא מאוד רחוק, בשביל לקנות מוצרים בזול הייתם צריכים לנסוע למזרח. היום, כשחגיגת הקניות המקוונת בעיצומה, אפשר כבר להזמין מסין כל דבר בערך – ובמחירים מצחיקים. רוב הייצור בעולם מתרחש בסין, בגלל כח העבודה הזול, ורבים גילו שאין סיבה לרכוש מוצר ביוקר כאשר אפשר לרכוש את אותו המוצר בדיוק (ויש לבדוק, כי הרבה פעמים מדובר בזיופים וחיקויים) במחיר משתלם בהרבה.

חגיגת הקניות מגיעה לעיצומה ביום הרווקים הסיני, שהפך ליום קניות שובר שיאים מסביב לעולם. חג הרווקים (Singles Day), שנערך ב-11 בנובמבר, הוא לא מועד סיני מסורתי אלא המצאה של השנים האחרונות – יוזמה של צעירי סין שהחליטו לחגוג את הרווקות שלהם. המועד נבחר בגלל ארבע הפעמים בהן מופיעה בו הספרה 1 – כמחווה לכל אלה שאינם חצי מזוג. לאחר שענקית הקניות עליבאבא החליטה לאמץ אותו ולנצל את התאריך לקידום מכירות, הוא הפך לאירוע המכירות המקוון היומי הגדול ביותר בעולם. הוא אומץ גם על ידי חנויות נוספות במזרח וברחבי העולם, בהן גם לא מעט רשתות בישראל שמיישרות קו עם הכלכלה העולמית.

כדי שתוכלו להתכונן מראש ולא תתבלבלו מול שפע הפרסומים, עשינו לכם סדר עם רשימת אתרים מומלצים בהם תוכלו להשתתף בחגיגת הקניות – ובזול.


עלי אקספרס   

ענקית הקניות הסינית שמוכרת הכל: פרטי לבוש, תחפושות, מוצרי חשמל, גאדג'טים ועוד ועוד. עלי אקספרס – "EBay הסיני" בפי רבים – הוא נקודת פתיחה מצוינת למי שרוצה לבצע הזמנה גדולה. עומס הפריטים באתר אומנם עלול לבלבל, אבל מהר מאוד מתמכרים למבחר העצום (שכולל הרבה חיקויים) ובעיקר למחירים המצחיקים. השנה החליטו לקרוא ליום הרווקים "Global shopping festival". מדריך עלי אקספרס למתחילים תוכלו למצוא כאן


DHgate   

כלבו סיני ענק נוסף, שהוא המתחרה הגדול של Aliexpress ומחזיק במוצרים של ספקים קטנים ובינוניים. האתר עשיר בפריטים ומציע בגדים לכל המשפחה, תכשיטים, מוצרי אלקטרוניקה, ציוד ספורט ושלל מוצרים נוספים.

יום הרווקים הסיני

Bang good 

אתר שהוקם בשנת 2004 ובמקור יועד למכירת ציוד למחשבים, אך כדרכם של אתרי קניות סינים התפתח מהר וכיום מציע כמעט כל דבר שאפשר למכור: בגדים, נעליים, תיקים, קטגוריית פלאס סייז מגוונת, מוצרי בריאות ויופי, משחקים, מוצרי אלקטרוניקה ועוד. כדי להקל על הקונה הישראלי, האתר גם מאפשר לחשב את המחירים בשקלים.


Light in the box   

חנות אינטרנט שנחשבת בדירוג העולמי כאחד מאתרי הקניות המקוונים הטובים בסין. באתר קרוב ל-60 אלף פריטים תחת 14 קטגוריות, ובהן בגדים, תכשיטים, מוצרי ספורט ואלקטרוניקה. גם כאן ניתן להמיר את המחירים לשקלים. החנות מציעה מוצרים זולים ובדרך כלל אמינים, המיוצרים ברובם בסין.


עליבאבא    

האחות הגדולה והוותיקה של עלי אקספרס – שמיועדת לבעלי עסקים ולא ללקוחות פרטיים. עליבאבא, שהוקמה בשנת 1999 והונפקה בשווי הגדול בהיסטוריה (231 מיליארד דולר), מתמחה במכירה בכמויות גדולות לעסקים סיטונאיים (B2B) במחירים נמוכים במיוחד. מאחר שהמכירה מתבצעת ישירות בין היצואן ליבואן, נחסכים פערי התיווך הגדולים והמחיר הסופי זול בהרבה מהמקובל.


DX    

אחד מאתרי הקניות הסיניים הידועים והראשונים. האתר נפתח בשנת 2006 וזכה למוניטין טוב בקרב לקוחות בכל רחבי העולם. היתרונות העיקריים שלו הם מחירים נמוכים ומשלוח חופשי של סחורות ברחבי העולם, ללא קשר לעלות המשלוח מהונג קונג. מדובר בעיקר בגאדג'טים איכותיים ובטכנולוגיה אמינה.


OASAP   

אתר סיני-בריטי המציע פריטי אופנה בלבד, בדגש על טרנדים לוהטים ועדכניים במחירי רצפה.


Pandawill   

חנות סינית מקוונת, שהוקמה בשנת 2008 ולא ממש שונה מהמתחרות. המבחר העיקרי שלה הוא אלקטרוניקה סינית: טלפונים סלולריים, טאבלטים, גאדג'טים ואחרים. בסך הכל תוכלו למצוא באתר כ-30 אלף פריטים. היתרון המרכזי: בחנות ישנה מחלקת בדיקות איכות ואחריות של שנה על המוצרים.


אהבתם? שתפו את הכתבה

חזרה למעלה
;